Gå til innhold

Forvirret...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen hjertelig takk for svar :-)

Jeg har tydeligvis en veldig lang vei å gå..........

Når jeg ikke helt hvem jeg selv er og hva jeg vil så er det ikke rart at jeg sliter....

Stakkars de mennene som kommer borti meg... Ser jeg nå...

Jeg er ufattelig ensom og suger nok til meg det jeg "kan få".. av oppmerksomhet og håp...

Men jeg liker han, det er ikke det...

Tusen klemmer fra HI

Anonymous poster hash: 730c3...ac4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

..huff... det tar flere timer mellom hver gang han svarer på sms...

Merker at jeg klarer ikke dette - uansett hva jeg vil....

Lurer på å bare avlyse det møte vi har avtalt....  Det er ikke sikkert det blir noe av heller pga han er så dårlig

etter operasjonen

Føler meg ikke vell i situasjonen.........  :( :(

HI

Skrevet

"Natta, skjønning" skriver alltid min kjæreste.. Hvor er han.fra? *kremt*

Anonymous poster hash: 7ac74...bb0

Skrevet

Vestlandet :)

Hi

Skrevet

Fjor :D

Anonymous poster hash: 7ac74...bb0

Skrevet

Jeg sendte en sms til han nettop om at jeg har dårlig magefølelse

Og at det er best å avslutte..

Hi

Skrevet

Og gitt hva han svarte...

'oki'

Bare det!!

Hi

Gjest meg&mini
Skrevet

Hva ellers skulle han svart da?

Hadde jeg holdt på med noen i en liten stund og fikk den meldingen, så hadde nok jeg svart noe lignende.

Skrevet

Jeg har ikke sagt alt her

Men føler meg sinnsykt mye bedre nå

Har hatt det vondt inni meg pga har følt at ting skurrer :(

Jeg er så lettet nå

Vi har kun hatt kontakt på sms - ikke ville han bli venn på Facebook heller

Hi

Skrevet

Men er det sex du er ute etter, eller kunne du tenkt deg noe mer? Om du ønsker noe mer så er du veldig klar i talen og sier det som det er. Du ber han trekke unna om han kun er ute etter sex. Så dropper du sexen til du er trygg på han og hans motiver.

Kunne tenkt meg noe mer....

MEN vet ikke om jeg er klar for det enda...

Får se hva som skjer... Men er vanskelig...

Tenkte å spørre han neste gang, om vi kan ha sex med andre, for å sjekke reaksjonen..

Eller er dette ekstremt dumt??

HI

JA, det er ekstremt dumt...! Hjelpes....

Du høres småparanoid ut og er full av issues, ut fra det du skriver her.

At exen har såret deg, har ikke en god og snill mann noe ansvar for! Du må jobbe med deg selv, og slutte å støte ham fra deg. Denne mannen fortjener å bli behandlet bra, ingenting tyder så langt på noe annet.

Du har møtt ham to ganger, og du forventer at han skal vite om han vil være seriøs med deg, allerede nå. Og at det motsatte er et tegn på at han vil "bruke" deg. Skjerp deg!

Skrevet (endret)

Og gitt hva han svarte...

'oki'

Bare det!!

Hi

Er det rart?! Du er ikke oppriktig, men uærlig, og spiller et manipulativt spill for å håpe å fremprovosere en bestemt reaksjon.

Hva forventet du? At han etter to dates gråtende skulle forsøke å overtale deg til å ikke avslutte?

Endret av Ibsenfrue
Skrevet

Oi, jøssenavn, du impulshandler endel?! Tenkte ikke på shopping nei!

Nå skal du få ett tips! Unngå menn en periode, la oss si 12 mnd. I den perioden; jobb med deg selv. Analyser hva du er ute etter i et forhold, hvordan du vil ha hverdagen osv. Jeg gjorde noe lignende for mange år siden, for jeg hadde en tendens til å falle for utseende og situasjon, ikke person. Avstand og bevisste tanker skapte klarhet for meg og jeg traff etterhvert min mann. Snart gift i 10 år. Når vi møttes var jeg skikkelig ego i huet og ga klar tale på hva jeg trengte av han og at jeg ikke aktet somle vekk tid og energi på spill og fanteri. I retur fikk jeg samme åpenhet og det fungerer bra for oss! Vi flyttet ikke sammen, fikk barn osv med en gang forde altså, hadde bare en klar avtale fra starten om hvilken "status" vi hadde ovenfor hverandre og hva vi da forventet av hverandre.

Feks er alle usikre i starten av et potensielt nytt forhold! Jeg tok det opp på et generelt grunnlag at jeg hatet folk som ikke svarte på henvendelser innen rimelig tid eller med naturlig forklaring, hater folk som ikke selv tar kontakt innimellom osv. Jeg forventet ærlighet hva sex med eventuelle andre angikk i starten, av sykdomshensyn osv osv Tilbake fikk han det samme.

Jeg er ingen sjalu og kontrollerende person, for å ha sakt det og det viste jeg ved ikke å mase hele tiden, ikke sende en haug med klissete sms som bare blir kleint feks, men vente til man faktisk har noe å si og da gjerne legge ved noen koselige ekstraord... Nå har vi det slik hvis mannen er borte at vi har litt klissete ekstrakonakt også, ellers handler jo alt om barn og logistikk, noe som ikke spriter forholdet videre alltid ;)

Dette fikser du, men tenk mer på hva du vil enn hva du tror andre vil :) Seriøst; hva gjør det om han rister på huet og tror du er gal? Du må jo ikke se han igjen! Rett ut ryggen, hev blikket og vis hvem du er og hva du trenger!

Anonymous poster hash: fa7fc...f22

Skrevet

Huff ja, var impulsivt :(

Men har hatt det så vondt siden første daten,

Jeg har møtt mange menn i mitt liv. Og merker med en gang når de ikke spiller med åpne kort. Jeg prøvde å ta det litt forsiktig opp

Hi

Men hvor sjarmerende er det at det eneste han har snakket om er at jeg skal suge han. Sender bare bilder av kjønnsorganet sitt

Video av at han spruter osv

Føler jeg fortjener bedre?????

Og etter spruten så er det sov søtt skjønning :(

Takk for råd...

Dette begynte så bra... Men gikk over til at jeg tenner han sånn

Skrevet

Jeg hadde drukket i går da jeg sendte meldingen, etter å ikke hørt noe en hel dag :(

Hi

Skrevet

Tror du gjorde rett i å kutte han ut. Etter alt du har skrevet virker han ikke som en som ønsker noe annet enn sex, og behandler deg relativt dårlig.

Anonymous poster hash: 87a0f...947

Skrevet

Tusen takk..

Ja, han spurte aldri om noe annet enn sex :(

Og den dagen vi hadde sex sa han

'jeg må jo si fine ting til deg sånn at du vil komme til meg'

:( :(

Hi

Skrevet

Jeg har møtt mange menn i mitt liv. Og merker med en gang når de ikke spiller med åpne kort. Jeg prøvde å ta det litt forsiktig opp

Hi

Men hvor sjarmerende er det at det eneste han har snakket om er at jeg skal suge han. Sender bare bilder av kjønnsorganet sitt

Takk for råd...

Dette begynte så bra... Men gikk over til at jeg tenner han sånn Anonymous poster hash: 730c3...ac4

Tuller du? Jeg hadde anmeldt en mann som sender meg slikt om jeg ikke selv hadde bedt tydelig om det! :( Du må jammen bli mer kresen!!

Anonymous poster hash: fa7fc...f22

Skrevet

Jeg føler og at jeg burde få tilbake selvrespekten

Er derfor jeg følte det var rett å avslutte

Har hatt det vondt inni meg :(

Men ville gi han en sjangse

Hi

Skrevet

Hi

Takk for råd...

Dette begynte så bra... Men gikk over til at jeg tenner han sånn

Det sa du ingenting om innledende. Og dessuten er det fremdeles umulig å si om overgangen til dette skyldes din respons, eller noe ved ham.

Anonymous poster hash: ab1e6...318

Skrevet

Tusen takk..

Ja, han spurte aldri om noe annet enn sex :(

Og den dagen vi hadde sex sa han

'jeg må jo si fine ting til deg sånn at du vil komme til meg'

:( :(

Hi

Jobb med deg selv. Du holder tilbake info for å manipulere frem et bestemt svar.

Anonymous poster hash: ab1e6...318

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...