Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #1 Skrevet 3. februar 2014 Er han romantisk? Får du blomster? Kysser han deg alltid hade, hei? Overrasker han meddate osv? Min gjør INGENTING. Anonymous poster hash: a2a9c...152
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #2 Skrevet 3. februar 2014 Ikke min heller, fikk blomster en gang da vi enda bare datet, har vært ute å spist en gang tror jeg. Kan finne på å kysse meg før /etter jobb ja, men det er vel det eneste. Sitter vi i sofaen er det alltid jeg som tar initiativet til fysisk kontakt.. Jeg er dritlei rett og slett og vet ikke om jeg klarer resten av livet sånn her. Ingen komplimenter heller.. Anonymous poster hash: e40e8...e7b
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #3 Skrevet 3. februar 2014 Hvis det er noen trøst, så gjør ikke min noenting heller. 😢 Anonymous poster hash: bcbae...c59
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #4 Skrevet 3. februar 2014 Har det akkurat likt. Er veldig i tenkeboksen selv:( dumt da vi har barn... hadde vert lettere ellers Anonymous poster hash: a2a9c...152
MrsMilla Skrevet 3. februar 2014 #5 Skrevet 3. februar 2014 Min mener det er litt billig å bare kjøpe blomster etc. Han mener han viser meg kjærlighet ved å være med i hverdagen, ved å stå opp med barna, ved å fikse ting som trengs å fikses etc for at vi alle skal ha det bra. Og så gjør jeg vel det samme :-) men skulle gjerne sett mer blomster og romantiske kvelder ja! Mannfolk!
samlex Skrevet 3. februar 2014 #6 Skrevet 3. februar 2014 Min er her for meg hele tiden. Vi har ingen fast greie med hadetkyss el, men stryker meg over ryggen, kysser meg i panna , er veldig obs på meg, uten at det blir for mye. Kjenner meg veldig sett og hørt. Når vi sitter i sofaen på kvelden kan han gjerne lette på armen, som en invitasjon inn i armkroken. -eller jeg spør om jeg Jan sitte der selv. Blomster og gaver og sånn er det ikke noe av, men jeg savner det heller ikke.
Elsker livet Skrevet 3. februar 2014 #8 Skrevet 3. februar 2014 Det hender han kjøper blomster, men det gir meg i grunnen ikke så veldig mye. Måten han viser at han elsker meg er at han ser mine behov før sine egne. Er veldig raus, passer på meg og viser på forskjellige måter at han syns jeg er attraktiv. Så står han opp med barna i helgene, det hadde han ikke gjort for kameraten sin f,eks.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #9 Skrevet 3. februar 2014 Han holder ut meg og min psykiske tilstand, gjort det i snart to år. Slik viser han at han elsker meg. Han er den eneste som er der for meg. Noe mer kunne jeg aldri forlange. Anonymous poster hash: 31d61...e25
Jojo x3 Skrevet 3. februar 2014 #10 Skrevet 3. februar 2014 Sier ofte at han elsker meg, forteller hvor flott han syns jeg er, tar på meg. Heldige meg❤️, syns jeg selv!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #11 Skrevet 3. februar 2014 Det hender han kjøper blomster, men det gir meg i grunnen ikke så veldig mye. Måten han viser at han elsker meg er at han ser mine behov før sine egne. Er veldig raus, passer på meg og viser på forskjellige måter at han syns jeg er attraktiv. Så står han opp med barna i helgene, det hadde han ikke gjort for kameraten sin f,eks.Er det ikke hans barn også? Anonymous poster hash: d5a4d...5f8
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #12 Skrevet 3. februar 2014 Han sier det. Ganske enkelt. Eller sender en sms når jeg gar kommet fram på jobb. Og måten han sier det på forteller meg at han mener det. I tillegg er han snill, tar sin del av arbeid som følger med 3 små barn og hus, koser mye på meg, ler med meg... og ja, han kjøper blomster innimellom :-) Anonymous poster hash: ef9f8...836
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #13 Skrevet 3. februar 2014 Han gir ikke komplimenter eller kjøper blomster, men han vasker opp og støvsuger uten at jeg trenger å spørre om det, tar barnet når han vet jeg trenger å sove, tar barnet på natta når det gråter ( har gjort det hele tiden) lar meg få trene selv om det er egentlig hans fri kveld. Ringer eller sender sms når han kommer hjem. Gaver til bursdag eller jul er vel gjennomtenkt. Har alltid behandlet meg med respekt. Så selv om han ikke gir komplimenter...trur faktisk at han aldri har gjort det....så viser han det på andre måter. Det aller største er at han har valgt meg selv om han er en meget kjekk ung mann Anonymous poster hash: 71d16...faf
frklena Skrevet 3. februar 2014 #14 Skrevet 3. februar 2014 Han forteller meg at han elsker meg hver dag, flere ganger om dagen. Også holder han rundt meg og koser med meg når vi ligger i senga (spooner) også hender det at han kommer hjem med blomster eller noe sånt. Feks var vi flinke til å gjøre ting til hverandre i desember. Vi lagde nemlig en kalender til hverandre i stede for julegave på julaften. Han er ikke såå flink til å gi komplimenter da, men jeg tror som oftest helt oppriktig at han elsker meg og ikke vil ha noen andre enn meg som kjæreste i livet. (Ja jeg har relasjonsproblemer)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #15 Skrevet 3. februar 2014 Han står opp med ungen (som er en riktig morgenfugl) hver dag, han fyrer opp i ovnene så det er godt og varmt i huset til han går på jobb, spør alltid om det er noe han kan gjøre for meg dersom jeg er syk/deppa, gjør gladelig husarbeid (må bare vite hva som skal gjøres ), han tar ofte på meg, kysser meg alltid god natt... Dårlig på blomster og komplimenter, men god på de små hverdagslige tinga,som gjør at denne heimen går rundt Anonymous poster hash: c952c...dc0
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #16 Skrevet 3. februar 2014 Vi gir hverandre alltid klem/kyss når vi møtes/reiser fra hverandre. Han er ufattelig god og hensynsfull ovenfor meg, han spør om det er noe han kan gjøre for at jeg ska ha det bra/bedre.. Blir nesten for mye avogtil 😜 neida, men han er mye mer følsom enn meg," jenta i forholdet", sikkert derfor han er så fantastisk 😍 Anonymous poster hash: 8e673...7c8
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #17 Skrevet 3. februar 2014 Med å lage taco og kjøpe colaboks til meg Anonymous poster hash: d8436...67f
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #18 Skrevet 3. februar 2014 Han hjelper meg når jeg trenger det, behandler meg fint og gjør alt for at jeg skal ha det bra, han kysser meg alltid godnatt, kysser meg alltid farvel, sier alltid at han elsker meg før vi sovner og før han drar noe sted, han gir meg ofte gaver, ofte roser, ofte komplimanger og sier ofte hvor mye han bryr seg om meg Han er rett og slett ufattelig god med meg Anonymous poster hash: bbc59...ef1
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #19 Skrevet 3. februar 2014 Han lager mat hver dag, og jeg gjør absolutt alt annet som angår hus og barn. Anonymous poster hash: 74d5a...4d8
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. februar 2014 #20 Skrevet 3. februar 2014 Han er flink til å fortelle meg at han elsker meg. Han gir meg komplimenter og får meg til å føle meg vell, selv om jeg ser ut som en flodhest. Han tar på meg, holder rundt meg, koser med håret mitt. Når jeg er syk over lengre tid vasker han håret mens jeg sitter i dusjen. Støvsuger, lager mat, kjører meg om jeg ikke orker. Han vil vel
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #21 Skrevet 3. februar 2014 Setter sine egne behov til side. Er utrolig støttende og inkluderende. Når jeg i fortvilelse har lyst til å gi opp hele masteren, så drar han meg opp. Hjelper til med å finne relevant fagstoff, finner og kjøper fagbøker til meg, oversetter akademiske sinnsyke engelske artikler for meg, dette gjør han ikke bare når jeg er lei, men hele tiden. han ser når jeg er sliten og lager mat og tar seg av alt som trengs den dagen. Sier at jeg fortjener å hvile også. Brer over meg pleddet. Tar initiativ til å massere meg. Kjøper kremer han masserer meg med som skal løsne opp i musklaturen. Han vet hva jeg liker av både mat, kosmetikk, parfymer osv. Kommer ofte hjem med ting til meg som gode varme tøfler, duftlys ( som jeg elsker), mitt favorittsmågodt, med mye mer. Han er den mannen som aldri er redd for å vise i offfentlighet at han både respekterer og elsker meg. Og det er gjensidig. Han har ALDRI snakket til meg i en nedlatende tone, han klager aldri. Han er det mest trygge og selvsikre mennesket jeg kjenner. På kvelden så henter han pleddet mitt, og drar meg inntil seg og stryker på meg. Han baker kaker til barnebursdag og den mest fantastiske bonuspappaen du kan forestille deg, og har vært det i mange år. Til meg baker han også. Han kan overraske med å ha vasket huset, ryddet absolutt overalt osv. Daglig ( i mange år) får jeg koselige meldinger. Han er bare fantastisk snill, deilig, sexy, verdens beste. Jeg sier det, og venninnene mine er enige, om det gud forby skulle skjedd mannen min noe vil jeg aldri finne hans make igjen, det finnes ikke. I tillegg er han lege, og jeg kan love at han kan reparere " det meste". Herregud så høyt jeg elsker den mannen. Vi er sjelevenner! Anonymous poster hash: 9eb8f...94d
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #22 Skrevet 3. februar 2014 fått blomster av og til. alltid masse kyss & klem, han er flink å si "elsker deg" så pen du er i dag osv & det er jeg kjempe glad for. han hjelper meg også å farge håret av og til, det hater han å gjøre men han vet jeg trenger hjelp så da blir jeg litt extra glad i han Anonymous poster hash: 83401...8a4
MammantilNurket Skrevet 4. februar 2014 #23 Skrevet 4. februar 2014 1) Han forteller meg at han elsker meg og vår sønn. 2) Han nusser og koser og tar masse på meg. 3) Han sier fine ting til meg. 4) Han rydder ut av oppvaskmaskinen - jeg HATER å rydde ut av oppvaskmaskinen. Kjedeligste i hele verden!! Han gjør også andre ting som å skru sammen møbler, støvsuge og bære tunge ting 5) Når jeg er sliten tapper han i et varmt bad til meg, tenner stearinlys og tryller frem noe godt å drikke til meg fra barskapet eller vinhyllen. 6) Jeg får fine ting av ham: parfyme, øredobber, fancy sjokolade ... Sist en fjong veske. 7) Han får meg til å føle med som verdens vakreste kvinne og en skikkelig SuperMamma for Lille Herr Sønn.
PrinsesseHengepupp Skrevet 4. februar 2014 #24 Skrevet 4. februar 2014 (endret) Han gjør det nok av helt andre grunner enn for å vise meg at han elsker meg, men det jeg setter størst pris på: - har tatt til seg sønnen min som sin egen, han gjør alt hva en (god) far skal for gutten. - han sørger for at kjøkkenet stort sett er prikkfritt (mens jeg bare roter) - han ler med meg, ikke av meg - og han støtter og forsvarer både meg og gutten "vår" når det kreves. Ja også kjøper han is tili meg når jeg forsøker meg på VMtittel i hormonhelvettesbitching. Endret 4. februar 2014 av PrinsesseHengepupp
Elsker livet Skrevet 4. februar 2014 #25 Skrevet 4. februar 2014 Det hender han kjøper blomster, men det gir meg i grunnen ikke så veldig mye. Måten han viser at han elsker meg er at han ser mine behov før sine egne. Er veldig raus, passer på meg og viser på forskjellige måter at han syns jeg er attraktiv. Så står han opp med barna i helgene, det hadde han ikke gjort for kameraten sin f,eks.Er det ikke hans barn også? Anonymous poster hash: d5a4d...5f8 Det er hans barn også, men det betyr ikke at han ikke kunne tenke seg å sove litt lengre i helgene han også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå