Gå til innhold

Godtråden.

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Anbefalte innlegg

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Ungene lagt, og de sovnet med det samme, så nå er det strikkesaker som skal hentes frem <3 Så, blir enda lengre tid med strikking i kveld, er ikke det positivt, så vet ikke jeg ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minste jenta mi på 1 år stortrives i barnehagen!!!! Det er så godt!:D Å jeg som har gått søvnløs i flere mnd pga beskymring over barnehagestart :D

Skrevet

Jeg har verdens beste sønn, og mannen er ikke så verst han heller:)

Utrolig takknemlig over at jeg har fått så fine folk rundt meg og selv om jeg kanskje kunne vært litt rikere så er jeg faktisk ganske heldig:)

Anonymous poster hash: a9a2e...80f

Skrevet

Én ting til: Min skjønne lille gutt på 9 mnd sa mamma for første gang i dag❤️

Skrevet

Jeg fikk akkurat ny, og fast jobb, tidligere har jeg bare vært innleid forskjellige steder. Wihii! Har første dag i morgen og gleder meg som en unge😊😊😊

Skrevet

Jeg fikk akkurat ny, og fast jobb, tidligere har jeg bare vært innleid forskjellige steder. Wihii! Har første dag i morgen og gleder meg som en unge

Så spennende!

Gratulerer så mye! Og lykke til :D 

Skrevet

Ble veldig glad da jenta mi ville ha fiskekaker til middag og spiste opp all maten sin inkl salat:) og for at samboer skal starte i ny jobb i morgen!

Anonymous poster hash: 33df8...b90

Skrevet

Vil ikke poste med nick da jeg er redd noen kjenner meg, med idag viste testen POSITIVT etter over 2års prøving :D :D :D :D :D :D :D 
Vil bare gråte av glede, og håper virkelig det går greit med den lille spiren denne gangen. Har ikke fått fortalt det til noen, og ikke mannen heller siden han er på jobbreise og sannsynligvis er på møte. Men regner med han ringer meg i kveld, og DA skal jeg fortelle han det :D
:nigo:  :nigo:  :nigo:  :nigo:  :nigo:  :nigo:  :nigo:  :nigo:  :nigo:  :nigo:  :nigo:  :nigo:  :nigo:  :nigo:  :nigo:  :nigo:  :nigo:  :nigo:  :nigo:  :nigo:

:strix:  :strix:  :strix:  :strix:  :strix:  :strix:  :strix:  :strix:  :strix:  :strix:  :strix:  :strix:  :strix:  :strix:  

:danser:  :danser:  :danser:  :danser:  :danser:  :danser:  :danser:  :danser: 

Anonymous poster hash: 81829...a0f
Skrevet

Ingenting er bedre enn de små øyeblikkene i hverdagen når man hører lykken til barna som roper "MAMMA" når dem våkner, smellkyss til det uendelige, en kos eller den herlige latteren når det er rampestreker på gang  :wub: 

Skrevet

Jeg har endelig fått eksen til å signere samværsavtale i dag etter 1 1/2 år uten kontakt. Blir så fint for barna å få en pappa i livet sitt igjen :)

Anonymous poster hash: 28e25...26b

Skrevet

er utrolig glad for at jeg har sønnen min og mannen min. uten dem ville jeg vært dypt ulykkelig.

tenker hver dag på hvor heldig jeg er.

- og dagens beste utbrudd fra sønnen min; "kose mamma!" og to små armer som klemte seg godt rundt halsen min <3

gleder meg også til å prøve på flere små nå fremover, se sønnen min sammen med en liten bror eller søster, gleder meg til ny bil er i hus snart, gleder meg til sommer og ferie, gleder meg til den dagen jeg er ferdig student(trives ikke som student nei..) gleder meg også til mannen kommer hjem fra trening, slik at vi kan krype godt oppi sofaen sammen <3

du så godt med en gledestråd her inne. er en liten hvit sky mellom alle de mørke regntunge og giftige skyene..

Anonymous poster hash: 68b24...0b7
Skrevet

Fikk en nydelig genser fra IRO av min kjære i dag!

Og så koste vi oss masse med minste mens storesøster var i barnehagen - første gang bare vi tre har ligget i sofaen sammen og ledd og herjet, herlig! ♥♥

Skrevet

Min venninne som var prøver i fem år fødte et friskt barn i natt :)

Anonymous poster hash: 2b32c...69f

Skrevet

dagens glad nyhet for meg er at valpen har skrapt på døra 4 ganger i dag når han måtte ut å tisse.  & at jeg fikk ha takeoute pga jeg er alene hjemme i kveld/natt så nå koser vi oss i sofan før vi stikker nesa ut en siste gang før netflix på senga :)

Anonymous poster hash: 7ae0c...241
Skrevet

Knøttebøtt har for første gang i historien godtatt at pappa legger henne :D

Lille mammadalt har ikke gått med på at noen andre enn jeg kunne legge henne, så jeg har vært mer på soverommet enn i stuen den siste mnd (eller 5 mnd...)

Ahhh, lykke :D

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Så mange koselige og herlige svar :D Dette ble en god tråd som håpet :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...