Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #26 Skrevet 8. februar 2014 Etter å ha fått hjem ei strålende glad og spent jente som hadde vært på butikken og kjøpt en liten morsdagsgave med bestemoren sin, må jeg si det er en dag vi feirer med glede både små og store. Eller mest små, men også bestemor som får ta med vesla til butikken og få være med i den meget viktige utplukkingen av gaven til mamma koser seg stort. Jeg gleder meg også til imorgen hvor vi skal lage kake sammen, og pakke opp pakken som ble brakt i hus med stor ærbødighet :-) Anonymous poster hash: da7cd...3ad
Mrs. Kaizer Skrevet 8. februar 2014 #27 Skrevet 8. februar 2014 Alltid ut på besøk til mor og svigermor med en blomsterkvast. Jeg får alltid gaver fra barna, både selvlagte og kjøpte. På farsdagen gjør vi det samme for far selvfølgelig:-)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #28 Skrevet 8. februar 2014 Vil ikke si at morsdagen er noe stort hos oss egentlig. Vi pleier alltid å være hos mamma den dagen å spiser gjerne kake,men hadde ikke vært krise om vi ikke kom den dagen liksom er bare mer det at det har blitt en vane å være der den dagen. Kjøper gjerne en liten gave for å vise at jeg setter pris på hun Farsdagen er ikke noe faren min "feirer" så vi er aldri der den dagen. Til barnefaren kjøpte jeg bare en billig kopp med teksten " verdens kuleste pappa". Vi har egentlig ikke verdens beste forhold så gidder liksom ikke bruke masse penger på en gave,men tenkte bare å gi en symbolsk gave fra 2 åringen vår. Anonymous poster hash: e3d40...d06
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #29 Skrevet 8. februar 2014 Hos oss er det gjerne ikke akkurat MORSdag vi feirer, men både morsdag og farsdag har vært to dager der familien samles. Slik har det vært siden meg og søsknene ble tenåringer, og da hadde ingen i familien planer der dagen, sånn at vi kunne spise middag og kake sammen. Slik er det fortsatt, og vi samles hos mine foreldre når det er morsdag eller farsdag. Blir som regel en blomsterbukett eller noe ekstra til mor eller far også, men ikke noe big deal. Anonymous poster hash: db053...88b
Gjest xxxxxxxxx1 Skrevet 8. februar 2014 #30 Skrevet 8. februar 2014 Har aldri feiret som barn og feirer ikke morsdag nå heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå