Gå til innhold

Shit! For et vekttap!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun var penere før... Men sunn ser hun ikke ut, verken før eller etter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å herregud!! Dere hyller feite modeller osv, men når noen er litt for tynn er det rett frem med pekefingeren og kritikk. Hun har vært dødsflink! Tipper 99,9 prosent her inne ikke hadde klart det!!

Er så lei av kvinnfolk, dere kritiserer og dømmer folk hvor enn.

Anonymous poster hash: 7240e...fe6

Er det bare kvinnfolk som kritiserer og dømmer?

Anonymous poster hash: 42e18...643

Skrevet

Uff, alt for tynn, og nei jeg er ikke misunnelig overhode. Har selv BMI på ca 20, trent og feminin.

Det er flott å være slank og trent, men å være avmagret er i mine øyne like ille som å være overvektig. Man ser mye eldre ut, man skader kroppen og psykisk er det heller ikke gunstig.

Anonymous poster hash: 7e233...756

Skrevet

Uff, alt for tynn, og nei jeg er ikke misunnelig overhode. Har selv BMI på ca 20, trent og feminin.

Det er flott å være slank og trent, men å være avmagret er i mine øyne like ille som å være overvektig. Man ser mye eldre ut, man skader kroppen og psykisk er det heller ikke gunstig.Anonymous poster hash: 7e233...756

En ting til, til dere som påståer at de fleste ikke ville klart dette, helt ærlig så synes jeg det står mer respekt å aldri tillate seg å bli så feit i urgangspunktet. Flott at enkelte greier å bli slanke og sunne, men jeg synes ikke de firtjener mer skryt enn oss som faktisk jobber jevnt og trutt hele livet fior å holde oss slanke og sunne.

Ikke alle av oss kan stappe i oss det vi vil hver dag og hoppe over treningen.

Skrevet

Hun var ivertfall ikke penere før , det er ikke mulig legge merke til ansiktet når kroppen hennes var så stor. I tilleg hun er jo styla og oversminka på etter bilde , uten sminke el kun mascara ser hun nok yngre og bedre ut. Mange skuespillere som på rød løper ser eldre og for falsk ut pga et tonn m sminke imot hva de ser ut som når ting er tona ned. Og 10+ kilo på henne , nei da er hun absolut ikke tynn lenger , maks 5 kilo.

Anonymous poster hash: 6a746...8d4

Skrevet

Hun er "sykelig tynn" ene og alenen fordi man kan se ansiktet har tapt forholdsmessig mye/alt underhudsfettet der. Om man ser anorektikere og også fanger fra 2.verdenskrig, kjenner man igjen det samme uttrykket. Alle blir "likedan" når man tar bort alt underhudsfett og bare skinnet er dratt over hodeskallen.....

Jeg har sett mange "radmagre"jenter, som ganske sikkert er naturlig tynne, ene og alene med den observasjonen. Man blir også mer "benete" og "spiss" mtp knær, albuer, skulderblad og krageben som stikker MYE ut, mot disse "punktene" på en naturlig meget tynn jente. Eneste gang "anisktet" lyver, mtp dette med "skinn dratt over hodeskalle" er om man er tynn og har noe som visstnok e en mangelsykdom som gir "måneansikt"..Altså, man får en barnslig rundhet i ansiktet som HELLER ikke er mye naturlig, men dette er ganske sjeldent, og helst blant de litt yngre anorektikere/bulimikere.

Kort sagt. Denne dama er "sykelig" tynn på finaledagen. Men om hun gikk for langt akkurat bare til den dagen og "fant tilbake kontroll" etterpå. Eller om hun fortsetter den "sykelige" trenden. det må man vente og se..... Synes forresten det er feil dette med at de BARE fokuserer på vekt. Man får jo se helsetilstanden til alle deltakere før de starter. De måler BMI, fettprosen, kolesterol og de aller, aller fleste bruker flere typer medisiner hver dag. Etter en stund er de fleste kvitt alle medisinene og har en BETYDELIG bedre helse...Også sett bort fra vekttapet. Selv om det henger sammen, så kommer det tydelig fram at sunn mat og trening er sundt og bra for HELSA,- selv om man ikke har gått ned mest i  vekt...

Apropos løshud. Noen av deltakerne har det, men overraskende få. Jeg er hellig overbevist om at det er treninga som hjelper huden til og trekke seg så bra sammen til mange. Det største volumtapet er dessuten gjort på farmen, også får huden 3 mndr ekstra (eller noe sånt) fra de siste reiser hjem til finaledagen, til og trekke seg etter.

Anonymous poster hash: 11aa7...7ee
Skrevet

Det er flott å være slank og trent, men å være avmagret er i mine øyne like ille som å være overvektig. Man ser mye eldre ut, man skader kroppen og psykisk er det heller ikke gunstig.Anonymous poster hash: 7e233...756

En ting til, til dere som påståer at de fleste ikke ville klart dette, helt ærlig så synes jeg det står mer respekt å aldri tillate seg å bli så feit i urgangspunktet. Flott at enkelte greier å bli slanke og sunne, men jeg synes ikke de firtjener mer skryt enn oss som faktisk jobber jevnt og trutt hele livet fior å holde oss slanke og sunne.

Ikke alle av oss kan stappe i oss det vi vil hver dag og hoppe over treningen.

Det er klart det er en større bragd å gå ned i vekt, enn å aldri legge på seg.

Det er som regel et komplekst bilde for hvorfor folk legger på seg. Det er bevist at overvektige ikke har samme metthetsfølelse som oss normalvektige, og det er derfor vanskeligere å stoppe å spise i rett tid (prøv å gå sulten over tid selv, og se hva det gjør med humøret ditt). Noen legger også lettere på seg enn andre, det har med stoffskifte og forbrenning å gjøre. Til sist er det ofte en rekke psykoligiske faktorer som gjør at man legger på seg. Samt kulturelle forskjeller.

Har man først lagt på seg, er det langt mer krevende å bli kvitt fettet, enn å vedlikeholde en normal vekt.

Dette har med alle de ovennevnte faktorene å gjøre, samt at det er krevende psykologisk å endre livsstil. I tillegg må man jo på et enda strammere kaloriregnskap for å gå ned i vekt, enn å vedlikeholde. Det skjønner du vel?

Anonymous poster hash: 65de9...e14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...