Gå til innhold

Er de virkelig bare venner, eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 23 år selv da.. Blir 24 i år. 

For å si det sånn så har han såret meg før ved å skrive til andre jenter flere ganger, flere av de har han skrevet han vil knulle med. En gang avtalte han å møte eksen på byen, men sa ikke noe til meg. Så skrev jeg at jeg var i byen og ville møtes og så møtte jeg på eksen hans som gikk ganske fort bort fra stedet de var på.. 

Nei, jeg tror ikke jeg orker mer, er utslitt av å være i et forhold der jeg ikke føler meg trygg.. 

Anonymous poster hash: 34f48...d59
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å si det sånn så har han såret meg før ved å skrive til andre jenter flere ganger, flere av de har han skrevet han vil knulle med. En gang avtalte han å møte eksen på byen, men sa ikke noe til meg. Så skrev jeg at jeg var i byen og ville møtes og så møtte jeg på eksen hans som gikk ganske fort bort fra stedet de var på.. 

Nei, jeg tror ikke jeg orker mer, er utslitt av å være i et forhold der jeg ikke føler meg trygg.. 

dette er hi

Skrevet

dette er hi

hold den styrken i deg hi. Lykke til. Stå opp for deg selv. Husk og si til deg selv at du fortjener det beste.

Anonymous poster hash: 7fcad...3de

Skrevet

Derfor har man ikke venninner når man er i et forhold. Ikke rart mange forhold går i vasken når mannen tilbringer masse tid med "venninner". Det hadde jeg aldri akseptert. Syke folk ...

Anonymous poster hash: d47d1...059
Skrevet

Det går fint med de andre venninnene, er bare henne han prøver å skjule at han treffer..

Skrevet

Han satt med ho i ene bilen ved siden av og en venninne og en kamerat i den andre bilen på andre siden.

Men han løy uansett om det.. 

Skrevet

Hadde bekymret meg mer for at en "voksen" mann brukte lørdagskvelden på å "råne".

Å ha venner av det motsatte kjønn er i min verden helt normalt. Jeg pleier ikke å høvle over vennene mine (men så råner jeg ikke heller da..)

Skrevet

Ikke vær naiv. Vær stolt. Selvrespekt

Anonymous poster hash: 7fcad...3de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...