Gjest Helle_Høygir Skrevet 7. februar 2014 #26 Skrevet 7. februar 2014 Mrs Smutt og Smilende - makroner med cøøøørd er jo bare en liten beta himmærn som oldemor sier! Og ja det er som smeltet fox de og lakrismakronene - jeg kan spise i timesvis! Og du har du litt cøøøørd igjen, så kjøp slike halvstekte baguetter, varm en slik og smør på et passelig tykt lag med cøøøørd (du skal ikke se at det er baguette under - vi leiker ikke butikk her altså) og så gjerne en kopp te til - og så er det bare å nyte. Åh!!! Må kjøpe siklesmekk. Elsker lakris også. Hvor skal dette ende?!? Vil du ha oppskrift kanskje? Det er makroner fylt med sjokolade og lakris krem eller ganache som finfolka sier oppskriften sier 5 knuste tyrkisk pepper - det anser jeg som tullprat - minst en real neve må til! Alle skal med! Hehehehehe likte den meldingen fra Clas ja - jeg skal dit idag og kjøpe brenner og mini pai former - jeg vil lage sitronterter!
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 7. februar 2014 #27 Skrevet 7. februar 2014 Mrs Smutt og Smilende - makroner med cøøøørd er jo bare en liten beta himmærn som oldemor sier! Og ja det er som smeltet fox de og lakrismakronene - jeg kan spise i timesvis! Og du har du litt cøøøørd igjen, så kjøp slike halvstekte baguetter, varm en slik og smør på et passelig tykt lag med cøøøørd (du skal ikke se at det er baguette under - vi leiker ikke butikk her altså) og så gjerne en kopp te til - og så er det bare å nyte. Åh!!! Må kjøpe siklesmekk. Elsker lakris også. Hvor skal dette ende?!? Vil du ha oppskrift kanskje? Det er makroner fylt med sjokolade og lakris krem eller ganache som finfolka sier oppskriften sier 5 knuste tyrkisk pepper - det anser jeg som tullprat - minst en real neve må til! Alle skal med! Hehehehehe likte den meldingen fra Clas ja - jeg skal dit idag og kjøpe brenner og mini pai former - jeg vil lage sitronterter! Skikkelig nam! Takk for oppskrift! Har bare brukt sjokoladekalosj iblandet knuste jordbær. Godt på sommeren. Vet du, jeg hadde mobilnummeret til isbilen da jeg var gravid så jeg kunne ringe ham for påfyll av lakrisis, helst tyrkisk peppervariant. Han stoppet rett utenfor døra. Special delivery, kan du si. Han hadde ingen problemer med å forstå sånt for han hadde nemlig fire barn. Tør ikke møte blikket hans når han kjører forbi her lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå