Gå til innhold

ville du latt gutten din..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gå i bhg med rosa neglelakk og hårbøyle?

Småen her ville pynte seg som mamma:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, absolutt

Anonymous poster hash: 6f516...4ee
Skrevet

Ja, absolutt Anonymous poster hash: 6f516...4ee

Samme her:-) var såååå stolt av seg selv...

Skrevet

I barnehagen ja. Hadde han gått på skolen så hadde nok mannen satt ned foten. :P

Anonymous poster hash: 6d12e...40c
Skrevet

Ja, det har jeg gjort:)

Skrevet

Ja, min fikk gå i kjole da han var 3 år. Bestefaren ble litt oppgitt da han skulle hente ham. ;)

Skrevet

Gå i bhg med rosa neglelakk og hårbøyle?

Småen her ville pynte seg som mamma:

Helt klart ja!

Og det har han også.

Skrevet

Nei, jeg ville ikke gjort det.

Anonymous poster hash: e4e78...463

Skrevet

Jeg ville sagt greit hjemme men ikke i barnehagen.

Anonymous poster hash: 83c76...0d4

Skrevet

Min har ofte rosa neglelakk. De har til og med lakkert han sånn i barnehagen. Men ikke hårbøyle for det bruker jeg ikke :.) Men hvis vi hadde hatt det så hvorfor ikke. De har lagd musefletter på han + rosa negler i barnehagen mange ganger. 

Skjønne små. 

Anonymous poster hash: 3b2a7...087
Skrevet

Ikke hårbøyle, men nåeglelakk har han brukt et par ganger. Han var såå stolt, så jeg lar han bare gjøre det :)

Skrevet

Absolutt, og det var ett år han ville være prinsesse på karneval :P Faren var småsur, men jeg gjennomførte det. Synes ikke noe om di som mener at man ikke kan leke med dukker, trille barnevogn eller leke med barbie om det er det de ønsker! 
Er så redd for å ødelegge for barnet mitt om jeg ikke skal godta at han er som han er, og at han ikke skal komme til emg om det er noe. 

Anonymous poster hash: 2a7de...989
Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke. Hverken gutten eller jenta mi bruker neglelakk, ser virkelig ikke poenget i å bruke kosmetikk på småbarn?! Jeg er helt i mot skjønnhetspress på smårollinger...

Anonymous poster hash: c2c6a...1e9

Skrevet

ja

Anonymous poster hash: 2c738...db0
Skrevet

Nei. Hverken jenta eller gutten får bruke neglelakk, den inneholder mange skadelige stoffer.

Anonymous poster hash: 53c41...ac0

Skrevet

Tja.... vet ikke ang. neglelakk.
Men hårspenne/hårbøyle eller rosa klær kunne han selvfølgelig fått lov til.

Gjest Julia1984
Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke. Hverken gutten eller jenta mi bruker neglelakk, ser virkelig ikke poenget i å bruke kosmetikk på småbarn?! Jeg er helt i mot skjønnhetspress på smårollinger...

Du skjønte det vel ikke helt?? Neppe HI som insisterer på dette, men en bestemt liten gutt som vil!

Så svar på ditt spørsmål, HI: ja, det må han gjerne gjøre. Min 3,5 åring (gutt) skulle absolutt ha hårstrikk i håret i fjor vinter....for det hadde jo mamma 😛

Skrevet

Hihi de er så skjønne disse små:-)

Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke. Hverken gutten eller jenta mi bruker neglelakk, ser virkelig ikke poenget i å bruke kosmetikk på småbarn?! Jeg er helt i mot skjønnhetspress på smårollinger...Anonymous poster hash: c2c6a...1e9

Du skjønte det vel ikke helt?? Neppe HI som insisterer på dette, men en bestemt liten gutt som vil!

Så svar på ditt spørsmål, HI: ja, det må han gjerne gjøre. Min 3,5 åring (gutt) skulle absolutt ha hårstrikk i håret i fjor vinter....for det hadde jo mamma

Jentungen min vil også bruke mammas sminke i barnehagen, men jeg tillater det ikke. I vår familie er det de voksne som bestemmer, ikke bestemte småbarn. Jeg syns det er en uting sminke, bruke neglelakk og lignende på småbarn.

Skrevet

Nei, det hadde ikke skjedd. Det finnes forøvrig ikke en eneste rosa gjenstand her i huset.

Skrevet

Tror de fleste er enige om at det er de voksne som bestemmer

Skrevet

Han hadde av og til neglelakk i barnehagen, men hårspenner og hårbøyler hadde vi lite av da han var på den alderen. Han uttrykte aldri noe ønske om å få det heller.

Han hadde også rosa vintersko, dress og votter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...