Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 hvor langt måtte du ha gått til nærmeste kollektivtransport og hvor ofte er det avganger dereifra? For meg hadde det blitt frykelig kjedelig, men kanskje jeg hadde blitt sprek. Det er 2 km til nærmeste bussholdeplass, der går det bare skolebuss så ned om morgenen og opp om ettermiddagen i ukedagene, ingen i helgene. Ellers så måtte jeg ha gått 7 km til nærmeste knutepunkt, der går det ca 15 busser om dagen. Fritidsaktiviteter og besøke venner hadde utgått, 100% stilling kunne jeg også bare ha glemt. Anonymous poster hash: 18533...819
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #2 Skrevet 6. februar 2014 Da måtte jeg gått 1,2 mil til nærmeste buss, som er eneste kollektivtransport her. Går 4 busser derfra om dagen. Anonymous poster hash: f386a...8bb
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #3 Skrevet 6. februar 2014 har ikke bil Bussen går omtrent rett utenfor døra. Anonymous poster hash: 165c1...9b6
millemille Skrevet 6. februar 2014 #4 Skrevet 6. februar 2014 Har ikke bil. Bor ca. 5 min gange fra nærmeste holdeplass.
Von Hertelhofen Skrevet 6. februar 2014 #5 Skrevet 6. februar 2014 Jeg har heller ikke bil. Bussen går hver halvtime rett utenfor døren
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #6 Skrevet 6. februar 2014 Ca 4 min å gå og avgang hver halvtime i begge rettninger. Anonymous poster hash: e5941...b6d
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #7 Skrevet 6. februar 2014 Et minutt å gå. Det er flere forskjellige avganger i området og går vel noe i snitt hvert andre minutt. Anonymous poster hash: 382ca...4c5
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #8 Skrevet 6. februar 2014 5 minutter til bussen, men den går ikke dit jeg skal. Jeg jobber hjemmefra, men åtte gått til barnehagen og butikken. Det er bare 2 km til hver av dem, men jeg hadde nok vært i litt bedre form enn jeg er nå. Anonymous poster hash: 02411...34a
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #9 Skrevet 6. februar 2014 åtte=måtte Anonymous poster hash: 02411...34a
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 6. februar 2014 #10 Skrevet 6. februar 2014 Jeg har ikke bil. Det går busser hver halvtime nærmest rett utenfor døren. Ellers er det 3 km til sentrum, og det klarer jeg fint å gå, barnehage og skole er rett ved, bruker ti min en vei til barnehagen og 15 min til skolen. Godt med frisk luft Butikken likker kanskje 1 km unna, klarer å gå dit også
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #11 Skrevet 6. februar 2014 50 meter til holdeplassen, går buss en gang i timen på hverdager. Hver andre time lørdager og 2 ganger søndager. Anonymous poster hash: 9e37b...5b2
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #12 Skrevet 6. februar 2014 måtte gått i 45 min for å komme til buss. Anonymous poster hash: 47d27...dc8
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #13 Skrevet 6. februar 2014 Har ikke mer enn 100m til buss-stoppet, men for å komme meg på jobb måtte jeg ha tatt buss til tog, og t-banen et godt stykke når jeg kom inn til byen.Det ville gitt meg en reise til på nesten 1,5 timer, og dersom jeg mister en buss eller et tog, så er det en time til neste, og med full arbeidsdag ville jeg fått problemer med å hente i barnehage og SFO.Med bil bruker vi 35-40 minutter Anonymous poster hash: 2d759...3b9
IreneUtålmodig Skrevet 6. februar 2014 #14 Skrevet 6. februar 2014 Regnet det ut her om dagen, jeg har tilgang til hele 12 buss tider i timen. En som er 1 min unna, en som er 3 min unna og resten er 4 min unna. I tillegg kan man gå til byen uten å slite seg ut
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #15 Skrevet 6. februar 2014 Måtte gått ca en mil til bussholdeplassen, går ikke så mange busser forbi der i døgnet heller. Mest skolebusser. Måtte også funnet meg en annen jobb for det går ikke buss forbi der jeg jobber, er vel ca 5 km til nærmeste holdeplass derfra, og der går det kun skolebuss forbi som ikke passer med mine arbeidstider... trenger vel ikke å si at vi bor på landet og er helt avhebgig av bil i hverdagen! Anonymous poster hash: 9330b...154
iskaffe ♂ ♀ Skrevet 6. februar 2014 #16 Skrevet 6. februar 2014 ca 50 meter og den går hvert 15 min heldigvis, siden jeg ikke har bil
BikkjeBisk Skrevet 6. februar 2014 #17 Skrevet 6. februar 2014 Ca 100 meter tror jeg? Bussen kjører forbi hvert 10 min. Men jeg skal ærlig innrømme at det er kun når jeg skal ned til byen på handletur o.l når jeg bruker buss. Skal jeg i barnehagen som ligger 3 km unna kjører jeg. Jeg har aldeles ikke lyst til å være uten bil
valkyrien Skrevet 6. februar 2014 #18 Skrevet 6. februar 2014 Det er litt over 2 mil til nærmeste bussholdeplass. Aner ikke hvor ofte det går busser der, for jeg har aldri tatt en.
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. februar 2014 #19 Skrevet 6. februar 2014 Går hvert 20.minutt. tar 2 min å gå
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. februar 2014 #20 Skrevet 6. februar 2014 Det er nesten 5 kilometer til togstasjonen. Går tog 1 gang i timen. Hver halvtime et par timer om morgenen og ettermiddagen. Kan følge skolebussen ned om morgenen.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #21 Skrevet 6. februar 2014 Tar 1 min å gå, og bussene går ca. hvert 10. min på dagtid, og hver 30. min på kveldstid. Så her trenger jeg ikke tenke på noe bussrute, går akkurat når det passer, og vips så er bussen der Da kommer jeg meg dit jeg skal uansett. Anonymous poster hash: 51edf...597
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #22 Skrevet 6. februar 2014 Har ikke bil. Går 1,5 km hver vei til og fra barnehagen, så tar jeg bussen ca 1 km hjemmefra til jobb. Bruker pengene jeg sparer på reising:) Bensin, avgifter, billån, parkering, det er et ganske greit reisebudsjett:) Anonymous poster hash: 60b73...086
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #23 Skrevet 6. februar 2014 9 km til nærmeste busstopp, 2 avganger om dagen. Jeg har 40 km til jobb, mannen 20 - dette i hver sin retning. Vi er helt avhengig av 2 biler i hverdagen. Anonymous poster hash: 3c509...c6c
Tauriel Skrevet 6. februar 2014 #24 Skrevet 6. februar 2014 Nesten rett utenfor døren og stopper nesten inne på selve jobben. Tok bussen før, men så skulle jentungen i barnehage og da kom tidsklemma... Kommer allerede forseint (fått lov av sjefen og flekse litt), hadde jeg tatt buss hadde jeg kommet enda senere på jobb og det kan jeg ikke. Jobben starter kl.7 og barnehagen åpner kl 7, og jeg er alenemor
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #25 Skrevet 6. februar 2014 Bor fem minutter fra t-banen, og den går hvert 7. minutt! 20 minutter fra toget og ca 10 minutter fra buss. Vi har bil, men den står i garasjen mesteparten av tiden. Trenger den EGENTLIG ikke. Anonymous poster hash: 61bb3...aca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå