Gå til innhold

hvordan viser mannen din at han elsker deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er flink til å si at jeg er pen, hot osv.. masse god ord iløpe av en dag :) Vi sier at vi elsker hverandre hver dag opp til flere ganger daglig, kysser hverandre hade og hei hver dag. Han gjør små ting for meg i hverdagen som han vet jeg setter pris på, ordner fotbad, lager middag, rydder, masserer meg osv. kjøper også blomster innimellom, tar meg med ut på middag, med og uten barnet (siden vi sjelden har barnevakt). Jeg er veldig heldig med den mannen jeg har funnet meg :D gleder meg til barn nr 2 kommer i sept/okt :D <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mener det er litt billig å bare kjøpe blomster etc. Han mener han viser meg kjærlighet ved å være med i hverdagen, ved å stå opp med barna, ved å fikse ting som trengs å fikses etc for at vi alle skal ha det bra. Og så gjør jeg vel det samme :-) men skulle gjerne sett mer blomster og romantiske kvelder ja! Mannfolk!

Hehe, dette er som å lese om meg , jeg mener også at jeg viser kjærlighet ved å utføre visse handlinger, mens mannen i huset er den mest romantiske av oss to, og som gir gaver,  fine ord og uforglemmelige kvelder  :)

Anonymous poster hash: 4563e...071

Skrevet

Min kjøper ikke ofte blomster eller lignende. Men, det går HELT fint! for jeg føler meg så godt sett og hørt. Selvom han jobber mye både på kontoret og hjemme. Altså i går var første gang på over to mnd at vi satte i sofan sammen, haha.. 

Men, han gir meg alltid komplementer, og sier at han elsker meg, han stryker på meg og kysser meg når han har mulighet. Som er mange ganger om dagen :) Også når vi har tid og ork, så drar vi ut å spiser på fin-fine resturanter og koser oss :) 

Hverdagsromantik er vi begge flinke til og det er den beste! <3 

Gjest lemon-aid
Skrevet

Han er flink til å gi komplimenter, han vil alltid høre på det jeg har å si. Men også små ting i hverdagen, som å stå opp med babyen når han ser jeg er trøtt, fyre i peisen, og koke kaffe til meg.. Da blir jeg kjempeglad :) Vil heller ha en mann som SER meg, enn at han kommer hjem med gaver og dill-dall som jeg ikke trenger. 

Men selvfølgelig sier jeg ikke nei til gaver :)

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Setter sine egne behov til side.

Er utrolig støttende og inkluderende.

Når jeg i fortvilelse har lyst til å gi opp hele masteren, så drar han meg opp. Hjelper til med å finne relevant fagstoff, finner og kjøper fagbøker til meg, oversetter akademiske sinnsyke engelske artikler for meg, dette gjør han ikke bare når jeg er lei, men hele tiden.

han ser når jeg er sliten og lager mat og tar seg av alt som trengs den dagen. Sier at jeg fortjener å hvile også. Brer over meg pleddet. Tar initiativ til å massere meg. Kjøper kremer han masserer meg med som skal løsne opp i musklaturen.

Han vet hva jeg liker av både mat, kosmetikk, parfymer osv. Kommer ofte hjem med ting til meg som gode varme tøfler, duftlys ( som jeg elsker), mitt favorittsmågodt, med mye mer.

Han er den mannen som aldri er redd for å vise i offfentlighet at han både respekterer og elsker meg. Og det er gjensidig. Han har ALDRI snakket til meg i en nedlatende tone, han klager aldri. Han er det mest trygge og selvsikre mennesket jeg kjenner.

På kvelden så henter han pleddet mitt, og drar meg inntil seg og stryker på meg.

Han baker kaker til barnebursdag og den mest fantastiske bonuspappaen du kan forestille deg, og har vært det i mange år.

Til meg baker han også.

Han kan overraske med å ha vasket huset, ryddet absolutt overalt osv.

Daglig ( i mange år) får jeg koselige meldinger.

Han er bare fantastisk snill, deilig, sexy, verdens beste. Jeg sier det, og venninnene mine er enige, om det gud forby skulle skjedd mannen min noe vil jeg aldri finne hans make igjen, det finnes ikke.

I tillegg er han lege, og jeg kan love at han kan reparere " det meste".

Herregud så høyt jeg elsker den mannen. Vi er sjelevenner!

Anonymous poster hash: 9eb8f...94d

Jeg har bare et ord å si: WOW! Er selv gift med det som jeg anser som verdens beste mann, men kan likevel beundre enkeltes godhet mot sine partnere. Hold godt på mannen din :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...