Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 Synes det er så mye negativitet her inne. Så dette er tråden hvor dere kan skrive noe positivt, hva som helst dere gjerne vil dele av koselige ting. Og her er det ikke lov å svare evt sure folk som skulle finne på å svare for å provosere Mitt bidrag: Sønnen min synes formen med fløtegratinerte poteter var verdens beste i dag. I tilegg fikk jeg ros av han for å ha hengt opp nye gardiner for de var så fiiine
Vinterlilje Skrevet 4. februar 2014 #2 Skrevet 4. februar 2014 Jeg er forkjøla og har ørebetennelse. Feber og full pakke Dagens overraselse var et naboen kom innom med nybakte sjokolademuffins. Det var deilig! Jeg har snille naboer
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. februar 2014 #3 Skrevet 4. februar 2014 Mine små ble suuuuperhappy fordi det var spaghetti til middag:-) Gubben kjøpte 5 poser mel da jeg sa jeg trengte det:-) mel assa:-) Jeg er og glad for at det er så mange fantastiske damer her inne:-)
Bustetroll Skrevet 4. februar 2014 #4 Skrevet 4. februar 2014 Jeg skal på jobbintervju i morgen :D :D :D
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 4. februar 2014 #5 Skrevet 4. februar 2014 Er da vel flere som har noe positivt å dele ?
Gjest MMJ Skrevet 4. februar 2014 #6 Skrevet 4. februar 2014 Jeg kan bare si jeg ble sulten etter å ha lest om fløtegratinerte poteter..... *vil-au-ha*
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 4. februar 2014 #7 Skrevet 4. februar 2014 Jeg kan bare si jeg ble sulten etter å ha lest om fløtegratinerte poteter..... *vil-au-ha* Hehehe Bare å klaske det i forma og smelle det i ovnen
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #8 Skrevet 4. februar 2014 Jeg skal på min første jobbdag i morgen etter to år med alvorlig sykdom Ikke helt frisk, men mye, mye bedre og det er helt utrolig deilig!!! Anonymous poster hash: 65316...025
Monajenten Skrevet 4. februar 2014 #9 Skrevet 4. februar 2014 Jeg laget hjemmelagde kyllingnuggets til middag i dag, og min superkresne 7-åring sa de var bedre enn de på mc'en hehe Han spiste sikkert 12 stk tilsammen til middag og i løpet av ettermiddagen fordi de var visst så gode
Gjest MMJ Skrevet 4. februar 2014 #10 Skrevet 4. februar 2014 Jeg laget hjemmelagde kyllingnuggets til middag i dag, og min superkresne 7-åring sa de var bedre enn de på mc'en hehe Han spiste sikkert 12 stk tilsammen til middag og i løpet av ettermiddagen fordi de var visst så gode Hvordan lagde du dem? Dyppet i egg og mel? Frityr eller ovn?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #11 Skrevet 4. februar 2014 Er da vel flere som har noe positivt å dele ? Joa. Jeg spiste nettopp en brødskive, og det var kjempegodt. (Har vært sulten siden middag, fordi vi hadde fisk, og det får jeg brekninger av. Men må jo ha fisk pga barna, og jeg kan ikke finne meg noe annet når de ikke får lov. ) Anonymous poster hash: 66479...f6d
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #12 Skrevet 4. februar 2014 Synes det er så mye negativitet her inne. Så dette er tråden hvor dere kan skrive noe positivt, hva som helst dere gjerne vil dele av koselige ting. Og her er det ikke lov å svare evt sure folk som skulle finne på å svare for å provosere Mitt bidrag: Sønnen min synes formen med fløtegratinerte poteter var verdens beste i dag. I tilegg fikk jeg ros av han for å ha hengt opp nye gardiner for de var så fiiine Er det din baby du har bilde av? Kjempenydelig Anonymous poster hash: 162b2...909
Mamma4livet Skrevet 4. februar 2014 #13 Skrevet 4. februar 2014 Jeg er glad for at vi bestemte oss for å få et barn til, 20 år etter forrige gang vi fikk barn. Det er en stor glede å hver dag få en smask på munnen og to små armer rundt halsen av en herlig gutt som er glad i mammaen sin.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #14 Skrevet 4. februar 2014 Junior har fått tre fast-føde-måltider for første gang idag, i tillegg spiste han STOR middag. Nesten mer enn jeg ville spist. Fatter ikke hvor han gjør av det, men guri så søt han er når han gliser med fjeset fullt av klin! Bare vært en bra dag :-) Anonymous poster hash: 1451e...ea4
Musemorbr / Skrevet 4. februar 2014 #15 Skrevet 4. februar 2014 Jeg har to pakker på vei i posten. En med dilldall til ferdiggjøring av babyrommet, og en som kommer til å glede verdens beste gutt veldig, for den inneholder karnevalskostymet han ønsker seg. Og jeg har frisk baby i magen! <3 I neste mnd får vi hilse på henne. <3
IreneUtålmodig Skrevet 4. februar 2014 #16 Skrevet 4. februar 2014 Yngstemann på snart 3 år gikk bort til en 1 åring og begynte mate han på barnehagen. Han har aldri brydd seg om andre unger før så det var ganske søtt å høre
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 4. februar 2014 #17 Skrevet 4. februar 2014 Våknet i dag tidlig, uten å være vekket av unger, klokka var 8, fikk panikk, for de gjør jo alltid trollerier når de ikke vekker meg på morgenen, så kastet på meg klær og stormet ned.. Der satt mine nydelige små og så på film, spiste boller som de hadde funnet i en pose på kjøkkenbenken etter jeg bakte i går kveld, og gutten på snart 3 år hadde funnet vann til de begge Ikke noe tull eller noe, de satt rolig og koset seg <3<3<3 Mine to søte små!
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 4. februar 2014 #18 Skrevet 4. februar 2014 Synes det er så mye negativitet her inne. Så dette er tråden hvor dere kan skrive noe positivt, hva som helst dere gjerne vil dele av koselige ting. Og her er det ikke lov å svare evt sure folk som skulle finne på å svare for å provosere Mitt bidrag: Sønnen min synes formen med fløtegratinerte poteter var verdens beste i dag. I tilegg fikk jeg ros av han for å ha hengt opp nye gardiner for de var så fiiine Er det din baby du har bilde av? Kjempenydelig Anonymous poster hash: 162b2...909 Nei det er ett bilde fra nett, men det var så søtt at babykleine meg falt for det hehe
Gjest meg&mini Skrevet 4. februar 2014 #19 Skrevet 4. februar 2014 Sånne tråder liker jeg:) Jeg kom nettopp hjem fra en fin tur med kreftforeningen.. Veldig koslig tur! Etterpå skal samboer ut å trene og da har jeg hele huset for meg selv, så da skal jeg kose meg i hjel med nyeste episoden av favoritt-serien:D
Gjest meg&mini Skrevet 4. februar 2014 #20 Skrevet 4. februar 2014 Jeg skal på jobbintervju i morgen :D :D :D Lykke til:D
Bustetroll Skrevet 4. februar 2014 #21 Skrevet 4. februar 2014 Jeg skal på jobbintervju i morgen :biggrin: :biggrin: :biggrin: Lykke til:D Takk:D
Jordbæråker Skrevet 4. februar 2014 #22 Skrevet 4. februar 2014 Denne tråden har vært etterlengtet! Sitter her og bobbler over av spenning, fikk akkurat vite at sydenturen jeg og ei venninne skulle på, som egentlig var avlyst, ble likevel. om TO dager! Litt av et sjokk kan man si, for ikke og nevne stress Kjempe spennende med min siste lille utflukt før lille gutt kommer til verden og jeg har alt annet enn meg selv og tenke på, spesielt nå som samboer er bortreist på kurs en hel uke! Misforstå meg rett, ingenting i hele verden jeg gleder meg til så mye som å få sønnen min i armene mine, men kjenner jeg virkelig trenger en liten ferie nå. spesielt etter å ha gått sykmeldt i litt over 4 mnd pgav bekkenløsning. Skal bli utrolig godt å få luftet nebbet litt
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #23 Skrevet 4. februar 2014 Jeg har gått ned et kilo fant jeg ut idag. Tilsammen 6, noe jeg har jobbet for:) Anonymous poster hash: b5b6c...cff
*Miss Marple* Skrevet 4. februar 2014 #24 Skrevet 4. februar 2014 Mini og jeg har hatt en strålende dag sammen med mange andre småttiser. Jeg nyter å være småbarnsmamma igjen og til tross for den store sorgen vi lever med nyter jeg å kjenne på lykkefølelsen hver eneste dag for at de barna vi har igjen er friske og lykkelige. Også har jeg en ganske okay mann ❤️
Monajenten Skrevet 4. februar 2014 #25 Skrevet 4. februar 2014 (endret) Jeg laget hjemmelagde kyllingnuggets til middag i dag, og min superkresne 7-åring sa de var bedre enn de på mc'en hehe Han spiste sikkert 12 stk tilsammen til middag og i løpet av ettermiddagen fordi de var visst så gode Hvordan lagde du dem? Dyppet i egg og mel? Frityr eller ovn? Skjærte kyllingfilet i biter, dyppet i pisket egg med litt salt og pepper i, og vendte i griljermel. La dem på et stekebrett og hadde dem i ovnen på 200 grader i 20 min Kjempelett og knallgode Endret 4. februar 2014 av Monajenten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå