Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #1 Skrevet 5. februar 2014 VELDIG bra! Kanskje folk har fått med seg hvor uheldig det er for babyen? Anonymous poster hash: f9cf8...2c5
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #3 Skrevet 5. februar 2014 Har sett det i en familiebhg... Anonymous poster hash: c1159...5fe
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #4 Skrevet 5. februar 2014 Jeg så det senest i dag, så helt borte er det dessverre ikke. Anonymous poster hash: 80eed...ca6
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #5 Skrevet 5. februar 2014 Men disse gjennomsiktige regntrekkene (til bla tfk -vogn) som nærmest hermetiserer vogna ser jeg stadig. Herregud, tenk dere hvordan det er å ligge inni noe slikt.... Jeg har tfk-vogn altså, men bruker da for guds skyld et annet regntrekk!! Anonymous poster hash: cd3a9...25b
Gjest Julia1984 Skrevet 5. februar 2014 #6 Skrevet 5. februar 2014 De gjør det i barnehagen... Ta det opp med ped.leder eller styrer!! Virkelig ikke akseptabelt!!
skjotta Skrevet 5. februar 2014 #7 Skrevet 5. februar 2014 Kom nettop på at dr. Grey farta rundt på sykehuset med teppe forran åpninga på vogna for litt over en uke siden ;-)
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #8 Skrevet 5. februar 2014 Ser det stadig vekk desverre. Jeg jobber i en barnehage og der er det noen ansatte som legger teppe forran åpningen på vognene. Prøver stadig vekk å ta det opp med dem, men dem gir seg ikke. Så hver eneste dag går jeg på runde og fjerner pledd! Anonymous poster hash: 80022...fa7
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #9 Skrevet 5. februar 2014 Har sett det i en familiebhg... Anonymous poster hash: c1159...5fe Hvor ligger denne familiebarnehagen? Vet også om en fam.bhg som gjør det Anonymous poster hash: 80022...fa7
Gjest Eilicic Skrevet 5. februar 2014 #10 Skrevet 5. februar 2014 Har jeg gått glipp av noe? det er 5 år siden sønnen min var baby, og da brukte jeg sånn helseteppe forran vognåpningen for at han ikke skulle få vind, snø inn, er det ille? i så fall, hvorfor?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #11 Skrevet 5. februar 2014 Har jeg gått glipp av noe? det er 5 år siden sønnen min var baby, og da brukte jeg sånn helseteppe forran vognåpningen for at han ikke skulle få vind, snø inn, er det ille? i så fall, hvorfor? Tre en plastpose over hodet ditt og stram igjen rundt halsen, så skjønner du kanskje.. Anonymous poster hash: 83859...97f
skjotta Skrevet 5. februar 2014 #12 Skrevet 5. februar 2014 Har jeg gått glipp av noe? det er 5 år siden sønnen min var baby, og da brukte jeg sånn helseteppe forran vognåpningen for at han ikke skulle få vind, snø inn, er det ille? i så fall, hvorfor?Tre en plastpose over hodet ditt og stram igjen rundt halsen, så skjønner du kanskje.. Anonymous poster hash: 83859...97f dagens mest usaklige svar? Hun tredde jo tross alt ikke en pkastpose over hodet på babyen og snørte stramt rundt halsen... mer logisk å si "legg helseteppet over hodet i en halvtime og kjenn hvordan lufta blir"?
Stella&My+2 Skrevet 5. februar 2014 #13 Skrevet 5. februar 2014 Ser det dessverre daglig, men er for konfliktsky til å si i fra:/ Skjønner ikke hva de tenker på....
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #14 Skrevet 5. februar 2014 Det har blitt mindre men helt borte et det ikke:( men mye bedre enn for 3 år siden da jeg fikk min første. Begge mine barn har sovnet i dagslys ute i vogna si. Ang å stenge for vær og vind- Har vindtrekk rundt vogna og har myggnettingen som følger med vogna over åpningen. Ikke noe problem:) Anonymous poster hash: d2d3e...970
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #15 Skrevet 5. februar 2014 Det er vel kanskje om sommeren det er mest utbredt? Jeg er ikke hysterisk om jeg ser noen med et teppe løst over, men det er en episode som har brent seg inn i minnet mitt. Vi var i utlandet og satt på en buss og ventet på avgang med aircondition på fullt og sikkert 35 grader i skyggen ute. I en park like ved var det en familie med et par litt store barn og en vogn av typen bilsete festet på understell med skygge og et helt mørkt og tett teppe som dekket hele åpningen! Selv satt foreldre og barna i shorts og tynne topper, men den stakkars lille babyen (som jeg jo selvsagt ikke såg, men regner med befant seg inni varmehelvete) sto midt i solsteken uten så mye som et vindpust. Bussen sto ikke lenge, og jeg vet jo ikke hvor lenge de var i parken, men det var jo like varmt over alt og man kan jo bare tenke seg temperaturen inni den lille bagen Anonymous poster hash: 20212...63d
Gjest Eilicic Skrevet 5. februar 2014 #16 Skrevet 5. februar 2014 Har jeg gått glipp av noe? det er 5 år siden sønnen min var baby, og da brukte jeg sånn helseteppe forran vognåpningen for at han ikke skulle få vind, snø inn, er det ille? i så fall, hvorfor?Tre en plastpose over hodet ditt og stram igjen rundt halsen, så skjønner du kanskje.. Anonymous poster hash: 83859...97f dagens mest usaklige svar? Hun tredde jo tross alt ikke en pkastpose over hodet på babyen og snørte stramt rundt halsen... mer logisk å si "legg helseteppet over hodet i en halvtime og kjenn hvordan lufta blir"? Wow, det var litt av at svar fra deg nr 1. Du kunne ikke være mere brutal? Nr 2, takk for et litt mere velig svar, jeg skjønner hva du mener, men jeg har faktisk aldri dekt åpningen helt, alltid hatt ett stort nok hull, for jeg har faktisk tenkt at det ble dårlig luft der inne, jeg ser bare ikke en annen måte å unngå snø, vind på babyen da...holde seg inne??
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #17 Skrevet 5. februar 2014 Men disse gjennomsiktige regntrekkene (til bla tfk -vogn) som nærmest hermetiserer vogna ser jeg stadig. Herregud, tenk dere hvordan det er å ligge inni noe slikt.... Jeg har tfk-vogn altså, men bruker da for guds skyld et annet regntrekk!! Anonymous poster hash: cd3a9...25b Alternative er jo å bruke de dritt regntrekkene som det er åpning på,men hva er vitsen med å ha regntrekk på i det hele tatt da? Det regner jo rett inn i vognen å rett i fjeset på sønnen min! Klærene blir også våte fordi det kommer så mye regn inn med sånne regntrekk. Så her bruker jeg kun heldekkende gjennomsiktig regntrekk. Anonymous poster hash: 6e0d2...cca
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #18 Skrevet 5. februar 2014 Har i det siste sett en god del vogner med "skjerm", altså, foreldrene har kjøpt en ekstra skjerm som de knipser på vogna, den går et godt stykke utover utenfor kanten på kalosjen. Genialt! Da får man dekket til mot snø, regn, sol ol, men likevel gir man barnet den luften h*n trenger Anonymous poster hash: bde3c...108
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #19 Skrevet 5. februar 2014 Jeg ser det fortsatt fra tid til annen i Bergen. Og de som har det er alltid av utenlandsk opprinnelse... Anonymous poster hash: 399c5...89b
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #20 Skrevet 5. februar 2014 Har jeg gått glipp av noe? det er 5 år siden sønnen min var baby, og da brukte jeg sånn helseteppe forran vognåpningen for at han ikke skulle få vind, snø inn, er det ille? i så fall, hvorfor?Tre en plastpose over hodet ditt og stram igjen rundt halsen, så skjønner du kanskje.. Anonymous poster hash: 83859...97f dagens mest usaklige svar? Hun tredde jo tross alt ikke en pkastpose over hodet på babyen og snørte stramt rundt halsen... mer logisk å si "legg helseteppet over hodet i en halvtime og kjenn hvordan lufta blir"? Et helseteppe er jo fult av små hull, hvordan i all verden kan det sammenlignes med en plastpose?? Mye bedre med et helseteppe en sludd i trynet sier jeg. Anonymous poster hash: bbe54...47f
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #21 Skrevet 5. februar 2014 Men disse gjennomsiktige regntrekkene (til bla tfk -vogn) som nærmest hermetiserer vogna ser jeg stadig. Herregud, tenk dere hvordan det er å ligge inni noe slikt.... Jeg har tfk-vogn altså, men bruker da for guds skyld et annet regntrekk!! Anonymous poster hash: cd3a9...25b Alternative er jo å bruke de dritt regntrekkene som det er åpning på,men hva er vitsen med å ha regntrekk på i det hele tatt da? Det regner jo rett inn i vognen å rett i fjeset på sønnen min! Klærene blir også våte fordi det kommer så mye regn inn med sånne regntrekk. Så her bruker jeg kun heldekkende gjennomsiktig regntrekk. Anonymous poster hash: 6e0d2...cca Men ser ikke du paradokset i å være hysterisk i forhold til et hvitt helseteppe foran vognen opp mot at man glad og fornøyd tar på et heldekkende tykt plasttrekk? Jeg tror luften inni vogner med denne type regntrekk er LANGT værre enn om man har et helseteppe i lys farge delvis over vogna altså! Anonymous poster hash: 912cf...a7d
Nodisc Skrevet 5. februar 2014 #22 Skrevet 5. februar 2014 Har sett det i en familiebhg... Anonymous poster hash: c1159...5fe Hvor ligger denne familiebarnehagen?Vet også om en fam.bhg som gjør det Anonymous poster hash: 80022...fa7 Samma her..
Nodisc Skrevet 5. februar 2014 #23 Skrevet 5. februar 2014 Må hugse på at tepper er til for å VARME, ergo det er ikke meningen at det skal slippe så masse luft gjennom.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #24 Skrevet 5. februar 2014 Er det NOEN her inne som NOENSINNE har erfart eller hørt om at dette har skadet en baby? Jeg har lest og hørt om hvor farlig dette er i årevis, men har aldri hørt om konkrete saker? Et helseteppe... Hallo, hvor tett blir nå egentlig det? Syns det er så rart at så mange er så opptatt av dette! Jeg fikk kommentarer fra helsesøster fordi jeg brukte myggnetting. HALLO!!! Anonymous poster hash: e66fa...95e
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #25 Skrevet 5. februar 2014 Er det NOEN her inne som NOENSINNE har erfart eller hørt om at dette har skadet en baby? Jeg har lest og hørt om hvor farlig dette er i årevis, men har aldri hørt om konkrete saker? Et helseteppe... Hallo, hvor tett blir nå egentlig det? Syns det er så rart at så mange er så opptatt av dette! Jeg fikk kommentarer fra helsesøster fordi jeg brukte myggnetting. HALLO!!! Anonymous poster hash: e66fa...95e Livsfarlig med myggnetting! Er mye bedre at det skal komme en katt å sette seg på babyen ansikt så den ikke får puste, det skjønner jo alle! For ei helsesøster, hun høres utdatert ut! Anonymous poster hash: 80022...fa7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå