piranha Skrevet 10. februar 2014 #1 Skrevet 10. februar 2014 Litt utenfor komfortsonen min her, men pytt, pytt... Har bodd i Bergen et halvt års tid, men kjenner ikke så fryktelig mange her enda. Lurer derfor på om noen har lyst til å ta en kaffe/te/brus en dag/ettermiddag/kveld? Er selv 37 år og har to barn, send gjerne pm hvis du ikke har lyst å svare her Biter ikke, og er stort sett snill og grei
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #2 Skrevet 10. februar 2014 Du skulle ha vært sånn ca 10 år yngre da hadde vi vært jevngamle Anonymous poster hash: 12d48...500
studVest Skrevet 10. februar 2014 #3 Skrevet 10. februar 2014 Er også ti år yngre (er det noe problem, da?), men vi lurer veldig på å flytte nærmere familie, tror det kommer til å skje i nærmeste fremtid. Har du så små barn at det vil være naturlig å prøve åpen bhg? Det er en super måte å bli kjent med andre foreldre på!
piranha Skrevet 10. februar 2014 Forfatter #5 Skrevet 10. februar 2014 Er ikke så opptatt av alder altså, tenkte bare det var greit og informere om dette...Noen synes sikkert jeg er "hønngammal". Yngste er fire år, og går i barnehage så åpen barnehage er ikke helt aktuelt, men en veldig god ide Du får si i fra når du flytter hjem mvt, kanskje jeg fremdeles bor her
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #6 Skrevet 11. februar 2014 Skulle gjerne ha møtt deg, men bor et annet sted i landet. Anonymous poster hash: 864a8...365
piranha Skrevet 11. februar 2014 Forfatter #7 Skrevet 11. februar 2014 Hyggelig det anonym, men veldig greit hvis du bor i Bergen Skal faktisk treffe en av damene her inne på fredag, og det tror jeg kan bli veldig hyggelig
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #8 Skrevet 11. februar 2014 Håper du får kontakt med flere her inne. Jeg hadde vært interessert om jeg bodde i nærheten. Må bare si til de som nevner alderforskjell...møtte for ikke lenge siden ei som er 9 år eldre enn meg, hun ble fort min beste venninne og vi snakkes hver dag. Tenker ikke på alderen i det hele tatt, da vi er på like stadier i livet i forhold til å ha små barn osv. Anonymous poster hash: 2271c...2f4
ianda Skrevet 11. februar 2014 #9 Skrevet 11. februar 2014 Hvor i Bergen holder du til? Lettere å møtes om man bor på samme kant;)
piranha Skrevet 11. februar 2014 Forfatter #10 Skrevet 11. februar 2014 Bor på Nesttun, men er ganske mobil Hun jeg skal treffe fredag bor på en annen kant av byen, men vi skal møtes i sentrum
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #11 Skrevet 11. februar 2014 Bor på Nesttun, men er ganske mobil Hun jeg skal treffe fredag bor på en annen kant av byen, men vi skal møtes i sentrum Jeg bor på skjold Treffer deg gjerne. Er 28 og har 2 barn. Anonymous poster hash: af6c7...52d
piranha Skrevet 11. februar 2014 Forfatter #12 Skrevet 11. februar 2014 Skjold er ikke så langt unna Bare si i fra, har nok av fritid og vil gjerne bli kjent med nye mennesker
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #13 Skrevet 11. februar 2014 Skjold er ikke så langt unna Bare si i fra, har nok av fritid og vil gjerne bli kjent med nye mennesker sendte pm Anonymous poster hash: af6c7...52d
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #14 Skrevet 11. februar 2014 Bor på Nesttun, men er ganske mobil Hun jeg skal treffe fredag bor på en annen kant av byen, men vi skal møtes i sentrum Jeg bor på skjold Treffer deg gjerne. Er 28 og har 2 barn. Anonymous poster hash: af6c7...52d Jeg bor på Vallaheiane å er 26 år,visst du er intressert i å bli kjent med en til Anonymous poster hash: 12d48...500
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #15 Skrevet 11. februar 2014 Jeg bor i Bergen, skal snart flytte til Nesttun... Men jeg er redd jeg ikke tør å treffe noen som jeg ikke kjenner. Du er dessuten en del eldre enn meg også, og da pleier jeg å bli så redd for å virke barnslig og si dumme ting. Og jeg er allerede sjenert fra før av..... Anonymous poster hash: bbf8a...0a2
Nodisc Skrevet 11. februar 2014 #16 Skrevet 11. februar 2014 Jeg bor i Bergen, skal snart flytte til Nesttun... Men jeg er redd jeg ikke tør å treffe noen som jeg ikke kjenner. Du er dessuten en del eldre enn meg også, og da pleier jeg å bli så redd for å virke barnslig og si dumme ting. Og jeg er allerede sjenert fra før av..... Anonymous poster hash: bbf8a...0a2 Eg har akkurat flytta, 15 minutt fra nesttun eg er 23 og skulle gjerne tenkt meg å truffe noken her i nærheten
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #17 Skrevet 11. februar 2014 Jeg bor i Bergen, skal snart flytte til Nesttun... Men jeg er redd jeg ikke tør å treffe noen som jeg ikke kjenner. Du er dessuten en del eldre enn meg også, og da pleier jeg å bli så redd for å virke barnslig og si dumme ting. Og jeg er allerede sjenert fra før av..... Anonymous poster hash: bbf8a...0a2 Jeg bor også i Nesttunområdet er ganske sjenert med nye folk. Men har bestemt meg for å prøve å møte nye folk likevel. Anonymous poster hash: 12d48...500
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #18 Skrevet 11. februar 2014 Du skulle ha vært sånn ca 10 år yngre da hadde vi vært jevngamle Anonymous poster hash: 12d48...500 Jeg er 27 og bor i Bergen Anonymous poster hash: 2238b...edc
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #19 Skrevet 11. februar 2014 Jeg bor på os, hvis noen er interessert i å bli kjent :-) er 28 Anonymous poster hash: a6f8f...b0e
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #20 Skrevet 11. februar 2014 Du skulle ha vært sånn ca 10 år yngre da hadde vi vært jevngamle Anonymous poster hash: 12d48...500 Jeg er 27 og bor i Bergen Anonymous poster hash: 2238b...edc Jeg er 26 år og bor i nesttunområdet. Tenker at jeg har gjerne litt mer til felles med en som er rundt om på min alder enn en på 37 år. Anonymous poster hash: 12d48...500
piranha Skrevet 11. februar 2014 Forfatter #21 Skrevet 11. februar 2014 Jeg tenker egentlig at alder ikke nødvendigvis spiller så stor rolle, en kan ha ting og interesser felles allikevel Er første gang i mitt liv at jeg gjør noe slikt som dette, men den som intet våger intet vinner Det verste som kan skje er at en ikke har så mye felles, men da er man jo en erfaring rikere og kan jo hende at en gå godt sammen allikevel
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #22 Skrevet 11. februar 2014 Jeg tenker egentlig at alder ikke nødvendigvis spiller så stor rolle, en kan ha ting og interesser felles allikevel Er første gang i mitt liv at jeg gjør noe slikt som dette, men den som intet våger intet vinner Det verste som kan skje er at en ikke har så mye felles, men da er man jo en erfaring rikere og kan jo hende at en gå godt sammen allikevel Det var ikke negativt ment altså Men ser bare helt for meg at jeg har så mye til felles med en som er nesten ti år eldre enn meg. Men det kan jo selvsagt være at jeg tar feil Anonymous poster hash: 12d48...500
piranha Skrevet 11. februar 2014 Forfatter #23 Skrevet 11. februar 2014 Jeg tenker egentlig at alder ikke nødvendigvis spiller så stor rolle, en kan ha ting og interesser felles allikevel Er første gang i mitt liv at jeg gjør noe slikt som dette, men den som intet våger intet vinner Det verste som kan skje er at en ikke har så mye felles, men da er man jo en erfaring rikere og kan jo hende at en gå godt sammen allikevel Det var ikke negativt ment altså :)Men ser bare helt for meg at jeg har så mye til felles med en som er nesten ti år eldre enn meg.Men det kan jo selvsagt være at jeg tar feil Anonymous poster hash: 12d48...500 Tok det ikke negativt Tror bare at en kan finne noe felles uansett alder
ianda Skrevet 11. februar 2014 #24 Skrevet 11. februar 2014 Jeg bor og i nærheten av Nesttun,like med ulsmåg skole.. 2 barn, 30 år...
piranha Skrevet 11. februar 2014 Forfatter #25 Skrevet 11. februar 2014 Jeg bor og i nærheten av Nesttun,like med ulsmåg skole.. 2 barn, 30 år... Da er du jo ikke langt unna bare si i fra om du har lyst til og treffes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå