Gå til innhold

Shit! For et vekttap!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig bra gjort. Hun ser smashing ut, og viser at alle kan gå ned selv om de er veldig store.

Anonymous poster hash: 6a746...8d4

Skrevet

Hmm, hvor ble det av den ekstra huden?

Trodde ikke de hadde lov til å operere før finalen i denne konkurransen så det er bare hold-in undertøy som skjuler den ekstra huden når de viser seg for siste gang, men på denne dama ser det jo ikke ut som det er noenting?

Synes hun ble i overkant mager ja, når ansiktet blir så markert og magert ser man jo 10 år eldre ut enn man faktisk er....

Anonymous poster hash: d8b2c...e76
Skrevet

-70 kg og +15 år... Hun hadde sett bra ut med 5-10 kg mer på kroppen.

Skrevet

Veldig bra gjort. Hun ser smashing ut, og viser at alle kan gå ned selv om de er veldig store.

Hun endte opp med en BMI som sier at hun er undervektig. Ingenting smashing med det.

Anonymous poster hash: 65de9...e14

Skrevet

Joda, men 95% går opp igjen, men det er sikker moro så lenge det varer (hvis hun da ikke utvikler anorexia i stedet), ;-/ Jeg har liten tro på at framgangsmåten i det programmet er den sunneste måten å gjøre det på. 

Anonymous poster hash: 6270c...de7

Skrevet

Dette er ikke imponerende. Dama har overtrent og sultet seg for å vinne konkurransen. Man ser ribbeina gjennom treningstoppen. Sånt er bare trist.

Anonymous poster hash: 74490...9a1

Skrevet

97% vil i løpet av en 5 års periode ha gått opp alt i vekt igjen. Dessverre!

Anonymous poster hash: cfa26...3ad

Skrevet

Smak og behag , jeg synes hun ser mye flottere ut enn med masse fett på. Og jeg synes tynne damer er flottest. Min mening selv om dere ikke er enig. Og bmi sier ikke så mye, vært poster her inne om det og med en bmi på f eks 17 som vel viser undervekt betyr det ikke at personen ser skrapa ut.

Skrevet

Herlighet, noen som er misunnelig her eller? Så grinete dere er!

Hun ser råflott ut, imponerende rett og slett!!

Anonymous poster hash: 01001...85a

Skrevet

Ok heller 47 looking og hot en 17 og for feit så hun både er usunn og ulekker.

Skrevet

Jeg er veldig imponert. Hun ser fantastisk ut

Anonymous poster hash: 5dd4c...b7e

Skrevet

Joda, hun var helt klart altfor overvektig, men hadde i det minste et flott ansikt. Kunne greit å ha stoppet slankinen 5-10 kilo før, for å beholde en sunn glød. Ikke sexy å se ut som Madonna,

Skrevet

Imponerende vekttap! Er jo litt misunnelig ja, men hun ser jo godt voksen ut og vell så det nå.

Har ikke som mål i seg selv å gå ned så masse, men hun er ikke farlig tynn, så om hun er fornøyd så kjempebra for henne! :D

Skrevet

Imponerende vekttap! Er jo litt misunnelig ja, men hun ser jo godt voksen ut og vell så det nå.

Har ikke som mål i seg selv å gå ned så masse, men hun er ikke farlig tynn, så om hun er fornøyd så kjempebra for henne! :D

Hun har for lav BMI og definert som undervektig. (Har i tillegg muskler som veier en del). Hva er da farlig tynn for deg?

Skrevet

Hun har for lav BMI og definert som undervektig. (Har i tillegg muskler som veier en del). Hva er da farlig tynn for deg?

Jeg vet ikke hva farlig tynn er, men for meg ser det ikke ut som om hun må legges inn for å få mat. Håper de har oppfølging etter programmet slik at de passer på at deltakerne får i seg det de trenger og at de følger med dem.

Hun ser jo oppegående ut og det finnes bilder og film av mange som er tynnere enn henne uten at de har noen dødsdom hengende over seg.

Hva jeg synes om henne eller hva andre synes om henne betyr ingenting. Hun ser frisk ut, for tynn for meg, men om hun er fornøyd så flott for henne.

Skrevet

hmm ja vekttapet er jo imponerende i seg selv. Det vil aldri være lett å gå fra å være såpass stor til å bli så slank. Når det er sagt må jeg også si at jeg kanskje synes hun er bittelitt for tynn. I mine øyne hadde hun kledd å gått opp igjen kanskje 5+ kilo.

Anonymous poster hash: 5de74...7ed
Skrevet

Jeg vet ikke hva farlig tynn er, men for meg ser det ikke ut som om hun må legges inn for å få mat. Håper de har oppfølging etter programmet slik at de passer på at deltakerne får i seg det de trenger og at de følger med dem.

Hun ser jo oppegående ut og det finnes bilder og film av mange som er tynnere enn henne uten at de har noen dødsdom hengende over seg.

Hva jeg synes om henne eller hva andre synes om henne betyr ingenting. Hun ser frisk ut, for tynn for meg, men om hun er fornøyd så flott for henne.

Jeg tenker at vi da har et ideal som er tynnere enn det som sunt er, og at vi er så vant til å se undervektige i media at vi ikke lenger reagerer.

Lett å se at hun er tynnere enn det som er naturlig for henne.

Man kan være farlig tynn uten å forvente å dø kommende uke. Undervekt medfører større risiko for en rekke helseproblemer.

Hun hadde hatt godt av å legge på seg 5-10 kg.

Skrevet

Ser ikke sunn ut nå, men med 5-10 kg mer på kroppen hadde hun sett flott ut!! :)

Anonymous poster hash: a0df5...301
Skrevet

Jeg tenker at vi da har et ideal som er tynnere enn det som sunt er, og at vi er så vant til å se undervektige i media at vi ikke lenger reagerer.

Lett å se at hun er tynnere enn det som er naturlig for henne.

Man kan være farlig tynn uten å forvente å dø kommende uke. Undervekt medfører større risiko for en rekke helseproblemer.

Hun hadde hatt godt av å legge på seg 5-10 kg.

Det kan jeg være enig i.

Skrevet

Å herregud!! Dere hyller feite modeller osv, men når noen er litt for tynn er det rett frem med pekefingeren og kritikk. Hun har vært dødsflink! Tipper 99,9 prosent her inne ikke hadde klart det!!

Er så lei av kvinnfolk, dere kritiserer og dømmer folk hvor enn.

Anonymous poster hash: 7240e...fe6

Skrevet

Jeg er imponert, og synes hun har vært veldig flink, men det betyr ikke at jeg syns at det er fint fordi.

Og jeg vil ha meg frabedt å bli kalt for misunnelig, kritiserende og dømmende fordi om jeg ikke synes det er fint.

Jeg mener at hun burde hadd 10 kg +, og hun hadde vært mere lik seg selv, og ansiktet hennes hadde ikke vært så skrapa.  Men hver sin smak. 

Anonymous poster hash: 8ecad...895
Skrevet

Det var en voldsom vektnedgang ja! Armene hennes er jo fryktelig tynne, og ansiktet ble veldig kantete. Hun så mye eldre ut enn 24 år!

Uansett så er det en bragd å ha klart dette ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...