Gå til innhold

ville du latt gutten din..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare hvis det var karneval. Ingen av ungene mine får gå med sminke på skolen eller i barnehagen. Neglelakk går i den kategorien uansett farge.

Anonymous poster hash: 39503...6b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja hvis du vil han skal bli mobba.

Anonymous poster hash: 5e3dd...2c5

Skrevet

Ja hvis du vil han skal bli mobba. Anonymous poster hash: 5e3dd...2c5

Intelligent svar

Skrevet

Ja, det kunne jeg gjort. Husker da den eldste gutten min var i den alderen - han var mer jålete enn moren sin. Han hadde neglelakk nokså ofte og bønnfalt meg om å få kjole til jul. Husker da han ble to og jeg sa til besteforeldrene at han ønsket seg dukkevogn. Faren min syntes det var helt skrekkelig og det endte med at mamma kjøpte dukkevogn og pappa trillebår for å jevne ut. Det endte med at begge ble brukt på samme måte - med dyne, pute og et kosedyr oppi :D

Ser at flere av dere mener det ikke kunne gått på skolen. Det er klart man skal være litt mer varsom ndg faren for å bli utestengt/mobbet når barna blir større, men det finnes jo faktisk små gutter som tidlig erkjenner at de ønsker å være jenter. Hvor lenge mener dere de må vente før de kan få leve ut dette? 

Skrevet

Da han var mindre hadde han neglelakk innimellom. Svart eller mørk rød og slik gikk han i barnehagen også.

Skrevet

Min sønn kommer ofte hjem fra bhg med rosa, lilla eller rød neglelakk:)

Skrevet

helt for det :D lille broren min hjalp meg å velge ball kjole til skole ball når han var 4, jeg ville ha en svart enkel en men han insisterte på en rosa en med masse glitter fordi den var jo så fin & helt lik tornerose sin, jeg leste mine gamle prinsesse blader for han av og til & han likte henne best, så da måtte jeg jo ha den kjolen. syntes bare de er søte når de er litt "jentete" av og til :)

Skrevet

Ja hvis du vil han skal bli mobba.

Anonymous poster hash: 5e3dd...2c5

Av deg?

Anonymous poster hash: 844c3...e7f

Skrevet

Jeg ville sagt greit hjemme men ikke i barnehagen.Anonymous poster hash: 83c76...0d4

Enig...

Anonymous poster hash: 03ccf...b69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...