Gå til innhold

Min nye kjæreste..noe skurrer :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dump han, og fortell han at han er dårlig i senga. En stor penis alene er ikke nok..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom deg på skolen din lille naive tøs, og finn deg en dannet og sivilisert kar som tenker med toppetasjehodet sitt. Det kan hende gutten får andre tanker i slutten av tenårene sine, men stol ikke på det håpet.

(Ah, hvorfor sitter jeg her inne? Jeg kjenner jeg blir dummere og dummere for hver tråd jeg leser...)

Anonymous poster hash: a81a8...5cf

I alle dager?

Jeg er nå over 40 og godt utdannet med god og stabil jobb. Mannen det er snakk om er nærmere 50.

Ble litt usikker så om jeg overreagerer, det mener denne mannen. Men jeg gjør visst ikke det☺

Ok, takk for svar! Mannen er herved kuttet ut

HI

Anonymous poster hash: e65e3...82d

Nærmere 50??? Jeg ville gjettet omtrent 17. Noe skurrer virkelig ja, jeg vil tro penishysteriet hans er en overkompensasjon fordi han kommer til kort på viktige områder i livet. Har han langvarige forhold bak seg? Barn? Hvordan er det med økonomi? Har han byttet jobb ofte? Hvordan fungerer han sosialt ellers?

Anonymous poster hash: 7fc9f...d02

Han fungerer veldig fint sosialt og er en morsom mann.

Han har langt ekteskap bak seg og 4 voksne barn. Nå er han sykmeldt og kommer seg nok ikke tilbake i jobb.

Jeg tror også dette er overkompensering, men det hjelper så lite når han ikke selv skjønner hvor teit fokuset på størrelsen er. Han mener helt alvorlig at jeg overreagerer.

Jeg har hverken tid eller ønske om å prøve å forandre ham. Penishysteriet er en skikkelig turn-off, så jeg gjør enkel prosess og sier til ham at vi ikke passer sammen.

HI

Du får gjøre det slutt på grunnlag av at penisen hans er altfor stor for deg, du makter ikke å håndtere et slikt enormt beist av en pikk. Noe sier meg at han vil ha full forståelse :)

Anonymous poster hash: 7fc9f...d02

Det er jo veldig dårlig gjort overfor hans neste kjæreste. Snakk om å gi ham vann på mølla ;) Nei, hvis avslaget skal fokusere på penisen hans, får du heller si at det ikke hjelper med stort utstyr hvis han ikke vet hvordan han skal bruke det. Eller den ærlige varianten - si at du ikke liker hans store fokus på en tross alt liten del av helheten.

Skrevet

Hadde gitt han en tydelig tilbakemelding på at penisen hans bare var helt ok, og at han ærlig talt ikke er så god i senga og burde vurdere å fokusere på noe annet en egen penis underveis. Opphengt i str på egen penis er bare tun off deluxe, særlig når han ikke er noe spesielt god i senga heller. Blæh. Dump han, men fortell han hvorfor ;)

Anonymous poster hash: 836ee...1e4
Skrevet

Etter siste innlegg fra meg ringte kjæresten min. Jeg var nok litt kort og rar i tlf, for han lurte på hva det var med meg. Jeg prøvde på en "ingenting galt her, men kanskje vi kan møtes for en prat?". Enden på visa ble krangel i tlf :(

Jeg har aldri vært borti en rarere mann enn dette! Nå er jeg veldig glad krangelen i tlf endte med at vi begge ville kutte kontakten :)

HI

Skrevet

Etter siste innlegg fra meg ringte kjæresten min. Jeg var nok litt kort og rar i tlf, for han lurte på hva det var med meg. Jeg prøvde på en "ingenting galt her, men kanskje vi kan møtes for en prat?". Enden på visa ble krangel i tlf :(

Jeg har aldri vært borti en rarere mann enn dette! Nå er jeg veldig glad krangelen i tlf endte med at vi begge ville kutte kontakten :)

HI

Da har du et problem mindre :)

Anonymous poster hash: ad155...6d7

Skrevet

HI

Da har du et problem mindre :)

Anonymous poster hash: ad155...6d7

Jepp😊

Skrevet

Kom deg på skolen din lille naive tøs, og finn deg en dannet og sivilisert kar som tenker med toppetasjehodet sitt. Det kan hende gutten får andre tanker i slutten av tenårene sine, men stol ikke på det håpet. 

(Ah, hvorfor sitter jeg her inne? Jeg kjenner jeg blir dummere og dummere for hver tråd jeg leser...)

Anonymous poster hash: a81a8...5cf

I alle dager? Hva er galt med deg?

Anonymous poster hash: 86f30...9c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...