Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 Jeg skulle akkurat til å skrive her inne, og da tikker det inn en egentlig etterlegtet sms.. Jeg er usikker på hva jeg vil selv, men jeg liker å vite hvor jeg har folk.. Traff en type, han var veldig intressert.. Vi hadde sex andre gang vi møttes.. Hans kontakt har gått over til å gjelde bare sex Men innimellom skriver han plutselig at han savner meg (??) Vi har avtalt å treffes igjen.. Han sier han håper tiden går fort til det Men noe skurrer veldig.. Vi har ingen 'avtale' om hva vi er.. Om vi dater eller er / skal bli elskere... Aner ikke., Anonymous poster hash: 730c3...ac4
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #2 Skrevet 6. februar 2014 Please.. Noen tanker???!! I sms skrev han bare natta, skjønning Hi Anonymous poster hash: 730c3...ac4
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #3 Skrevet 6. februar 2014 Virker som han bare vil ha sex og smigrer deg for å få det. Anonymous poster hash: 40cf4...c0f
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #4 Skrevet 6. februar 2014 Det irriterer meg at han lyger! Fordi det føler jeg han gjør Liker ærlighet. Jeg vil egentlig bare ha sex jeg og Men gidder ikke å lyge... Hi Anonymous poster hash: 730c3...ac4
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #5 Skrevet 6. februar 2014 Så si at du bare er ute etter sex da så han kan spille med åpne kort. Han bli sikkert lettet visst du skriver det ettersom han ikke virker så kjempe intressert utenom sex. Anonymous poster hash: 6322a...853
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #6 Skrevet 6. februar 2014 Hvordan si det??? Da han skrev at han savnet meg så svarte jeg? Tror du tuller Han svarte nei.. (??) jeg er ikke dum Eksen min var helt lik, elsket sexen og løy om at han var glad i meg Hi Anonymous poster hash: 730c3...ac4
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #7 Skrevet 7. februar 2014 Hvordan si det??? Da han skrev at han savnet meg så svarte jeg? Tror du tuller Han svarte nei.. (??) jeg er ikke dum Eksen min var helt lik, elsket sexen og løy om at han var glad i meg Hi Anonymous poster hash: 730c3...ac4 Du kommer til å sabotere fullstendig for deg selv i kjærligheten med den innstillingen der...! Han er vel neppe ute etter å lure deg, men er kanskje like usikker som deg på hva dere egentlig er.... Har DU bedt ham med på noe da? Anonymous poster hash: ab1e6...318
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #8 Skrevet 7. februar 2014 Hvorfor fundere så mye? Liker du han så treff han og se hva som skjer. Er du usikker på om han bare vil ha sex så be han med på ting utenfor hjemmet. Har han unnskyldninger for ikke å gjøre det så er vel det et godt tegn. Det var sjelden jeg visste hva jeg ville selv når jeg var på datestadiet. Til og med når jeg møtte mannen var jeg usikker på om dette var riktig og jeg trodde vi bare kom til å ha det gøy et halvt års tid. Det er ganske normalt i våre dager at ting kan starte litt useriøst. Som jeg sa, liker du han gi det en sjanse og prøv å gjøre ting med han som ikke kan ende med at dere kler av dere. Det krever jo litt innsats fra deg også dette her. Og en ting til hvis du er SÅ skeptisk så vil det mest sannsynlig ikke gå bra. Åpent sinn og ha noen grenser. Lykke til. Anonymous poster hash: 29f4c...bcd
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #9 Skrevet 7. februar 2014 Jeg har sinnsykt uhell i kjærlighet - har innsett at jeg må leve alene Og ta til takke med d jeg får Hi Anonymous poster hash: 730c3...ac4
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #10 Skrevet 7. februar 2014 Tusen takk for svar.. Det er så vanskelig Spurte han for en stund siden om han bare var ute etter sex, han sa at han ikke var ute etter noe konkret.. Men at han var litt ute etter meg Hi Anonymous poster hash: 730c3...ac4
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #11 Skrevet 7. februar 2014 Tusen takk for svar.. Det er så vanskelig Spurte han for en stund siden om han bare var ute etter sex, han sa at han ikke var ute etter noe konkret.. Men at han var litt ute etter meg Hi Anonymous poster hash: 730c3...ac4 Men hvis DU kun er ute etter sex, hvilken rolle spiller det egentlig? Da er det jo ingen som lurer noen her? Hadde du vært interessert i seriøst forhold og han prøvde å lure deg og egentlig kun var ute etter sex, så hadde det vært noe helt annet. Anonymous poster hash: 8fb1e...97c
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #12 Skrevet 7. februar 2014 Jeg er usikker og forvirret Hi Anonymous poster hash: 730c3...ac4
Elsker livet Skrevet 7. februar 2014 #13 Skrevet 7. februar 2014 Jeg tror nok han er usikker og forvirret. Han er litt ute etter deg har han sagt, det betyr at han er åpen for at det utvikler seg til noe mer enn sex. Nå er det du som må være klar på hva du ønsker med han så dere evt. kan ta et steg videre. En måte å finne ut om det er noe mer er å si at dere kan treffes, men uten sex. Er du bare ute etter sex så si klart i fra. Du ønsker vel ikke å lure han?
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #14 Skrevet 7. februar 2014 Jeg ønsker selvsagt ikke å lure han. Liker han jeg. Planen er å treffe han i helgen og da blir det film og sikkert Ikke sex pga han har operert foten MEN eksen var og sånn - holdt meg varm med å finne på stønt innimellom Er bare så sinnsykt redd for å bli såret og lurt igjen Hi Anonymous poster hash: 730c3...ac4
Elsker livet Skrevet 7. februar 2014 #15 Skrevet 7. februar 2014 Men er det sex du er ute etter, eller kunne du tenkt deg noe mer? Om du ønsker noe mer så er du veldig klar i talen og sier det som det er. Du ber han trekke unna om han kun er ute etter sex. Så dropper du sexen til du er trygg på han og hans motiver.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #16 Skrevet 7. februar 2014 Men er det sex du er ute etter, eller kunne du tenkt deg noe mer? Om du ønsker noe mer så er du veldig klar i talen og sier det som det er. Du ber han trekke unna om han kun er ute etter sex. Så dropper du sexen til du er trygg på han og hans motiver. Kunne tenkt meg noe mer.... MEN vet ikke om jeg er klar for det enda... Får se hva som skjer... Men er vanskelig... Tenkte å spørre han neste gang, om vi kan ha sex med andre, for å sjekke reaksjonen.. Eller er dette ekstremt dumt?? HI Anonymous poster hash: 730c3...ac4
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 7. februar 2014 #17 Skrevet 7. februar 2014 Men er det sex du er ute etter, eller kunne du tenkt deg noe mer? Om du ønsker noe mer så er du veldig klar i talen og sier det som det er. Du ber han trekke unna om han kun er ute etter sex. Så dropper du sexen til du er trygg på han og hans motiver. Kunne tenkt meg noe mer.... MEN vet ikke om jeg er klar for det enda... Får se hva som skjer... Men er vanskelig... Tenkte å spørre han neste gang, om vi kan ha sex med andre, for å sjekke reaksjonen.. Eller er dette ekstremt dumt?? HI Anonymous poster hash: 730c3...ac4 Det er ekstremt dumt med disse mind games. Spille kostbar, spørre om noe KUN for å vekke bestemt reaksjon, hvorfor sluttet folk å spille med åpne kort? Du forventer ærlighet fra denne mannen, men er ikke fullt ærlig tilbake. Du sier du ikke vet hva du vil selv og hva du er klar for. Da sier du det til ham. Så bestemmer du selv hvor mye kontakt du ønsker å ha med ham og hva slags kontakt. Kommunikasjon er nøkkelen i alle forhold, uansett om det er kjæresteforhold, ekteskap, vennskap eller pulekompisforhold.
Anne-B. Skrevet 7. februar 2014 #18 Skrevet 7. februar 2014 Men er det sex du er ute etter, eller kunne du tenkt deg noe mer? Om du ønsker noe mer så er du veldig klar i talen og sier det som det er. Du ber han trekke unna om han kun er ute etter sex. Så dropper du sexen til du er trygg på han og hans motiver. Kunne tenkt meg noe mer.... MEN vet ikke om jeg er klar for det enda... Får se hva som skjer... Men er vanskelig... Tenkte å spørre han neste gang, om vi kan ha sex med andre, for å sjekke reaksjonen.. Eller er dette ekstremt dumt?? HI Anonymous poster hash: 730c3...ac4 Syns ikke dette virker som en god ide. Om du tester de du involverer deg meg på denne måten, så skjønner jeg har du har hatt uflaks i kjærlighetslivet. Jeg tror du må gå litt i deg selv og analysere ditt eget reaksjonsmønster, for det kan virke som at det har noe med saken å gjøre.
Bananahammock Skrevet 7. februar 2014 #19 Skrevet 7. februar 2014 Men er det sex du er ute etter, eller kunne du tenkt deg noe mer? Om du ønsker noe mer så er du veldig klar i talen og sier det som det er. Du ber han trekke unna om han kun er ute etter sex. Så dropper du sexen til du er trygg på han og hans motiver. Kunne tenkt meg noe mer.... MEN vet ikke om jeg er klar for det enda... Får se hva som skjer... Men er vanskelig... Tenkte å spørre han neste gang, om vi kan ha sex med andre, for å sjekke reaksjonen.. Eller er dette ekstremt dumt?? HI Anonymous poster hash: 730c3...ac4 Hvor gammel er du egentlig?
