Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #1 Skrevet 8. februar 2014 Samboeren min har en avtale med meg om at han kan ut og kjøre hver helg, og treffe kamerater eller bare ut av huset om han vil. Det gjelder for det meste lørdager, og jeg har fredager hvor jeg kan gjøre det samme om jeg føler for det (vi tilbringer alle kvelder i uken ellers sammen). I kveld skulle han ut, og jeg hørte med han om han hadde avtalt å møte noen kamerater, men han sa nei. På FB ser jeg at han har pratet med en venninne av han og avtalt at de skulle møtes senere i kveld (på PM).. Burde han ikke sagt det om han ikke har noe å skjule? Altså, ikke misforstå meg, han har flere venninner, men akkurat denne venninnen har han ikke hatt i mer enn 2 år, og han sier som regel ikke noe om de treffes.. Er ikke det litt merkelig eller leser jeg for mye i det? Anonymous poster hash: 34f48...d59
moa_tobias Skrevet 8. februar 2014 #2 Skrevet 8. februar 2014 Vanskelig å vite da.. Han løy jo heller ikke ved å f.eks si at han skulle møte gutta.. Så trenger jo ikke være noe. Går jo an å plinge på/sende mld senere og spørre han hvordan kvelden er/hvem han er med.. Så får du vel svar:)
Tabitha Skrevet 8. februar 2014 #3 Skrevet 8. februar 2014 Har dere noen regler mot å treffe noen av det annet kjønn, bare to personer? F.eks. med en annen dame på restaurant, kino, gåtur, eller hjemmebesøk? Vi unngår å være i slike situasjoner, selv om de sies å være "bare venninner eller kamerater".
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. februar 2014 #4 Skrevet 8. februar 2014 Jeg hadde ikke synes det var greit. Men så har min mann satt seg selv i en situasjon som gjør at jeg ikke har tillit til han. Jeg hadde reagert på hvorfor han så det som nødvendig å holde dette skjult for deg. Eller å la være å si det. For det er som regel en grunn til at man velger det..
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #5 Skrevet 8. februar 2014 HAr dere ikke barn sammen? Hva med å tilbringe helgene sammen som en familie? Anonymous poster hash: 50766...243
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #6 Skrevet 8. februar 2014 Sa han at han ikke skulle treffe noen kompiser før eller etter han hadde meldt med hun venninnen, da? Hadde han avtalt med henne og så sa til deg at han ikke skulle møte noen, da hadde jeg reagert! Er det motsatt så er det ikke sikkert han tenkte på det. Uansett synes jeg det er greit å avtale hva som er ok og ikke ok å gjøre. Anonymous poster hash: f1cf0...edb
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #7 Skrevet 8. februar 2014 Har dere noen regler mot å treffe noen av det annet kjønn, bare to personer? F.eks. med en annen dame på restaurant, kino, gåtur, eller hjemmebesøk? Vi unngår å være i slike situasjoner, selv om de sies å være "bare venninner eller kamerater". Nei, ingen av oss treffer det annet kjønn, bare to personer.. Det syns vi ikke ville vært riktig, uansett hvor mye venn eller kamerat det er. til nr 2, jeg sa vel mer om han hadde planer om å møte en av kameratene sine eller noen andre.. Venninner går under noen andre.. Men glemte å få det med. nr 4 - ja, jeg liker det ikke og vi har litt historie.. til nr 5 - Jo, vi har et par barn sammen, men vi tilbringer dagene sammen som familie og jeg går hjemme for tiden i permisjon og han går hjemme på aap og holder på med noe kursing (mangler bare testene igjen, men han sliter litt med teorien..), så vi ser hverandre o nok hver eneste dag. nr 6, han avtalte det rundt halv 8 i kveld og de skulle møtes rundt 9-tiden. Jeg spurte han rett før han dro ut (litt før 9..) HI Anonymous poster hash: 34f48...d59
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #8 Skrevet 8. februar 2014 de er ute og "råner" om det har noe å si, "mannen" er 30 år.. Anonymous poster hash: 34f48...d59
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #9 Skrevet 8. februar 2014 Har dere noen regler mot å treffe noen av det annet kjønn, bare to personer? F.eks. med en annen dame på restaurant, kino, gåtur, eller hjemmebesøk? Vi unngår å være i slike situasjoner, selv om de sies å være "bare venninner eller kamerater". Nei, ingen av oss treffer det annet kjønn, bare to personer.. Det syns vi ikke ville vært riktig, uansett hvor mye venn eller kamerat det er. til nr 2, jeg sa vel mer om han hadde planer om å møte en av kameratene sine eller noen andre.. Venninner går under noen andre.. Men glemte å få det med. nr 4 - ja, jeg liker det ikke og vi har litt historie.. til nr 5 - Jo, vi har et par barn sammen, men vi tilbringer dagene sammen som familie og jeg går hjemme for tiden i permisjon og han går hjemme på aap og holder på med noe kursing (mangler bare testene igjen, men han sliter litt med teorien..), så vi ser hverandre o nok hver eneste dag. nr 6, han avtalte det rundt halv 8 i kveld og de skulle møtes rundt 9-tiden. Jeg spurte han rett før han dro ut (litt før 9..) HI Anonymous poster hash: 34f48...d59 hvordan går det der da? Anonymous poster hash: fe1ca...0a5
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #10 Skrevet 8. februar 2014 Hvis han avtalte å møte henne før du spurte ham om han skulle møte noen - og han sa til deg at han ikke skulle møte noen, da hadde jeg blitt mistenksom. Er jo ikke sikkert det er noe mer, men det er veldig rart å avtale å møte noen og så benekte det til den du bor sammen med... hvis det bare er vennskap. Anonymous poster hash: f1cf0...edb
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #11 Skrevet 8. februar 2014 Har dere noen regler mot å treffe noen av det annet kjønn, bare to personer? F.eks. med en annen dame på restaurant, kino, gåtur, eller hjemmebesøk? Vi unngår å være i slike situasjoner, selv om de sies å være "bare venninner eller kamerater". Nei, ingen av oss treffer det annet kjønn, bare to personer.. Det syns vi ikke ville vært riktig, uansett hvor mye venn eller kamerat det er. til nr 2, jeg sa vel mer om han hadde planer om å møte en av kameratene sine eller noen andre.. Venninner går under noen andre.. Men glemte å få det med. nr 4 - ja, jeg liker det ikke og vi har litt historie.. til nr 5 - Jo, vi har et par barn sammen, men vi tilbringer dagene sammen som familie og jeg går hjemme for tiden i permisjon og han går hjemme på aap og holder på med noe kursing (mangler bare testene igjen, men han sliter litt med teorien..), så vi ser hverandre o nok hver eneste dag. nr 6, han avtalte det rundt halv 8 i kveld og de skulle møtes rundt 9-tiden. Jeg spurte han rett før han dro ut (litt før 9..) HI Anonymous poster hash: 34f48...d59 hvordan går det der da? Anonymous poster hash: fe1ca...0a5 Hva mener du? Anonymous poster hash: 34f48...d59
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #12 Skrevet 8. februar 2014 Hvis han avtalte å møte henne før du spurte ham om han skulle møte noen - og han sa til deg at han ikke skulle møte noen, da hadde jeg blitt mistenksom. Er jo ikke sikkert det er noe mer, men det er veldig rart å avtale å møte noen og så benekte det til den du bor sammen med... hvis det bare er vennskap. Anonymous poster hash: f1cf0...edb Ja, det syns jeg også.. Men vet ikke om jeg overreagerer heller.. Bare syns det er rart. Jeg avtaler ikke akkurat at jeg skal møte kamerater og så ikke sier det til samboeren min.. Anonymous poster hash: 34f48...d59
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #13 Skrevet 8. februar 2014 nr 11 og 12 er HI Anonymous poster hash: 34f48...d59
moa_tobias Skrevet 8. februar 2014 #14 Skrevet 8. februar 2014 Kan du ikke bare ringe han og spørre da?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #15 Skrevet 8. februar 2014 Kan du ikke bare ringe han og spørre da? sendte han en melding for 10 min siden, ikke svart enda så jeg får vente og se. Anonymous poster hash: 34f48...d59
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #17 Skrevet 8. februar 2014 Jeg ser i krystallkulen min at de ikke er annet enn gode venner. Derimot er denne venninnen lesbisk og din mann har bestemt seg for å donere litt sperm til paret slik at de kan bli foreldre. Dåååne for noen spørsmål folk kan kan finne på å stille!! Anonymous poster hash: e3e0d...940
mamma_til_verdens_beste Skrevet 8. februar 2014 #18 Skrevet 8. februar 2014 Jeg har en veldig god kammerat, men han er nå gift med en mann, så jeg tror nok ikke samboeren min er veldig bekymret.Ville ikke overanalysert dette akkurat nå jeg da.Du kan jo spørre han i morgen om hva han har gjort og hvem han var sammen med om du vil da..Men ligger det noe bak her, siden du sjekket innboksen på Facebook'en hans?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #19 Skrevet 8. februar 2014 Råner de? I en alder av 30? Wow! Sitter hun på med han da? Anonymous poster hash: 59d4b...4f8
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #20 Skrevet 9. februar 2014 Råner de? I en alder av 30? Wow! Sitter hun på med han da? Anonymous poster hash: 59d4b...4f8 Hun er 23, de kjører hver sin bil. Hun har ett barn, men er ikke sammen med bf/ noen for tiden Har sendt 3 meldinger, men ingen svar.. Anonymous poster hash: 34f48...d59
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #21 Skrevet 9. februar 2014 Råner de? I en alder av 30? Wow! Sitter hun på med han da? Anonymous poster hash: 59d4b...4f8 Hun er 23, de kjører hver sin bil. Hun har ett barn, men er ikke sammen med bf/ noen for tiden Har sendt 3 meldinger, men ingen svar.. Anonymous poster hash: 34f48...d59 [/quote Ugler i mosen... hørt noe enda? Anonymous poster hash: 2347c...bf4
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #22 Skrevet 9. februar 2014 Han kom hjem litt før halv 2, det var noe med tlf hans.. Vet ikke helt om jeg tror på det, men men.. Anonymous poster hash: 34f48...d59
anonymemammaen Skrevet 9. februar 2014 #23 Skrevet 9. februar 2014 Det der hørtes svært mistenksomt ut!
SmellyCat Skrevet 9. februar 2014 #24 Skrevet 9. februar 2014 Han kom hjem litt før halv 2, det var noe med tlf hans.. Vet ikke helt om jeg tror på det, men men.. Anonymous poster hash: 34f48...d59 Jeg skjønner ikke hvorfor en relativt voksen mann med barn og familie bruker lørdagskvelden på å råne (??) med en singel ungjente på 23. Uansett om de driver på eller ikke er det noe veldig rart med prioriteringene hans.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #25 Skrevet 9. februar 2014 Mann på 30, ute å råner med en jente på 23. Virkelig!? Hadde vel heller hatt problemer med dette jeg da..:-) Anonymous poster hash: c9cba...642
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå