Gå til innhold

hatt møte med skolen til 7 åringen i dagh

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at han dro hjem fra aketuren fredag

De mente jeg hadde løst situasjonen fint og sa at det bare hadde vært dumt å sende han tilbake.

De har tatt en prat med han i dag mens de lagde tomatsuppe,og det er ikke en big deal.

Vi skal bare forsette god dialog sammen:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat som du hadde skrevet noe annet her inne. Miss fasade og verdens beste mamma wannabe...

Anonymous poster hash: d33a8...afd

Skrevet

Må du informere om alt i livet ditt her inne?

Anonymous poster hash: 0fa02...033
Skrevet

Så hyggelig :)

Jeg syns også at du ordnet situasjonen fint og syns du er heldig som har en så god dialog med skolen.

Skrevet

Må du informere om alt i livet ditt her inne? Anonymous poster hash: 0fa02...033

MÅ du kommentere hvert innlegg hun skriver? Vet ikke helt hvem som er mest plagsom av dere, altså :P

Skrevet

Så hyggelig :)

Jeg syns også at du ordnet situasjonen fint og syns du er heldig som har en så god dialog med skolen.

Ja,vet du..jeg er superheldig.skolen er helt super:-)

Skrevet

Akkurat som du hadde skrevet noe annet her inne. Miss fasade og verdens beste mamma wannabe...

Anonymous poster hash: d33a8...afd

Unnskyld? Jeg streber på ingen måte etter å være verdens beste mamma,ikke er jeg det heller.

Jeg prøver så godt jeg kan å være den beste mamman jeg kan for mine barn.

Og tro det eller ei,jeg pynter ikke på fasaden..hadde møtet gått dårlig hadde jeg sagt det da og:-)

Skrevet

Hvorfor har du hatt møte med skolen i dag når du hadde besøk av læreren i går og selv mener alt har blitt ordnet på beste måte hele veien?

Anonymous poster hash: ef2bf...d9b
Skrevet

Hvorfor har du hatt møte med skolen i dag når du hadde besøk av læreren i går og selv mener alt har blitt ordnet på beste måte hele veien? Anonymous poster hash: ef2bf...d9b

Fordi det er vanlig praksis etter slike hendelser:-)

Skrevet

Med først hjemmebesøk og så møte på skolen dagen etter tar i det minste skolen saken alvorlig.

Skrevet

Med først hjemmebesøk og så møte på skolen dagen etter tar i det minste skolen saken alvorlig. Anonymous poster hash: ef2bf...d9b

Ja selvsagt tar skolen det alvorlig,det skulle da bare mangle:-)

Skrevet

Jøss, hva har skjedd? Terror på skolen eller no??

Anonymous poster hash: ea325...45b

Skrevet

Nei,min7 åring som gikk hjem fra aketur på fredag fordi han var våt og kald

Skrevet

Jøss, hva har skjedd? Terror på skolen eller no??

Anonymous poster hash: ea325...45b

Neida, bare sønnen som har stukket hjem fra skoletur uten å si noe først til en mor som ragerer med å gi ham en kosestund med rundstykker og te om jeg husker riktig.

Skrevet

Må du informere om alt i livet ditt her inne?

Anonymous poster hash: 0fa02...033

Må du klage hele tiden??

Skrevet

Javel! Godt du oppdaterte så jeg får tilbake nattesøvnen.

Anonymous poster hash: ed83b...72d

Skrevet

Jøss, hva har skjedd? Terror på skolen eller no??Anonymous poster hash: ea325...45b

Neida, bare sønnen som har stukket hjem fra skoletur uten å si noe først til en mor som ragerer med å gi ham en kosestund med rundstykker og te om jeg husker riktig. Anonymous poster hash: ef2bf...d9b

Takk for oppsummering og vinkling:-)

Skrevet

Dere som klager og kritiserer på hver eneste tråd hi starter, ser dere virkelig ikke hvor latterlige dere fremstår?

Dette er virkelig underholdende :D

Skrevet

Dere som klager og kritiserer på hver eneste tråd hi starter, ser dere virkelig ikke hvor latterlige dere fremstår?

Begynner å lure på om det at jeg svarer på en ok måte og ikke er stygg tilbake provoseer:-)

Skrevet

Begynner å lure på om det at jeg svarer på en ok måte og ikke er stygg tilbake provoseer:-)

Din evne til å se deg selv og dine som noe veldig spesielt vil ingen ende ta.

Skrevet

Jøss, hva har skjedd? Terror på skolen eller no??Anonymous poster hash: ea325...45b

Neida, bare sønnen som har stukket hjem fra skoletur uten å si noe først til en mor som ragerer med å gi ham en kosestund med rundstykker og te om jeg husker riktig. Anonymous poster hash: ef2bf...d9b

Takk for oppsummering og vinkling:-)

Bare hyggelig. Nå tror jeg muligens jeg vet hvem sønnen din er foresten. Tror datteren min går i sønnen din sin klasse ;)

Skrevet

Eller kan det være at flest reagerer på henne, og at dere som tar henne i forsvar minker for hver tråd hun oppretter?

Skrevet

Din evne til å se deg selv og dine som noe veldig spesielt vil ingen ende ta.

Auda! Ser du ikke på barna dine som spesielle? Trist!

Anonymous poster hash: cc35c...91a

Skrevet

Hvis vi har barn i samme klasse..hyggelig da:-) da har vi sikkert møttes:-) Så

Skrevet

Her er en av grunnene til at jeg ikke vil ha et kjent nick her inne.

Folk er grusomme når de slipper å stå til ansvar for det de har sagt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...