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #20 Skrevet 7. februar 2014 Jeg er bare blitt sviktet så altfor mange ganger...... Er LIVREDD... Ja, jeg kan godt innrømme at jeg sliter og er usikker på meg selv... Da dropper jeg å spørre om det.... HI Anonymous poster hash: 730c3...ac4
Anne-B. Skrevet 7. februar 2014 #21 Skrevet 7. februar 2014 Kan hende du hadde hatt godt av å få litt hjelp til å håndtere usikkerheten? Usikre på oss selv kan vi jo alle være, og det er klart at våre erfaringer farger oss. Likevel, så er det noe med dette å legge ting bak seg og gå videre. Ikke like lett i alle tilfeller, men du har kanskje behov for å klargjøre for deg selv hvor dine grenser går. Noen ganger kan vi behøve litt hjelp til å finne ut av slikt. Jeg vet ikke helt hvor du kan henvende deg, om du har et slags lavterskeltilbud du kan benytte deg av der du jobber eller om at du kanskje skulle snakket om fastlegen din om det. Lykke til i alle fall.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #22 Skrevet 7. februar 2014 Kan hende du hadde hatt godt av å få litt hjelp til å håndtere usikkerheten? Usikre på oss selv kan vi jo alle være, og det er klart at våre erfaringer farger oss. Likevel, så er det noe med dette å legge ting bak seg og gå videre. Ikke like lett i alle tilfeller, men du har kanskje behov for å klargjøre for deg selv hvor dine grenser går. Noen ganger kan vi behøve litt hjelp til å finne ut av slikt. Jeg vet ikke helt hvor du kan henvende deg, om du har et slags lavterskeltilbud du kan benytte deg av der du jobber eller om at du kanskje skulle snakket om fastlegen din om det. Lykke til i alle fall. Tusen hjertelig takk for et godt svar :-) Jeg er allerede i behandling hos psykolog.. MEN føler ikke jeg får noe særlig hjelp :-( Jeg får liksom ikke noe svar :-( Føles så håpløst.. Fordi JA, jeg trenger hjelp for å skåne meg selv...hehe.. Klem fra HI Anonymous poster hash: 730c3...ac4
Anne-B. Skrevet 7. februar 2014 #23 Skrevet 7. februar 2014 Psykologen kan jo bare gi deg verktøyene, og så er det du som må bruke dem. Men, jeg kan forstå at du føler at du ikke får særlig hjelp om du ikke klarer for eksempel å relatere til det dere snakker om. Det er kanskje ikke så oppløftende, men svaret er å finne hos deg selv. Har du tatt dette opp med psykologen din, hvordan du føler angående behandlingen? Man er som regel selv sin verste fiende, og noen ganger må man jobbe litt for å endre tankemønstre, og det er ikke alle som man møter i løpet av livet som vet å takle personer med usikkerhet på seg selv. Noen er direkte avvisende eller nedlatende, andre orker bare ikke å involvere seg. "Ta deg sammen..." Om det var så lett, så hadde nok flere bare tatt seg sammen. Fokuser på de styrkene du har ved din karakter. Jeg er sikker på at du har noen. Det du kanskje skal tenke litt på, er hva du faktisk ønsker fra denne mannen. Ikke spør hva han vil og på den måten la ham gå i en eventuell felle ("han svarte ikke det jeg ville høre"), men si hva du ønsker, uten å legge noe mellom. Man blottlegger seg jo ved å gjøre det, men om man selv er ærlig og direkte, så er som regel folk det tilbake. Om du for eksempel hadde spurt ham om hva han syntes om å treffe andre samtidig som dere treffes, så er det jo et utsagn med rom for flere tolkninger, og hvordan andre tolker det vi sier, når vi sier det for å "teste" dem, det kan vi jo ikke styre. Kanskje blir meningen og utfallet en helt annen enn den skulle være. Det er fint å høre at du er under behandling. Lykke til videre med det.
Elsker livet Skrevet 7. februar 2014 #24 Skrevet 7. februar 2014 Det var en veldig dårlig ide. Du sier det som det er. Jeg tror jeg ønsker noe mer enn å ha deg som pulevenn. Men jeg er litt usikker og er redd for å bli såret. Hvilke tanker og ønsker har du når det gjelder oss?" Ikke spill noe spill, dere er jo ikke en gang enig i spillereglene, og for alt han vet så vet han ikke at han er med på noe spill. Når man er trygg på seg selv og vet hva man vil, så sier man det. Da kan den ene parten velge å takke nei eller ja. Man stiller litt krav til mennesker man selv kan velge bort, så ønsker han ikke det samme som deg så kan du bare si ha det bra, dette er ikke godt nok for meg.
Elsker livet Skrevet 7. februar 2014 #25 Skrevet 7. februar 2014 Sorry for dårlige setninger, men tror det var lesbart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå