moota m storebror&lillebror Skrevet 5. februar 2014 #26 Skrevet 5. februar 2014 Nei, det orker jeg ikke. Gjorde det en periode og ble bare deprimert av å se hvor mye jeg gaflet i meg. Istedefor å gjøre noe med det, så sluttet jeg Skal sies at jeg er undervektig og sliter med å gå opp, så jeg trenger alle kaloriene jeg kan få. Var mest alt det usunne som skremte meg. Jeg lå på rundt 2.500 kcal om dag da jeg tellte, og regner med jeg ligger på det samme nå. F.eks en vanlig hverdag: Frokst: En stor bolle med havregrøt, masse smør, sukker, kanel og eple eller banan + melk og juice Lunsj: 2-3 brødskiver med ost og syltetøy eller masse nugatti og gjerne et stor glass oboy, elsker det, men drikker det kun når jeg er alene for at ikke barna også skal få den samme uvanen som meg Middag: Somregel 2 porsjoner middag, (f.eks 3 poteter, masse masse saus, 3-4 kjøttkaker, syltetøy, ketchup og en hau grønnsaker Kvelds: Rester fra middagen hvis det er noe til overs, 2-3 brødskiver med nugatti eller frokostblanding eller noe annet godt som jeg fort kan slenge sammen (kleppmelk, fløyelsgrøt, egg og bacon…) Pluss iløpet av dagen gomler jeg somregel i meg en del sjokolade, smågodt, potetgull og annet dritt og er veldig flink til å tømme skapene Og enda går jeg ikke opp i vekt!! Anonymous poster hash: 30095...97a Ja det kan jo gå begge veier. Det er nok ikke lett uansett. Høres ut som masse god mat da Har vært kvalm i snart 2 uker og har lyst på kun restaurant pizza og frokost blanding Spiste frokost blanding til kvelds med barna idag, men det var honni korn og weetos, ikke mine favoritter Honni korn er det aller beste som fins, og choco pops da Der kan jeg fort spise en pakke på en dag Uff, ikke noe særlig å med sykdom. Du får ha god bedring- sålenge det ikke er graviditet? (følger ikke så mye med her inne). Anonymous poster hash: 30095...97a Tja fersk honni korn er kanskje ikke så ille. Denne var begynt å bli myk.. Den beste er uten tvil Crusli sol frokost! Men kjøper den nesten aldri fordi jeg spiser den så fort opp og det er jo hele dagsbehovet for kalorier i et måltid. Er ikke nok med en liten skål vet du.. Jeg er ikke gravid nei, så takk for det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå