Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #27 Skrevet 4. februar 2014 Dere som klager og kritiserer på hver eneste tråd hi starter, ser dere virkelig ikke hvor latterlige dere fremstår? Dette er virkelig underholdende Begynner å lure på om det at jeg svarer på en ok måte og ikke er stygg tilbake provoseer:-) Din evne til å se deg selv og dine som noe veldig spesielt vil ingen ende ta. Anonymous poster hash: ed83b...72d Auda! Ser du ikke på barna dine som spesielle? Trist! Anonymous poster hash: cc35c...91a Jo, kan love deg at jeg ser på barna mine som spesielle! At jeg ikke skriver livshistorien deres her er enda et bevis på det. Verken jeg eller barna har behov for å få alt brettet ut her. Anonymous poster hash: ed83b...72d
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #28 Skrevet 4. februar 2014 Hvis vi har barn i samme klasse..hyggelig da:-) da har vi sikkert møttes:-) Så Regner med det, selv om jeg ikke husker hvordan du ser ut. Jeg er håpløs med ansikter. Anonymous poster hash: ef2bf...d9b
Himmel og hav Skrevet 4. februar 2014 #29 Skrevet 4. februar 2014 Jeg minner om at det er helt frivillig å klikke seg inn på tråder her på forumet. Tenke før man taster er også lurt. Hets av brukere her inne er ikke tillatt, og vi holder øye med denne tråden. Himmel og hav Brukermoderator
*Miss Marple* Skrevet 4. februar 2014 #30 Skrevet 4. februar 2014 Dere som klager og kritiserer på hver eneste tråd hi starter, ser dere virkelig ikke hvor latterlige dere fremstår? Dette er virkelig underholdende Eller kan det være at flest reagerer på henne, og at dere som tar henne i forsvar minker for hver tråd hun oppretter? Anonymous poster hash: ed83b...72d Men alvorlig talt, HVORFOR går du inn på tråder som erfaringsmessig irriterer deg? Er det sånn at du tenker "jøss, der har hun skrevet enda en tråd, jeg får klikke meg inn og fortelle hvor dumt det hun skriver er"? Jeg lurer virkelig, altså.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. februar 2014 Forfatter #31 Skrevet 4. februar 2014 Hvis vi har barn i samme klasse..hyggelig da:-) da har vi sikkert møttes:-) SåRegner med det, selv om jeg ikke husker hvordan du ser ut. Jeg er håpløs med ansikter. Anonymous poster hash: ef2bf...d9b Hihi deet er jeg og:-) vil ikke spørre deg hva din datter heter her åpent på nett.men ja jeg lurte på om det stemmer de går i klasse:-)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #32 Skrevet 4. februar 2014 Hvis vi har barn i samme klasse..hyggelig da:-) da har vi sikkert møttes:-) SåRegner med det, selv om jeg ikke husker hvordan du ser ut. Jeg er håpløs med ansikter. Anonymous poster hash: ef2bf...d9b Hihi deet er jeg og:-) vil ikke spørre deg hva din datter heter her åpent på nett.men ja jeg lurte på om det stemmer de går i klasse:-) I motsettning til deg liker jeg å være helt anonym. Jeg har nok ikke tenkt å avsløre hvem jeg er, men det er kansje ikke så lenge til vi sees Anonymous poster hash: ef2bf...d9b
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. februar 2014 Forfatter #33 Skrevet 4. februar 2014 Herregud så patetisk du er! Ok...?
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. februar 2014 Forfatter #34 Skrevet 4. februar 2014 Hvis vi har barn i samme klasse..hyggelig da:-) da har vi sikkert møttes:-) SåRegner med det, selv om jeg ikke husker hvordan du ser ut. Jeg er håpløs med ansikter. Anonymous poster hash: ef2bf...d9b Hihi deet er jeg og:-) vil ikke spørre deg hva din datter heter her åpent på nett.men ja jeg lurte på om det stemmer de går i klasse:-) I motsettning til deg liker jeg å være helt anonym. Jeg har nok ikke tenkt å avsløre hvem jeg er, men det er kansje ikke så lenge til vi sees Anonymous poster hash: ef2bf...d9b Mulig:-) du trenger selvsagt ikke si hvem du er:-)
Iiiiik Skrevet 4. februar 2014 #35 Skrevet 4. februar 2014 Må du informere om alt i livet ditt her inne? Anonymous poster hash: 0fa02...033 MÅ du kommentere hvert innlegg hun skriver? Vet ikke helt hvem som er mest plagsom av dere, altså Det vet jeg. Det hender at jeg tenker at enkelte deler altfor mye her inne (har ikke kommet med HI her ennå), men det er da virkelig mitt problem og ingen andres. Har ved et par anledninger sendt en PM til noen og minnet om behovet for å skjerme seg og barna. Å hugge hodet av noen i en tråd ville jeg ikke ha gjort.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #36 Skrevet 4. februar 2014 Bruker lærerne så mye ressurser på dette? Tenker først hjemmebesøk og så kalle inn til møte. Dersom alle var enig på fredag at dette var løst på en flott måte, hvorfor bruke ressurser på enda et møte? Anonymous poster hash: 460a6...029
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. februar 2014 Forfatter #37 Skrevet 4. februar 2014 Slik løste skolen det:-) L
MammantilNurket Skrevet 4. februar 2014 #38 Skrevet 4. februar 2014 Etter at han dro hjem fra aketuren fredag De mente jeg hadde løst situasjonen fint og sa at det bare hadde vært dumt å sende han tilbake. De har tatt en prat med han i dag mens de lagde tomatsuppe,og det er ikke en big deal. Vi skal bare forsette god dialog sammen:-) Så fint å lese dette Jeg synes også at du løste det på en kjempefin måte. Overse de surmagede anonyme!
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. februar 2014 Forfatter #39 Skrevet 4. februar 2014 Etter at han dro hjem fra aketuren fredag De mente jeg hadde løst situasjonen fint og sa at det bare hadde vært dumt å sende han tilbake. De har tatt en prat med han i dag mens de lagde tomatsuppe,og det er ikke en big deal. Vi skal bare forsette god dialog sammen:-) Så fint å lese dette Jeg synes også at du løste det på en kjempefin måte. Overse de surmagede anonyme! Ja det var greit at vi og kunne se humoren i det hele:-)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #40 Skrevet 4. februar 2014 Eller kan det være at flest reagerer på henne, og at dere som tar henne i forsvar minker for hver tråd hun oppretter? Anonymous poster hash: ed83b...72d Neida, jeg er her også - anonym med lange svar i hennes andre tråd. Hun vet hvem jeg er, men pga slike som deg så gidder jeg ikke bruke nicket mitt noe særlig. Dette er et godt eksempel på hvordan samarbeid mellom skole og foreldre kan foregå. Lærer som følger opp samme dag siden lærer hadde mulighet til det, og samtidig et møte om det i dag. Ting blir tatt på alvor av alle parter og man får til et godt samarbeid Har veldig vanskelig for å kritisere akkurat det, jeg Anonymous poster hash: 0f0c0...759
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 4. februar 2014 #41 Skrevet 4. februar 2014 Herregud så patetisk du er! Glemte du anonymknappen eller bare bomma du med å si hvem kommentaren var rettet mot?
sug lut Skrevet 4. februar 2014 #42 Skrevet 4. februar 2014 Sorry, HI, du har visst fått virus. Du får trøste deg med at akkurat dette viruset - ekkelt og irriterende som det er - brenner seg ut over tid. Fortsett å skrive, du, det er faktisk veldig hyggelig å lese innleggene dine.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. februar 2014 Forfatter #43 Skrevet 4. februar 2014 Sorry, HI, du har visst fått virus. Du får trøste deg med at akkurat dette viruset - ekkelt og irriterende som det er - brenner seg ut over tid. Fortsett å skrive, du, det er faktisk veldig hyggelig å lese innleggene dine. Ja det varer vel ikke så lenge:-) Skriver så mye,lenge og ofte jeg vil:-) Hyggelig at du liker innleggene mine:-)
Mamma med 2 små Skrevet 4. februar 2014 #44 Skrevet 4. februar 2014 Herregud så patetisk du er! Glemte du anonymknappen eller bare bomma du med å si hvem kommentaren var rettet mot? Glemte nok ikke anonymknappen nei. Kommentaren var nok rettet mot hun som skrev hi. Hun skriver så mye dumt og skal være så perfekt så det er utrolig patetisk. Men det er hun som driter seg ut.
Ugl@ ruger... Skrevet 4. februar 2014 #45 Skrevet 4. februar 2014 Herregud så patetisk du er!Glemte du anonymknappen eller bare bomma du med å si hvem kommentaren var rettet mot? Glemte nok ikke anonymknappen nei. Kommentaren var nok rettet mot hun som skrev hi. Hun skriver så mye dumt og skal være så perfekt så det er utrolig patetisk. Men det er hun som driter seg ut. Oi, hva har hun gjort deg?
Gjest lillehi Skrevet 4. februar 2014 #46 Skrevet 4. februar 2014 Herregud så patetisk du er! Glemte du anonymknappen eller bare bomma du med å si hvem kommentaren var rettet mot?Glemte nok ikke anonymknappen nei. Kommentaren var nok rettet mot hun som skrev hi. Hun skriver så mye dumt og skal være så perfekt så det er utrolig patetisk. Men det er hun som driter seg ut. Merkelig hvordan man kan se ting på forskjellige måter😃 jeg synes det er koselig og underholdende å lese HI's små hverdagshistorier jeg, og det fører ofte til at jeg får meg en god latter😃 så HI, del gjerne alt du føler for, JEG setter ihvertfall pris på det! Klem👍
sug lut Skrevet 4. februar 2014 #47 Skrevet 4. februar 2014 Herregud så patetisk du er!Glemte du anonymknappen eller bare bomma du med å si hvem kommentaren var rettet mot? Glemte nok ikke anonymknappen nei. Kommentaren var nok rettet mot hun som skrev hi. Hun skriver så mye dumt og skal være så perfekt så det er utrolig patetisk. Men det er hun som driter seg ut. Mens du er den rene solstrålen og et vell av kunnskap?
MammantilNurket Skrevet 4. februar 2014 #48 Skrevet 4. februar 2014 Herregud så patetisk du er! Glemte du anonymknappen eller bare bomma du med å si hvem kommentaren var rettet mot?Glemte nok ikke anonymknappen nei. Kommentaren var nok rettet mot hun som skrev hi. Hun skriver så mye dumt og skal være så perfekt så det er utrolig patetisk. Men det er hun som driter seg ut.Jeg synes at HI får ufortjent mye tyn nå. DiB/BiM må da også være et forum for å dele solskinnshistorier
Sint naken biltyv Skrevet 4. februar 2014 #49 Skrevet 4. februar 2014 Herregud så patetisk du er! Glemte du anonymknappen eller bare bomma du med å si hvem kommentaren var rettet mot?Glemte nok ikke anonymknappen nei. Kommentaren var nok rettet mot hun som skrev hi. Hun skriver så mye dumt og skal være så perfekt så det er utrolig patetisk. Men det er hun som driter seg ut.Jeg synes at HI får ufortjent mye tyn nå. DiB/BiM må da også være et forum for å dele solskinnshistorier Enig i at hun får vel mye tyn. Men syns hun bretter ut for mye. Hun har endel å lære om nettvett.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. februar 2014 Forfatter #50 Skrevet 4. februar 2014 Herregud så patetisk du er!Glemte du anonymknappen eller bare bomma du med å si hvem kommentaren var rettet mot? Glemte nok ikke anonymknappen nei. Kommentaren var nok rettet mot hun som skrev hi. Hun skriver så mye dumt og skal være så perfekt så det er utrolig patetisk. Men det er hun som driter seg ut. Hvem av meg og deg driter seg ut nå?
Anbefalte innlegg