mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 Etter at han dro hjem fra aketuren fredag De mente jeg hadde løst situasjonen fint og sa at det bare hadde vært dumt å sende han tilbake. De har tatt en prat med han i dag mens de lagde tomatsuppe,og det er ikke en big deal. Vi skal bare forsette god dialog sammen:-)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #2 Skrevet 4. februar 2014 Akkurat som du hadde skrevet noe annet her inne. Miss fasade og verdens beste mamma wannabe... Anonymous poster hash: d33a8...afd
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #3 Skrevet 4. februar 2014 Må du informere om alt i livet ditt her inne? Anonymous poster hash: 0fa02...033
*Miss Marple* Skrevet 4. februar 2014 #4 Skrevet 4. februar 2014 Så hyggelig Jeg syns også at du ordnet situasjonen fint og syns du er heldig som har en så god dialog med skolen.
*Miss Marple* Skrevet 4. februar 2014 #5 Skrevet 4. februar 2014 Må du informere om alt i livet ditt her inne? Anonymous poster hash: 0fa02...033 MÅ du kommentere hvert innlegg hun skriver? Vet ikke helt hvem som er mest plagsom av dere, altså
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. februar 2014 Forfatter #6 Skrevet 4. februar 2014 Så hyggelig Jeg syns også at du ordnet situasjonen fint og syns du er heldig som har en så god dialog med skolen. Ja,vet du..jeg er superheldig.skolen er helt super:-)
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. februar 2014 Forfatter #7 Skrevet 4. februar 2014 Akkurat som du hadde skrevet noe annet her inne. Miss fasade og verdens beste mamma wannabe... Anonymous poster hash: d33a8...afd Unnskyld? Jeg streber på ingen måte etter å være verdens beste mamma,ikke er jeg det heller. Jeg prøver så godt jeg kan å være den beste mamman jeg kan for mine barn. Og tro det eller ei,jeg pynter ikke på fasaden..hadde møtet gått dårlig hadde jeg sagt det da og:-)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #8 Skrevet 4. februar 2014 Hvorfor har du hatt møte med skolen i dag når du hadde besøk av læreren i går og selv mener alt har blitt ordnet på beste måte hele veien? Anonymous poster hash: ef2bf...d9b
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. februar 2014 Forfatter #9 Skrevet 4. februar 2014 Hvorfor har du hatt møte med skolen i dag når du hadde besøk av læreren i går og selv mener alt har blitt ordnet på beste måte hele veien? Anonymous poster hash: ef2bf...d9b Fordi det er vanlig praksis etter slike hendelser:-)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #10 Skrevet 4. februar 2014 Med først hjemmebesøk og så møte på skolen dagen etter tar i det minste skolen saken alvorlig. Anonymous poster hash: ef2bf...d9b
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. februar 2014 Forfatter #11 Skrevet 4. februar 2014 Med først hjemmebesøk og så møte på skolen dagen etter tar i det minste skolen saken alvorlig. Anonymous poster hash: ef2bf...d9b Ja selvsagt tar skolen det alvorlig,det skulle da bare mangle:-)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #12 Skrevet 4. februar 2014 Jøss, hva har skjedd? Terror på skolen eller no?? Anonymous poster hash: ea325...45b
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. februar 2014 Forfatter #13 Skrevet 4. februar 2014 Nei,min7 åring som gikk hjem fra aketur på fredag fordi han var våt og kald
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #14 Skrevet 4. februar 2014 Jøss, hva har skjedd? Terror på skolen eller no?? Anonymous poster hash: ea325...45b Neida, bare sønnen som har stukket hjem fra skoletur uten å si noe først til en mor som ragerer med å gi ham en kosestund med rundstykker og te om jeg husker riktig. Anonymous poster hash: ef2bf...d9b
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 4. februar 2014 #15 Skrevet 4. februar 2014 Må du informere om alt i livet ditt her inne? Anonymous poster hash: 0fa02...033 Må du klage hele tiden??
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #16 Skrevet 4. februar 2014 Javel! Godt du oppdaterte så jeg får tilbake nattesøvnen. Anonymous poster hash: ed83b...72d
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. februar 2014 Forfatter #17 Skrevet 4. februar 2014 Jøss, hva har skjedd? Terror på skolen eller no??Anonymous poster hash: ea325...45b Neida, bare sønnen som har stukket hjem fra skoletur uten å si noe først til en mor som ragerer med å gi ham en kosestund med rundstykker og te om jeg husker riktig. Anonymous poster hash: ef2bf...d9b Takk for oppsummering og vinkling:-)
*Miss Marple* Skrevet 4. februar 2014 #18 Skrevet 4. februar 2014 Dere som klager og kritiserer på hver eneste tråd hi starter, ser dere virkelig ikke hvor latterlige dere fremstår? Dette er virkelig underholdende
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. februar 2014 Forfatter #19 Skrevet 4. februar 2014 Dere som klager og kritiserer på hver eneste tråd hi starter, ser dere virkelig ikke hvor latterlige dere fremstår? Dette er virkelig underholdende Begynner å lure på om det at jeg svarer på en ok måte og ikke er stygg tilbake provoseer:-)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #20 Skrevet 4. februar 2014 Dere som klager og kritiserer på hver eneste tråd hi starter, ser dere virkelig ikke hvor latterlige dere fremstår? Dette er virkelig underholdende Begynner å lure på om det at jeg svarer på en ok måte og ikke er stygg tilbake provoseer:-) Din evne til å se deg selv og dine som noe veldig spesielt vil ingen ende ta. Anonymous poster hash: ed83b...72d
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #21 Skrevet 4. februar 2014 Dere som klager og kritiserer på hver eneste tråd hi starter, ser dere virkelig ikke hvor latterlige dere fremstår? Dette er virkelig underholdende Jøss, hva har skjedd? Terror på skolen eller no??Anonymous poster hash: ea325...45b Neida, bare sønnen som har stukket hjem fra skoletur uten å si noe først til en mor som ragerer med å gi ham en kosestund med rundstykker og te om jeg husker riktig. Anonymous poster hash: ef2bf...d9b Takk for oppsummering og vinkling:-) Bare hyggelig. Nå tror jeg muligens jeg vet hvem sønnen din er foresten. Tror datteren min går i sønnen din sin klasse Anonymous poster hash: ef2bf...d9b
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #22 Skrevet 4. februar 2014 Dere som klager og kritiserer på hver eneste tråd hi starter, ser dere virkelig ikke hvor latterlige dere fremstår? Dette er virkelig underholdende Eller kan det være at flest reagerer på henne, og at dere som tar henne i forsvar minker for hver tråd hun oppretter? Anonymous poster hash: ed83b...72d
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #23 Skrevet 4. februar 2014 Dere som klager og kritiserer på hver eneste tråd hi starter, ser dere virkelig ikke hvor latterlige dere fremstår? Dette er virkelig underholdende Begynner å lure på om det at jeg svarer på en ok måte og ikke er stygg tilbake provoseer:-) Din evne til å se deg selv og dine som noe veldig spesielt vil ingen ende ta. Anonymous poster hash: ed83b...72d Auda! Ser du ikke på barna dine som spesielle? Trist! Anonymous poster hash: cc35c...91a
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. februar 2014 Forfatter #24 Skrevet 4. februar 2014 Hvis vi har barn i samme klasse..hyggelig da:-) da har vi sikkert møttes:-) Så
Sommerfeeling Skrevet 4. februar 2014 #25 Skrevet 4. februar 2014 Her er en av grunnene til at jeg ikke vil ha et kjent nick her inne. Folk er grusomme når de slipper å stå til ansvar for det de har sagt.
Anbefalte innlegg