Gå til innhold

Røyk......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil tro det er fru åsta som er tilbake.

Anonymous poster hash: 19a3e...185
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fluffy97 du er helt blåst. Blir uvel av sånne som deg. 20 om dagen! Oser white trash og dum ung mor på milevis avstand. ( ung mor i seg selv er ikke galt) stakkars stakkars lille baby inni deg som sliter pga deg.

Anonymous poster hash: 7ec2b...56d

Skrevet

Fluffy er helt klart et troll. Selv 17-åringer er ikke så dumme.

Anonymous poster hash: 9662c...f93

Skrevet

Hvordan har du råd til å røyke 20 om dagen?

Kjekt med overgangsstønad altså, men den tar slutt en gang, og med så lite mellom ørene som du har skal du nok slite bra med å finne en jobb som forsørger både deg, ungen og røyken. Men hey, du blir sikkert meldt til barnevernet ganske kjapt siden røyking er viktigere for deg enn et friskt barn, så når du mister ungen din har du nok råd til å røyke likevel.

Mom of the year. 

De jeg kjenner som har valgt å røyke i svangerskapet har jeg dumpet som en varm potet, det er så langt fra mitt verdisyn at det er skremmende. 

Anonymous poster hash: b613e...dc4
Skrevet

Kjekt med overgangsstønad altså, men den tar slutt en gang, og med så lite mellom ørene som du har skal du nok slite bra med å finne en jobb som forsørger både deg, ungen og røyken. Men hey, du blir sikkert meldt til barnevernet ganske kjapt siden røyking er viktigere for deg enn et friskt barn, så når du mister ungen din har du nok råd til å røyke likevel.

Mom of the year.

De jeg kjenner som har valgt å røyke i svangerskapet har jeg dumpet som en varm potet, det er så langt fra mitt verdisyn at det er skremmende.

20 om dagen er da ikke så mye! Røyka rundt 35 om dagen før! :-) men pappa kjøper røyk til meg i Sverige, så det går helt fint! Har fått en kartong Prince 100's og en 5pk Rød3 annenhver uke av han siden jeg begynte å røyke!

Man mister da ikke barnet til barneværnet fordi man røyker! Det er faktisk ikke ulovlig å røyke, og det er da mange foreldre som røyker!

Skrevet

Mom of the year.

20 om dagen er da ikke så mye! Røyka rundt 35 om dagen før! :-) men pappa kjøper røyk til meg i Sverige, så det går helt fint! Har fått en kartong Prince 100's og en 5pk Rød3 annenhver uke av han siden jeg begynte å røyke!

Man mister da ikke barnet til barneværnet fordi man røyker! Det er faktisk ikke ulovlig å røyke, og det er da mange foreldre som røyker!

Ojsann.. Jeg røkte da jeg var 17, men hadde da likevel vett til å tenke at den dagen jeg blir gravid slutter jeg, for et stakkars uskyldig barn skal ikke lide for mine dumheter! Slutta samme dag som positiv test og aldri røyka igjen..

Du vet barnet får mye mindre oksygen inne i magen for hvert drag du tar av sigaretten? Barnet kan få mange plager i ettertid som astma og allergi for å nevne noe! Men det hjelper vel ikke å si noe! Bruk Google og les deg opp litt! Å kutte fra 35 til 20 er ingenting og skryte av!!

Anonymous poster hash: d9c90...ee9

Skrevet

Hahahaha... Dette er jo trolleri, det er ingen som faktisk er så dumme!

*trøsteogbære*

Anonymous poster hash: e539a...7ab

Skrevet

Sier ikke at det er bra å røyke under svangerskapet, for det skal man IKKE gjøre for baby sin del. Hadde litt mottsatt erfaring med dette jeg da.

Eldste vår røkte jeg (har forstatt dårlig samvittighet så ikke skyt meg) og jeg ammet nesten ikke det hele tatt. Super frisk unge, nesten aldri syk. 

Med minste røkte jeg ikke. Ammet mye lengre enn med elste. Masse syk. Astma og allergi og forkjølet i et sett. 

Anonymous poster hash: 6d21c...427

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...