Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #1 Skrevet 5. februar 2014 Ei venninne av meg røyker vanlig prince mild...Men hun river av filteret (?!) før hun røyker den...Er ikke dette mer skadelig? Eller er det i filteret det "værste" sitter? Klart er det skadelig uansett, men blir bekymret jeg Anonymous poster hash: a7d75...0e6
Fluffy97 Skrevet 24. juli 2014 #2 Skrevet 24. juli 2014 Jeg røyker Rød Prince 100's, og knekker ofte av filteret, for jeg syns det smaker bedre/sterkere da! Føler jeg får mer ut av røyken da, men trur ikke det er noe farligere! :-)
Gjest Antarctica Skrevet 24. juli 2014 #3 Skrevet 24. juli 2014 Jo, klart det er farligere - mange av partiklene som ellers ville ha blitt sittende i filteret, finner veien ned i lungene da.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #4 Skrevet 24. juli 2014 Er mer skadelig ja. Men røyk er skadelig uansett så er vel ikke så nøye. Anonymous poster hash: 7bed9...e11
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #5 Skrevet 24. juli 2014 Jeg røyker Rød Prince 100's, og knekker ofte av filteret, for jeg syns det smaker bedre/sterkere da! Føler jeg får mer ut av røyken da, men trur ikke det er noe farligere! :-) Så fint du passer på at babyen din får enda mer giftstoffer i seg da.... Anonymous poster hash: 19a3e...185
Gjest Antarctica Skrevet 24. juli 2014 #6 Skrevet 24. juli 2014 Jeg røyker Rød Prince 100's, og knekker ofte av filteret, for jeg syns det smaker bedre/sterkere da! Føler jeg får mer ut av røyken da, men trur ikke det er noe farligere! :-) Så fint du passer på at babyen din får enda mer giftstoffer i seg da.... Anonymous poster hash: 19a3e...185 Hvor står det at hun er gravid?
Fluffy97 Skrevet 24. juli 2014 #7 Skrevet 24. juli 2014 Jeg røyker Rød Prince 100's, og knekker ofte av filteret, for jeg syns det smaker bedre/sterkere da! Føler jeg får mer ut av røyken da, men trur ikke det er noe farligere! :-) Så fint du passer på at babyen din får enda mer giftstoffer i seg da.... Anonymous poster hash: 19a3e...185 Blæ :-P
Fluffy97 Skrevet 24. juli 2014 #8 Skrevet 24. juli 2014 Jo, klart det er farligere - mange av partiklene som ellers ville ha blitt sittende i filteret, finner veien ned i lungene da. Hva er det du mener blir sittende i filteret? Det er vel mest for å ikke få tobakken i munn!? Blir jo samme som når jeg røyker Rød3 rullings da, er jo ikke filter det heller!
Gjest Antarctica Skrevet 24. juli 2014 #9 Skrevet 24. juli 2014 Jo, klart det er farligere - mange av partiklene som ellers ville ha blitt sittende i filteret, finner veien ned i lungene da.Hva er det du mener blir sittende i filteret? Det er vel mest for å ikke få tobakken i munn!? Blir jo samme som når jeg røyker Rød3 rullings da, er jo ikke filter det heller! Å puste inn røyk enten det er fra en sigarett eller en husbrann innebærer å få partikler i seg. Ikke bare kjemikalier og gasser, men fysiske småbiter. Det som gjør røykskyen grå! Tjære f eks. Men "beskyttelseseffekten" er nok begrenset, også med filteret på.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #10 Skrevet 24. juli 2014 Jo, klart det er farligere - mange av partiklene som ellers ville ha blitt sittende i filteret, finner veien ned i lungene da.Hva er det du mener blir sittende i filteret? Det er vel mest for å ikke få tobakken i munn!? Blir jo samme som når jeg røyker Rød3 rullings da, er jo ikke filter det heller! Filteret gjør at man ikke får den samme mengde tjære i seg som uten. Anonymous poster hash: 7bed9...e11
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #11 Skrevet 24. juli 2014 Hvor står det at hun er gravid? I en annen tråd som går for øyeblikket. Har ikke lyst til å slutte å røyke, for det gikk jo så fint med barna til begge søstrene hennes som begge var storrøykere under alle sine svangerskap. Hun er selv også storrøyker. Anonymous poster hash: 19a3e...185
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #12 Skrevet 24. juli 2014 Hvor står det at hun er gravid? I en annen tråd som går for øyeblikket. Har ikke lyst til å slutte å røyke, for det gikk jo så fint med barna til begge søstrene hennes som begge var storrøykere under alle sine svangerskap. Hun er selv også storrøyker. Anonymous poster hash: 19a3e...185 Men.. Om hun er 17 år.. Hun vet vel ikke bedre.. Veldig synd for barnet! Anonymous poster hash: 7bed9...e11
Gjest Antarctica Skrevet 25. juli 2014 #13 Skrevet 25. juli 2014 Tror neppe man klarer å frelse verden med å sukke og riste megetsigende på hodet over andres valg uansett, jeg. Å dømme folk åpner ingen dører til samtale, forståelse og derigjennom påvirkning.
Fluffy97 Skrevet 25. juli 2014 #14 Skrevet 25. juli 2014 Hvor står det at hun er gravid? I en annen tråd som går for øyeblikket. Har ikke lyst til å slutte å røyke, for det gikk jo så fint med barna til begge søstrene hennes som begge var storrøykere under alle sine svangerskap.Hun er selv også storrøyker. Anonymous poster hash: 19a3e...185 Men.. Om hun er 17 år.. Hun vet vel ikke bedre.. Veldig synd for barnet! Anonymous poster hash: 7bed9...e11 Jeg har hvertfall kutta ned fra rundt 35 om dagen til rundt 20 nå da! Men så har jeg gått opp litt på snusen...! Det er mitt valg, og jeg gjør som jeg vil! :-)
Fluffy97 Skrevet 25. juli 2014 #15 Skrevet 25. juli 2014 Jo, klart det er farligere - mange av partiklene som ellers ville ha blitt sittende i filteret, finner veien ned i lungene da.Hva er det du mener blir sittende i filteret? Det er vel mest for å ikke få tobakken i munn!? Blir jo samme som når jeg røyker Rød3 rullings da, er jo ikke filter det heller!Å puste inn røyk enten det er fra en sigarett eller en husbrann innebærer å få partikler i seg. Ikke bare kjemikalier og gasser, men fysiske småbiter. Det som gjør røykskyen grå! Tjære f eks. Men "beskyttelseseffekten" er nok begrenset, også med filteret på. Men du mener det er farligere med Rullings enn ferdigrøyk da eller?
Gjest Antarctica Skrevet 25. juli 2014 #16 Skrevet 25. juli 2014 Hvor står det at hun er gravid? I en annen tråd som går for øyeblikket. Har ikke lyst til å slutte å røyke, for det gikk jo så fint med barna til begge søstrene hennes som begge var storrøykere under alle sine svangerskap.Hun er selv også storrøyker. Anonymous poster hash: 19a3e...185 Men.. Om hun er 17 år.. Hun vet vel ikke bedre.. Veldig synd for barnet! Anonymous poster hash: 7bed9...e11 Jeg har hvertfall kutta ned fra rundt 35 om dagen til rundt 20 nå da! Men så har jeg gått opp litt på snusen...! Det er mitt valg, og jeg gjør som jeg vil! :-) Hvis du er motivert kan kanskje er røykestoppkurs hjelpe?
Fluffy97 Skrevet 25. juli 2014 #17 Skrevet 25. juli 2014 Hvor står det at hun er gravid? I en annen tråd som går for øyeblikket. Har ikke lyst til å slutte å røyke, for det gikk jo så fint med barna til begge søstrene hennes som begge var storrøykere under alle sine svangerskap.Hun er selv også storrøyker. Anonymous poster hash: 19a3e...185 Men.. Om hun er 17 år.. Hun vet vel ikke bedre.. Veldig synd for barnet! Anonymous poster hash: 7bed9...e11 Jeg har hvertfall kutta ned fra rundt 35 om dagen til rundt 20 nå da! Men så har jeg gått opp litt på snusen...! Det er mitt valg, og jeg gjør som jeg vil! :-)Hvis du er motivert kan kanskje er røykestoppkurs hjelpe? Nei, har ikke lyst å slutte nå!
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #18 Skrevet 25. juli 2014 Hvor står det at hun er gravid?I en annen tråd som går for øyeblikket. Har ikke lyst til å slutte å røyke, for det gikk jo så fint med barna til begge søstrene hennes som begge var storrøykere under alle sine svangerskap.Hun er selv også storrøyker.Anonymous poster hash: 19a3e...185 Men.. Om hun er 17 år.. Hun vet vel ikke bedre.. Veldig synd for barnet!Anonymous poster hash: 7bed9...e11 Jeg har hvertfall kutta ned fra rundt 35 om dagen til rundt 20 nå da! Men så har jeg gått opp litt på snusen...! Det er mitt valg, og jeg gjør som jeg vil! :-)Hvis du er motivert kan kanskje er røykestoppkurs hjelpe? Nei, har ikke lyst å slutte nå! Har ikke lyst?? Er du 14 år? Du skal bli mor! Ta ansvar og sett barnet ditt først!!! Å røyke med baby i magen er en stor svikt i omsorgen! Anonymous poster hash: 2de9a...03c
Fluffy97 Skrevet 25. juli 2014 #19 Skrevet 25. juli 2014 Jo, klart det er farligere - mange av partiklene som ellers ville ha blitt sittende i filteret, finner veien ned i lungene da.Hva er det du mener blir sittende i filteret? Det er vel mest for å ikke få tobakken i munn!? Blir jo samme som når jeg røyker Rød3 rullings da, er jo ikke filter det heller!Filteret gjør at man ikke får den samme mengde tjære i seg som uten. Anonymous poster hash: 7bed9...e11 Men, får man mer nikotin og da? Jeg føler at røyk uten filter smaker sterkere og bedre, og at jeg får mer ut av røyken da!
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #20 Skrevet 25. juli 2014 Hvor står det at hun er gravid?I en annen tråd som går for øyeblikket. Har ikke lyst til å slutte å røyke, for det gikk jo så fint med barna til begge søstrene hennes som begge var storrøykere under alle sine svangerskap.Hun er selv også storrøyker.Anonymous poster hash: 19a3e...185 Men.. Om hun er 17 år.. Hun vet vel ikke bedre.. Veldig synd for barnet!Anonymous poster hash: 7bed9...e11 Jeg har hvertfall kutta ned fra rundt 35 om dagen til rundt 20 nå da! Men så har jeg gått opp litt på snusen...! Det er mitt valg, og jeg gjør som jeg vil! :-)Hvis du er motivert kan kanskje er røykestoppkurs hjelpe?Nei, har ikke lyst å slutte nå!Har ikke lyst?? Er du 14 år? Du skal bli mor! Ta ansvar og sett barnet ditt først!!! Å røyke med baby i magen er en stor svikt i omsorgen! Anonymous poster hash: 2de9a...03c Tror nok dessverre ikke det er noe vits å prøve å snakke henne til fornuft. Hun er 17 år og gravid.. All fornuft er nok forduftet. Dessverre! Anonymous poster hash: 7bed9...e11
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #21 Skrevet 25. juli 2014 Hvor står det at hun er gravid?I en annen tråd som går for øyeblikket. Har ikke lyst til å slutte å røyke, for det gikk jo så fint med barna til begge søstrene hennes som begge var storrøykere under alle sine svangerskap.Hun er selv også storrøyker.Anonymous poster hash: 19a3e...185 Men.. Om hun er 17 år.. Hun vet vel ikke bedre.. Veldig synd for barnet!Anonymous poster hash: 7bed9...e11 Jeg har hvertfall kutta ned fra rundt 35 om dagen til rundt 20 nå da! Men så har jeg gått opp litt på snusen...! Det er mitt valg, og jeg gjør som jeg vil! :-)Hvis du er motivert kan kanskje er røykestoppkurs hjelpe?Nei, har ikke lyst å slutte nå!Har ikke lyst?? Er du 14 år? Du skal bli mor! Ta ansvar og sett barnet ditt først!!! Å røyke med baby i magen er en stor svikt i omsorgen! Anonymous poster hash: 2de9a...03c Tror nok dessverre ikke det er noe vits å prøve å snakke henne til fornuft. Hun er 17 år og gravid.. All fornuft er nok forduftet. Dessverre! Anonymous poster hash: 7bed9...e11 Eller et troll? Jeg tror hun troller. Ingen kan være så stokk dum! Anonymous poster hash: 2de9a...03c
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #22 Skrevet 25. juli 2014 Men, får man mer nikotin og da? Jeg føler at røyk uten filter smaker sterkere og bedre, og at jeg får mer ut av røyken da! Du OG babyen din får i dere mer giftstoffer når du røyker uten filter, ja. Det er mer enn ille nok med filter, langt verre uten filter. Siden du skal bli mor så bør du begynne å sette deg inn i det du gjør, for valgene dine kan får livslange virkninger for barnet ditt. Det du driver nå vil trolig gi babyen din helseproblemer senere i livet. Anonymous poster hash: 19a3e...185
Fluffy97 Skrevet 25. juli 2014 #23 Skrevet 25. juli 2014 Hvor står det at hun er gravid?I en annen tråd som går for øyeblikket. Har ikke lyst til å slutte å røyke, for det gikk jo så fint med barna til begge søstrene hennes som begge var storrøykere under alle sine svangerskap.Hun er selv også storrøyker.Anonymous poster hash: 19a3e...185 Men.. Om hun er 17 år.. Hun vet vel ikke bedre.. Veldig synd for barnet!Anonymous poster hash: 7bed9...e11 Jeg har hvertfall kutta ned fra rundt 35 om dagen til rundt 20 nå da! Men så har jeg gått opp litt på snusen...! Det er mitt valg, og jeg gjør som jeg vil! :-)Hvis du er motivert kan kanskje er røykestoppkurs hjelpe?Nei, har ikke lyst å slutte nå!Har ikke lyst?? Er du 14 år? Du skal bli mor! Ta ansvar og sett barnet ditt først!!! Å røyke med baby i magen er en stor svikt i omsorgen! Anonymous poster hash: 2de9a...03c Nei, jeg er 17! Og jeg kjenner faktisk ganske mange som har røyka med barn i magen uten problem! Ei venninne av meg er også gravid og røyker ho og!
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #24 Skrevet 25. juli 2014 Nei, jeg er 17! Og jeg kjenner faktisk ganske mange som har røyka med barn i magen uten problem! Ei venninne av meg er også gravid og røyker ho og! Like dumme hele gjengen, tydeligvis. Anonymous poster hash: 19a3e...185
Gjest Antarctica Skrevet 25. juli 2014 #25 Skrevet 25. juli 2014 Hvor står det at hun er gravid?I en annen tråd som går for øyeblikket. Har ikke lyst til å slutte å røyke, for det gikk jo så fint med barna til begge søstrene hennes som begge var storrøykere under alle sine svangerskap.Hun er selv også storrøyker.Anonymous poster hash: 19a3e...185 Men.. Om hun er 17 år.. Hun vet vel ikke bedre.. Veldig synd for barnet!Anonymous poster hash: 7bed9...e11 Jeg har hvertfall kutta ned fra rundt 35 om dagen til rundt 20 nå da! Men så har jeg gått opp litt på snusen...! Det er mitt valg, og jeg gjør som jeg vil! :-)Hvis du er motivert kan kanskje er røykestoppkurs hjelpe?Nei, har ikke lyst å slutte nå!Har ikke lyst?? Er du 14 år? Du skal bli mor! Ta ansvar og sett barnet ditt først!!! Å røyke med baby i magen er en stor svikt i omsorgen! Anonymous poster hash: 2de9a...03c Nei, jeg er 17! Og jeg kjenner faktisk ganske mange som har røyka med barn i magen uten problem! Ei venninne av meg er også gravid og røyker ho og! Kanskje du skal hente råd og veiledning fra andre enn venninner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå