Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #26 Skrevet 9. februar 2014 Det er ikke så lett å se det med store negative sider. Han har et argument for alt. Anonymous poster hash: b71c9...110 Hvis du ikke vil ha han boende hos deg eller hvis du ikke er klart for samboerskap, eller for den saks skyld om du ikke vil være sammen med ham lenger, så har det ikke noe å si hva han mener. Dette bestemmer du, uavhengig av hva han måtte argumentere med! Anonymous poster hash: 37339...c0f
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #27 Skrevet 9. februar 2014 Er du helt uskyldig, eller mer eller mindre lurte/presset du han bort fra gården, for så å angre? Anonymous poster hash: c80f5...73b Nei, det var et valg han tok selv. det har vært et tema lenge, men han takler ikke og har foreldrene over seg, de er meget kontrolerende. så han valgt bort garden for sin egen del, men han sier at han vil ha et liv med meg og at han vil ta vare på meg og minsten. at det r meg han vil dele livet med, han vet at jeg ikkke hadde blitt med han på og bo oppe på garden så det er en kombinasjon om sitt eget beste pga av foreldrene og at han har meg og gå til. tror jeg. Anonymous poster hash: b71c9...110
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #28 Skrevet 9. februar 2014 Det er ikke så lett å se det med store negative sider. Han har et argument for alt. Anonymous poster hash: b71c9...110 Hvis du ikke vil ha han boende hos deg eller hvis du ikke er klart for samboerskap, eller for den saks skyld om du ikke vil være sammen med ham lenger, så har det ikke noe å si hva han mener. Dette bestemmer du, uavhengig av hva han måtte argumentere med! Anonymous poster hash: 37339...c0f jah det er det, hun litt lengre over her har rett I at eg må anskaffe meg en ryggrad. tok dette skikkelig opp med han I går, han spurte da pent om og få være her en uke til, så se etter det, da blir det vel et nytt spørsmål og få være her enda en uke til. jeg sa jeg skulle tenke på det. jeg er så usikker. fordi jeg er usikker på om jeg kan legge det som har skjedd bak meg og om jeg kan stole 100 % på han igjen. han har gjort noe for og bevise for meg, men han legger det mye over på meg at jeg må ta hensyn til han, han sier hva han ville gjort hvis det var han og hva han føler om saken, han burde egentlig bare holde kjeft for I en sånn situasjon har han ikk noe og si egentlig. det jo jeg som har blitt såret her og blir overkjørt med pluttselig innflyttning osv. Anonymous poster hash: b71c9...110
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå