Gå til innhold

Noen damer som bor i Bergen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt utenfor komfortsonen min her, men pytt, pytt... Har bodd i Bergen et halvt års tid, men kjenner ikke så fryktelig mange her enda. Lurer derfor på om noen har lyst til å ta en kaffe/te/brus en dag/ettermiddag/kveld? Er selv 37 år og har to barn, send gjerne pm hvis du ikke har lyst å svare her :) Biter ikke, og er stort sett snill og grei ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skulle ha vært sånn ca 10 år yngre da hadde vi vært jevngamle :P



Anonymous poster hash: 12d48...500
Skrevet

Er også ti år yngre (er det noe problem, da?), men vi lurer veldig på å flytte nærmere familie, tror det kommer til å skje i nærmeste fremtid. Har du så små barn at det vil være naturlig å prøve åpen bhg? Det er en super måte å bli kjent med andre foreldre på! :)

Skrevet

Er ikke så opptatt av alder altså, tenkte bare det var greit og informere om dette...Noen synes sikkert jeg er "hønngammal". Yngste er fire år, og går i barnehage så åpen barnehage er ikke helt aktuelt, men en veldig god ide :) Du får si i fra når du flytter hjem mvt, kanskje jeg fremdeles bor her ;)

Skrevet

Skulle gjerne ha møtt deg, men bor et annet sted i landet.

 

Anonymous poster hash: 864a8...365

Skrevet

Hyggelig det anonym, men veldig greit hvis du bor i Bergen ;) Skal faktisk treffe en av damene her inne på fredag, og det tror jeg kan bli veldig hyggelig :)

Skrevet

Håper du får kontakt med flere her inne. Jeg hadde vært interessert om jeg bodde i nærheten. Må bare si til de som nevner alderforskjell...møtte for ikke lenge siden ei som er 9 år eldre enn meg, hun ble fort min beste venninne og vi snakkes hver dag. Tenker ikke på alderen i det hele tatt, da vi er på like stadier i livet i forhold til å ha små barn osv. 



Anonymous poster hash: 2271c...2f4
Skrevet

Hvor i Bergen holder du til? Lettere å møtes om man bor på samme kant;)

Skrevet

Bor på Nesttun, men er ganske mobil :) Hun jeg skal treffe fredag bor på en annen kant av byen, men vi skal møtes i sentrum :)

Skrevet

Bor på Nesttun, men er ganske mobil :) Hun jeg skal treffe fredag bor på en annen kant av byen, men vi skal møtes i sentrum :)

Jeg bor på skjold ;) Treffer deg gjerne. Er 28 og har 2 barn.

 

Anonymous poster hash: af6c7...52d

Skrevet

Skjold er ikke så langt unna ;) Bare si i fra, har nok av fritid og vil gjerne bli kjent med nye mennesker :)

Skrevet

Skjold er ikke så langt unna ;) Bare si i fra, har nok av fritid og vil gjerne bli kjent med nye mennesker :)

sendte pm

 

Anonymous poster hash: af6c7...52d

Skrevet

 

Bor på Nesttun, men er ganske mobil :) Hun jeg skal treffe fredag bor på en annen kant av byen, men vi skal møtes i sentrum :)

Jeg bor på skjold ;) Treffer deg gjerne. Er 28 og har 2 barn.

 

Anonymous poster hash: af6c7...52d

 

Jeg bor på Vallaheiane å er 26 år,visst du er intressert i å bli kjent med en til :)

 

Anonymous poster hash: 12d48...500

Skrevet

Jeg bor i Bergen, skal snart flytte til Nesttun... 

 

Men jeg er redd jeg ikke tør å treffe noen som jeg ikke kjenner. Du er dessuten en del eldre enn meg også, og da pleier jeg å bli så redd for å virke barnslig og si dumme ting. Og jeg er allerede sjenert fra før av.....



Anonymous poster hash: bbf8a...0a2
Skrevet

 

Jeg bor i Bergen, skal snart flytte til Nesttun...

 

Men jeg er redd jeg ikke tør å treffe noen som jeg ikke kjenner. Du er dessuten en del eldre enn meg også, og da pleier jeg å bli så redd for å virke barnslig og si dumme ting. Og jeg er allerede sjenert fra før av.....

 

Anonymous poster hash: bbf8a...0a2

Eg har akkurat flytta, 15 minutt fra nesttun :) eg er 23 og skulle gjerne tenkt meg å truffe noken her i nærheten :)

Skrevet

 

Jeg bor i Bergen, skal snart flytte til Nesttun... 

 

Men jeg er redd jeg ikke tør å treffe noen som jeg ikke kjenner. Du er dessuten en del eldre enn meg også, og da pleier jeg å bli så redd for å virke barnslig og si dumme ting. Og jeg er allerede sjenert fra før av.....

 

Anonymous poster hash: bbf8a...0a2

 

Jeg bor også i Nesttunområdet er ganske sjenert med nye folk.

Men har bestemt meg for å prøve å møte nye folk likevel.

 

Anonymous poster hash: 12d48...500

Skrevet

 

Du skulle ha vært sånn ca 10 år yngre da hadde vi vært jevngamle :P

 

Anonymous poster hash: 12d48...500

Jeg er 27 og bor i Bergen

 

Anonymous poster hash: 2238b...edc

Skrevet

Jeg bor på os, hvis noen er interessert i å bli kjent :-) er 28

 

Anonymous poster hash: a6f8f...b0e

Skrevet

 

Du skulle ha vært sånn ca 10 år yngre da hadde vi vært jevngamle :P

 

Anonymous poster hash: 12d48...500

Jeg er 27 og bor i Bergen

 

Anonymous poster hash: 2238b...edc

 

Jeg er 26 år og bor i nesttunområdet.

Tenker at jeg har gjerne litt mer til felles med en som er rundt om på min alder enn en på 37 år.

 

 

Anonymous poster hash: 12d48...500

Skrevet

Jeg tenker egentlig at alder ikke nødvendigvis spiller så stor rolle, en kan ha ting og interesser felles allikevel :) Er første gang i mitt liv at jeg gjør noe slikt som dette, men den som intet våger intet vinner ;) Det verste som kan skje er at en ikke har så mye felles, men da er man jo en erfaring rikere og kan jo hende at en gå godt sammen allikevel :D

Skrevet

Jeg tenker egentlig at alder ikke nødvendigvis spiller så stor rolle, en kan ha ting og interesser felles allikevel :) Er første gang i mitt liv at jeg gjør noe slikt som dette, men den som intet våger intet vinner ;) Det verste som kan skje er at en ikke har så mye felles, men da er man jo en erfaring rikere og kan jo hende at en gå godt sammen allikevel :D

Det var ikke negativt ment altså :)

Men ser bare helt for meg at jeg har så mye til felles med en som er nesten ti år eldre enn meg.

Men det kan jo selvsagt være at jeg tar feil :)

 

Anonymous poster hash: 12d48...500

Skrevet

 

Jeg tenker egentlig at alder ikke nødvendigvis spiller så stor rolle, en kan ha ting og interesser felles allikevel :) Er første gang i mitt liv at jeg gjør noe slikt som dette, men den som intet våger intet vinner ;) Det verste som kan skje er at en ikke har så mye felles, men da er man jo en erfaring rikere og kan jo hende at en gå godt sammen allikevel :D

Det var ikke negativt ment altså :)Men ser bare helt for meg at jeg har så mye til felles med en som er nesten ti år eldre enn meg.Men det kan jo selvsagt være at jeg tar feil :)Anonymous poster hash: 12d48...500

Tok det ikke negativt :) Tror bare at en kan finne noe felles uansett alder ;)

Skrevet

Jeg bor og i nærheten av Nesttun,like med ulsmåg skole.. 2 barn, 30 år...

Skrevet

Jeg bor og i nærheten av Nesttun,like med ulsmåg skole.. 2 barn, 30 år...

Da er du jo ikke langt unna :) bare si i fra om du har lyst til og treffes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...