Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #1 Skrevet 7. februar 2014 Jeg har problem med kjæresten. Han har ikke lyst til og hjem. D ville ødelagt han også. Jeg er ikke klar for at han fløtter inn her. Et problem er tillitsbruddet hans. Det andre er at jg ikk kan hive han på gate.. må bare aksepere d jg ikke er klar for og takle. Anonymous poster hash: b71c9...110
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #2 Skrevet 8. februar 2014 Hvilke problemer er det han har med foreldrene da? Anonymous poster hash: 914d8...d8e
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #3 Skrevet 8. februar 2014 Hvor gamle er dere? Har han ikke eget sted å bo, så han bor hjemme hos foreldrene? Anonymous poster hash: 054aa...f0f
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #4 Skrevet 8. februar 2014 Da får han vell finne seg er annet sted å bo da. Det er jo det som er normalen for voksne folk. Anonymous poster hash: d7a9e...012
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #5 Skrevet 8. februar 2014 Skriv norsk. Umulig å lese det du skriver. Anonymous poster hash: ab76e...9d9
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #6 Skrevet 8. februar 2014 Han bor hjemme hos dem ja. Skulle egentlig overta gården men valgte meg isteden. Så nå ble foreldrene forbanna. Og han har skriftlig ovelatt ansvaret til foreldrene men de trenger han til alt. Han er sliten og orker ikke mer. Han kom hit. Forventer å bli her og bli fora på her. Jeg har verken økonomi til det eller noe lyst til og "bo" sammen med han enda. Det er for tidlig for meg. Så jeg må enten kaste han på gata eller la han bli her for han føler ikke han kan trenge seg på noen andre. Han vurderer ikke å få seg et eget sted å bo enda da han nok regner med å bo her. Anonymous poster hash: b71c9...110
Ileus Skrevet 8. februar 2014 #7 Skrevet 8. februar 2014 Da må du si klart ifra. Du er ikke mammaen hans, han kan vel fore seg selv. Har han tenkt å bo hos deg får han i det minste ta halvparten av alle utgiftene.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #8 Skrevet 8. februar 2014 Jeg hadde bed han få seg egent sted å bo. Han kan ikke ta det for gitt at han skal flytte inn hos deg. Anonymous poster hash: a8d0f...f96
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #9 Skrevet 8. februar 2014 Dere burde begge flytte hjem. Det er ikke sunt for 14-åringer å bo alene uten tilsyn fra voksne Anonymous poster hash: a6dd6...2e6
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #10 Skrevet 8. februar 2014 Dere burde begge flytte hjem. Det er ikke sunt for 14-åringer å bo alene uten tilsyn fra voksne Anonymous poster hash: a6dd6...2e6 jeg har bodd alene i over 15 år. Har du ikk noe hyggelig eller aktuelt å svare kan du ta fingrene av tastaturet. Anonymous poster hash: b71c9...110
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #11 Skrevet 8. februar 2014 Herregud. Be han bli voksen og finne seg et eget sted å bo, eller be han skvære opp med foreldrene sine så han kan flytte hjem til gutterommet igjen. Så utrolig turn-off med en slik "mann". Anonymous poster hash: 054aa...f0f
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #12 Skrevet 8. februar 2014 Herregud. Be han bli voksen og finne seg et eget sted å bo, eller be han skvære opp med foreldrene sine så han kan flytte hjem til gutterommet igjen. Så utrolig turn-off med en slik "mann". Anonymous poster hash: 054aa...f0f det er det da. Han nekter å gjøre det og vi er midt oppi en krangel der han virkelig brøyt tilliten mellom oss. Gan må jo sove i bilen om han ikke får være hos meg. Stakar han liksom etter å vært utro. Hater min egen samvittighet. Anonymous poster hash: b71c9...110
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #13 Skrevet 8. februar 2014 Herregud. Be han bli voksen og finne seg et eget sted å bo, eller be han skvære opp med foreldrene sine så han kan flytte hjem til gutterommet igjen. Så utrolig turn-off med en slik "mann". Anonymous poster hash: 054aa...f0f det er det da. Han nekter å gjøre det og vi er midt oppi en krangel der han virkelig brøyt tilliten mellom oss. Gan må jo sove i bilen om han ikke får være hos meg. Stakar han liksom etter å vært utro. Hater min egen samvittighet. Anonymous poster hash: b71c9...110 Utro også? Hva gjør du med en slik mann? Nei dump han og finn deg heller en ordentlig mann! Anonymous poster hash: 054aa...f0f
Superdolly Skrevet 8. februar 2014 #14 Skrevet 8. februar 2014 HAN er utro og DU har dårlig samvittighet? Altså.... Jeg hadde ikke hatt fnugg av samvittighetskvaler for å kaste ham ut. Jeg hadde fortalt ham helt tydelig sånn at han ikke kunne misforstå at jeg 1. ikke gidder å ha et forhold til folk som bedrar meg, og 2. at jeg ikke under noen omstendigheter gidder å forsørge folk som bedrar meg. Kast ham ut og gjenta for deg selv at det er HAN som er drittsekken her, ikke du. Helt til du greier å tro på det.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #15 Skrevet 8. februar 2014 Jeg har liksom tilgitt han da og ønsker å tro vi kan komme oss videre. Samme dagen jeg fant det ut reiste han hjem og fant seg klær og bestemte seg for og bli her. Føler på meg at han brukte samvittigheten mot meg igjen.. at jeg ga meg lett. :/ har ikke kjeftet på han engang. Ikke en konsekvens har han fått. Han synes det er vanskelig og finne på noe å jeg føler meg hensynsløs som ikke lar han være her når han ikke takler å være hjemme. Bare dumt han fant ut av dette nå som jeg fant ut at han hadde vært utro. Anonymous poster hash: b71c9...110
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #16 Skrevet 8. februar 2014 Jeg har liksom tilgitt han da og ønsker å tro vi kan komme oss videre. Samme dagen jeg fant det ut reiste han hjem og fant seg klær og bestemte seg for og bli her. Føler på meg at han brukte samvittigheten mot meg igjen.. at jeg ga meg lett. :/ har ikke kjeftet på han engang. Ikke en konsekvens har han fått. Han synes det er vanskelig og finne på noe å jeg føler meg hensynsløs som ikke lar han være her når han ikke takler å være hjemme. Bare dumt han fant ut av dette nå som jeg fant ut at han hadde vært utro. Anonymous poster hash: b71c9...110 å finne noe sted og bo.. han leter ikke heller. Han suer at siden han skal begynne og jobbe 4 dagersuke vekk blir det jo ikke så mye han er her. Men jeg har ikke råd.. og er ikke klar for og bo sammen. 4 månder har vi vært sammen. Herregud.. jeg takler heller dårlig og konfrontere dette også.. Anonymous poster hash: b71c9...110
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #17 Skrevet 8. februar 2014 Jeg har liksom tilgitt han da og ønsker å tro vi kan komme oss videre. Samme dagen jeg fant det ut reiste han hjem og fant seg klær og bestemte seg for og bli her. Føler på meg at han brukte samvittigheten mot meg igjen.. at jeg ga meg lett. :/ har ikke kjeftet på han engang. Ikke en konsekvens har han fått. Han synes det er vanskelig og finne på noe å jeg føler meg hensynsløs som ikke lar han være her når han ikke takler å være hjemme. Bare dumt han fant ut av dette nå som jeg fant ut at han hadde vært utro. Anonymous poster hash: b71c9...110 å finne noe sted og bo.. han leter ikke heller. Han suer at siden han skal begynne og jobbe 4 dagersuke vekk blir det jo ikke så mye han er her. Men jeg har ikke råd.. og er ikke klar for og bo sammen. 4 månder har vi vært sammen. Herregud.. jeg takler heller dårlig og konfrontere dette også.. Anonymous poster hash: b71c9...110 så dere har bare vært sammen i 4 mnd og han har allerede vært utro. Forstår ikke hvorfor du en gang vil prøve. Anonymous poster hash: a8d0f...f96
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #18 Skrevet 8. februar 2014 Jeg har liksom tilgitt han da og ønsker å tro vi kan komme oss videre. Samme dagen jeg fant det ut reiste han hjem og fant seg klær og bestemte seg for og bli her. Føler på meg at han brukte samvittigheten mot meg igjen.. at jeg ga meg lett. :/ har ikke kjeftet på han engang. Ikke en konsekvens har han fått. Han synes det er vanskelig og finne på noe å jeg føler meg hensynsløs som ikke lar han være her når han ikke takler å være hjemme. Bare dumt han fant ut av dette nå som jeg fant ut at han hadde vært utro. Anonymous poster hash: b71c9...110 å finne noe sted og bo.. han leter ikke heller. Han suer at siden han skal begynne og jobbe 4 dagersuke vekk blir det jo ikke så mye han er her. Men jeg har ikke råd.. og er ikke klar for og bo sammen. 4 månder har vi vært sammen. Herregud.. jeg takler heller dårlig og konfrontere dette også.. Anonymous poster hash: b71c9...110 så dere har bare vært sammen i 4 mnd og han har allerede vært utro. Forstår ikke hvorfor du en gang vil prøve. Anonymous poster hash: a8d0f...f96 vi har brukt et år på å bli kjent. Så trudde jeg kjente han godt og han gir mye av seg selv til seg selv og inkluderer meg. Anonymous poster hash: b71c9...110
Bjæk Skrevet 8. februar 2014 #19 Skrevet 8. februar 2014 Få deg litt ryggrad! Synes du virkelig ikke at du er verd mer enn en kødd som er utro etter 4(!) måneder? Hvorfor tenker du så dårlig om deg selv?
Tabitha Skrevet 8. februar 2014 #20 Skrevet 8. februar 2014 Hvis han valgte deg i stedet for gården, løses vel det problemet enkelt med at han velger tilbake gården og skværer opp med foreldrene sine?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #21 Skrevet 8. februar 2014 Hvis han valgte deg i stedet for gården, løses vel det problemet enkelt med at han velger tilbake gården og skværer opp med foreldrene sine? nå etter han fikk tilgivelsen skulle han vel klare det sier han.. Anonymous poster hash: b71c9...110
Superdolly Skrevet 8. februar 2014 #22 Skrevet 8. februar 2014 Du har to valg her: Du kan la dette skure og gå. Han kommer IKKE til å lete etter et sted å bo. Hvorfor skulle han det? Se det fra hans synspunkt. Han kan være utro mot deg, og du ikke bare tilgir ham. Du godtar at han flytter inn og får dårlig samvittighet (!) fordi du tenker at du ikke vil ha ham der og ikke har råd til å forsørge ham. Han tvinner deg rundt lillefingeren og bor gratis. Du kan ta deg kraftig sammen og ta et oppgjør. Jeg leser at du sier at han har gode sider og gir så mye. Vel, ta det opp med ham. Forlang at han flytter ut. Si du er glad i ham men at det er for tidlig med samboerskap, spesielt etter det han gjorde mot deg. Hvis han er så snill og fantastisk vil han forstå det. Jeg tror, og jeg beklager å si dette, at han bare utnytter deg. Ikke for å såre deg, men denne fyren fortjener deg ikke. Du er alt for god for ham. Og jeg foreslår at du stiller deg opp foran speilet på badet og sier til deg selv: Jeg fortjener en mann som er snill og trofast og ikke utnytter meg. Igjen og igjen, helt til du tror på det og kan kaste ut denne fyren.
skjotta Skrevet 8. februar 2014 #23 Skrevet 8. februar 2014 Han har skrevet fra seg odelen fordi han vil være sammen med deg, vært utro mot deg og rukket det hele på 4 mnd? Flittig fyr! Ikke noe jeg ville satset videre på da...
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #24 Skrevet 8. februar 2014 Det er ikke så lett å se det med store negative sider. Han har et argument for alt. Anonymous poster hash: b71c9...110
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #25 Skrevet 9. februar 2014 Er du helt uskyldig, eller mer eller mindre lurte/presset du han bort fra gården, for så å angre? Anonymous poster hash: c80f5...73b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå