Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 Han er snill og grei, men det er et område som er noe spesielt. Han har ved noen anledninger fortalt om eks´er eller ons, som har vært så imponert over størrelsen hans (penis). Jeg ble litt brydd da han sa dette, synes det var unødvendig. Jeg vil jo ikke høre hva andre damer har sagt om hans utstyr :/ Etterhvert sa jeg til ham at jeg ikke synes det er noe særlig å høre dette, og han skjerpet seg. Men så begynte han å fortelle om hvor penisen hans er, at den er så og så lang, så og så tykk osv, og han viste meg også på nett hvordan gjennomsnittet mtp lengde og tykkelse er. Så føyer han også til "stakkars damer som må ta til takke med gjennomsnittlige peniser, de er jo mye mindre enn min". Dette synes jeg er utrolig kvalmende sagt! På en uke har jeg hatt minimalt med kontakt med ham, og jeg tror faktisk jeg kommer til å dumpe ham pga at han er så opphengt i den store greia si. Ikke er han noe særlig i senga heller, men jeg mistenker at han tenker at den store penisen hans er så fantastisk at han ikke trenger gjøre annet enn å kjøre på med den.. Hva hadde dere tenkt i denne situasjonen? Anonymous poster hash: e65e3...82d
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #2 Skrevet 6. februar 2014 Kom deg på skolen din lille naive tøs, og finn deg en dannet og sivilisert kar som tenker med toppetasjehodet sitt. Det kan hende gutten får andre tanker i slutten av tenårene sine, men stol ikke på det håpet. (Ah, hvorfor sitter jeg her inne? Jeg kjenner jeg blir dummere og dummere for hver tråd jeg leser...) Anonymous poster hash: a81a8...5cf
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #4 Skrevet 6. februar 2014 Kom deg på skolen din lille naive tøs, og finn deg en dannet og sivilisert kar som tenker med toppetasjehodet sitt. Det kan hende gutten får andre tanker i slutten av tenårene sine, men stol ikke på det håpet. (Ah, hvorfor sitter jeg her inne? Jeg kjenner jeg blir dummere og dummere for hver tråd jeg leser...) Anonymous poster hash: a81a8...5cf I alle dager? Jeg er nå over 40 og godt utdannet med god og stabil jobb. Mannen det er snakk om er nærmere 50. Ble litt usikker så om jeg overreagerer, det mener denne mannen. Men jeg gjør visst ikke det☺️ Ok, takk for svar! Mannen er herved kuttet ut😊 HI Anonymous poster hash: e65e3...82d
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #5 Skrevet 6. februar 2014 Kom deg på skolen din lille naive tøs, og finn deg en dannet og sivilisert kar som tenker med toppetasjehodet sitt. Det kan hende gutten får andre tanker i slutten av tenårene sine, men stol ikke på det håpet. (Ah, hvorfor sitter jeg her inne? Jeg kjenner jeg blir dummere og dummere for hver tråd jeg leser...) Anonymous poster hash: a81a8...5cf Da må du ha lest mange tråder her inne... HI, han høres svært umoden ut. Slikt kunne man forventet av en unggutt, ikke en mann. Hadde ikke orket ha noe med en slik fyr å gjøre. Anonymous poster hash: ba13e...f04
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #6 Skrevet 6. februar 2014 Ha ha jeg ler meg ihjel! For en dust! Hva slags intellegktuelt nivå tror du han vil kunne holde på samtalene dere imellom i årene som kommer!? Hadde ikke holdt ut lenger enn til s'en idet han sa ordte pe...s Anonymous poster hash: 8eb1c...3a6
Fru vims Skrevet 6. februar 2014 #7 Skrevet 6. februar 2014 Høres umoden ut. Mange menn er nok litt opptatt av utstyret sitt, men ikke så opptatt som han du beskriver.
Siamese Hellhound Skrevet 6. februar 2014 #8 Skrevet 6. februar 2014 Si at du syntes han hadde for liten penis, derfor må du dessverre dumpe ham. Neida. Men han hørtes jo ikke ut som noen å bli gammel sammen med... :-)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #9 Skrevet 6. februar 2014 Ha ha jeg ler meg ihjel! For en dust! Hva slags intellegktuelt nivå tror du han vil kunne holde på samtalene dere imellom i årene som kommer!? Hadde ikke holdt ut lenger enn til s'en idet han sa ordte pe...s Anonymous poster hash: 8eb1c...3a6 Hahahaha, jeg også, og det å få vite at han er rundt femti gjorde det hele flaut latterlig. Trodde det var snakk om en svært umoden 16-åringer, jeg. Stakkars mann, da. Knis. Anonymous poster hash: a81a8...5cf
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #10 Skrevet 6. februar 2014 Høres umoden ut. Mange menn er nok litt opptatt av utstyret sitt, men ikke så opptatt som han du beskriver. Takk for svar! Jeg har ikke mange forhold bak meg, så ble litt usikker når han sa jeg overreagerte. Jeg ble helt perpleks når han la ut om størrelser 😣 Og jeg tenkte at dette her umulig kunne være normalt. Vi har datet i 3 måneder og hatt sex 2 ganger. Neste gang jeg treffer en mann skal jeg vente med sex til jeg kjenner ham godt. Herregud så dum jeg føler meg nå😒 HI Anonymous poster hash: e65e3...82d
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #11 Skrevet 6. februar 2014 Takk for svar! Jeg har ikke mange forhold bak meg, så ble litt usikker når han sa jeg overreagerte. Jeg ble helt perpleks når han la ut om størrelser Og jeg tenkte at dette her umulig kunne være normalt.Vi har datet i 3 måneder og hatt sex 2 ganger. Neste gang jeg treffer en mann skal jeg vente med sex til jeg kjenner ham godt. Herregud så dum jeg føler meg nå HI Anonymous poster hash: e65e3...82d Huff, beklager at jeg var snar med første innlegget mitt, jeg trodde seriøst at nå satt det en umoden og usikker tenåring som hadde møtt en noe eldre, men fullstendig håpløst umoden, tenåring, og som burde få en liten "oppvåkningsklaps" i ryggen. Sånt er ikke normalt, vet du, stakkars mann. Håper du finner deg en hyggelig kar snart, en som er mer opptatt av deg og hvordan du har det. Lykke til. Anonymous poster hash: a81a8...5cf
BikkjeBisk Skrevet 6. februar 2014 #12 Skrevet 6. februar 2014 Spesiell herremann du har fått. Tror nok han egentlig har lav selvtillit ettersom han tror det eneste han kan skryte av her i verden er penisen sin. Ville kanskje ikke brukt så mye tid på den mannen. Normalt at menn er litt opptatt av størrelse og slikt, men ikke i den grad kjæresten din er.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #13 Skrevet 6. februar 2014 Kom deg på skolen din lille naive tøs, og finn deg en dannet og sivilisert kar som tenker med toppetasjehodet sitt. Det kan hende gutten får andre tanker i slutten av tenårene sine, men stol ikke på det håpet. (Ah, hvorfor sitter jeg her inne? Jeg kjenner jeg blir dummere og dummere for hver tråd jeg leser...) Anonymous poster hash: a81a8...5cf I alle dager? Jeg er nå over 40 og godt utdannet med god og stabil jobb. Mannen det er snakk om er nærmere 50. Ble litt usikker så om jeg overreagerer, det mener denne mannen. Men jeg gjør visst ikke det☺ Ok, takk for svar! Mannen er herved kuttet ut HI Anonymous poster hash: e65e3...82d Nærmere 50??? Jeg ville gjettet omtrent 17. Noe skurrer virkelig ja, jeg vil tro penishysteriet hans er en overkompensasjon fordi han kommer til kort på viktige områder i livet. Har han langvarige forhold bak seg? Barn? Hvordan er det med økonomi? Har han byttet jobb ofte? Hvordan fungerer han sosialt ellers? Anonymous poster hash: 7fc9f...d02
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #14 Skrevet 6. februar 2014 Jeg trodde også at detta var en gutt som ikke hadde bedre vett, men en mann i den alderen, huff, skjønner du dropper han... Anonymous poster hash: a6bb3...fca
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #15 Skrevet 6. februar 2014 Stakkars mann.... Han har det sikkert ikke så godt med seg selv.... Lykke til HI Anonymous poster hash: 2ce1a...d26
Gjest Gul stjerne Skrevet 6. februar 2014 #16 Skrevet 6. februar 2014 Det ble høytlesning for mannen nå, han lo godt
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #17 Skrevet 6. februar 2014 Kom deg på skolen din lille naive tøs, og finn deg en dannet og sivilisert kar som tenker med toppetasjehodet sitt. Det kan hende gutten får andre tanker i slutten av tenårene sine, men stol ikke på det håpet. (Ah, hvorfor sitter jeg her inne? Jeg kjenner jeg blir dummere og dummere for hver tråd jeg leser...) Anonymous poster hash: a81a8...5cf I alle dager?Jeg er nå over 40 og godt utdannet med god og stabil jobb. Mannen det er snakk om er nærmere 50. Ble litt usikker så om jeg overreagerer, det mener denne mannen. Men jeg gjør visst ikke det☺ Ok, takk for svar! Mannen er herved kuttet ut HI Anonymous poster hash: e65e3...82d Nærmere 50??? Jeg ville gjettet omtrent 17. Noe skurrer virkelig ja, jeg vil tro penishysteriet hans er en overkompensasjon fordi han kommer til kort på viktige områder i livet. Har han langvarige forhold bak seg? Barn? Hvordan er det med økonomi? Har han byttet jobb ofte? Hvordan fungerer han sosialt ellers? Anonymous poster hash: 7fc9f...d02 Han fungerer veldig fint sosialt og er en morsom mann. Han har langt ekteskap bak seg og 4 voksne barn. Nå er han sykmeldt og kommer seg nok ikke tilbake i jobb. Jeg tror også dette er overkompensering, men det hjelper så lite når han ikke selv skjønner hvor teit fokuset på størrelsen er. Han mener helt alvorlig at jeg overreagerer. Jeg har hverken tid eller ønske om å prøve å forandre ham. Penishysteriet er en skikkelig turn-off, så jeg gjør enkel prosess og sier til ham at vi ikke passer sammen. HI Anonymous poster hash: e65e3...82d
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #18 Skrevet 6. februar 2014 Hahaha. Kanskje ikke meningen å være morsom men jeg lo godt nå. Han høres veldig umoden ut. Hadde ikke holdt ut med noe slikt. Min erfaring er at de værste skrythalsene er dårligst i senga og du bekrefter jo dette. Takk for god latter. :-) Anonymous poster hash: 67299...920
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 6. februar 2014 #19 Skrevet 6. februar 2014 Du får dumpe ham med følgende melding: "Joda, penisen din er stor og fin, men det hadde vært fint om du også lærte deg hvordan du bruker den rett. Funker rett og slett ikke for meg - desverre."
signifikansverdi Skrevet 6. februar 2014 #20 Skrevet 6. februar 2014 Auch! Kom deg unna fort som fy! Penishistorier er ikke innafor!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #21 Skrevet 6. februar 2014 Hahaha. Kanskje ikke meningen å være morsom men jeg lo godt nå. Han høres veldig umoden ut. Hadde ikke holdt ut med noe slikt. Min erfaring er at de værste skrythalsene er dårligst i senga og du bekrefter jo dette. Takk for god latter. :-) Anonymous poster hash: 67299...920 Hehe :)Akkurat nå er jeg bare flau! Gi meg en ukes tid, så ser jeg nok humoren i det jeg også HI Anonymous poster hash: e65e3...82d
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #22 Skrevet 6. februar 2014 Dump han og si "Med stor penis kommer stort ansvar, farvel" Anonymous poster hash: 67299...920
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #23 Skrevet 6. februar 2014 Kom deg på skolen din lille naive tøs, og finn deg en dannet og sivilisert kar som tenker med toppetasjehodet sitt. Det kan hende gutten får andre tanker i slutten av tenårene sine, men stol ikke på det håpet. (Ah, hvorfor sitter jeg her inne? Jeg kjenner jeg blir dummere og dummere for hver tråd jeg leser...) Anonymous poster hash: a81a8...5cf I alle dager?Jeg er nå over 40 og godt utdannet med god og stabil jobb. Mannen det er snakk om er nærmere 50. Ble litt usikker så om jeg overreagerer, det mener denne mannen. Men jeg gjør visst ikke det☺ Ok, takk for svar! Mannen er herved kuttet ut HI Anonymous poster hash: e65e3...82d Nærmere 50??? Jeg ville gjettet omtrent 17. Noe skurrer virkelig ja, jeg vil tro penishysteriet hans er en overkompensasjon fordi han kommer til kort på viktige områder i livet. Har han langvarige forhold bak seg? Barn? Hvordan er det med økonomi? Har han byttet jobb ofte? Hvordan fungerer han sosialt ellers? Anonymous poster hash: 7fc9f...d02 Han fungerer veldig fint sosialt og er en morsom mann. Han har langt ekteskap bak seg og 4 voksne barn. Nå er han sykmeldt og kommer seg nok ikke tilbake i jobb. Jeg tror også dette er overkompensering, men det hjelper så lite når han ikke selv skjønner hvor teit fokuset på størrelsen er. Han mener helt alvorlig at jeg overreagerer. Jeg har hverken tid eller ønske om å prøve å forandre ham. Penishysteriet er en skikkelig turn-off, så jeg gjør enkel prosess og sier til ham at vi ikke passer sammen. HI Anonymous poster hash: e65e3...82d Du får gjøre det slutt på grunnlag av at penisen hans er altfor stor for deg, du makter ikke å håndtere et slikt enormt beist av en pikk. Noe sier meg at han vil ha full forståelse Anonymous poster hash: 7fc9f...d02
Våryr ✿ Skrevet 6. februar 2014 #24 Skrevet 6. februar 2014 Du får gjøre det slutt på grunnlag av at penisen hans er altfor stor for deg, du makter ikke å håndtere et slikt enormt beist av en pikk. Noe sier meg at han vil ha full forståelse Anonymous poster hash: 7fc9f...d02 HAHAHAHHAHAHAHAHA
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #25 Skrevet 6. februar 2014 Trodde e tøyeblikk at det var eksen min du hadde rotet deg bort i, men han er bare 38. Da finnes det visst flere sånne umodne drittunger rundt omkring Anonymous poster hash: ad155...6d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå