Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #26 Skrevet 3. februar 2014 Har strekkmerker, og har ikke engang hatt barn. Ulempen med veldig stram hud. Anonymous poster hash: 10147...b6e
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #27 Skrevet 3. februar 2014 Puppene peker litt sørover, men de tvinges opp av bh. Jeg har vært heldig å sluppet unna strekkmerker! Anonymous poster hash: b3c87...364
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #28 Skrevet 3. februar 2014 Ja! Hadde store pupper fra før og de har aldri pekt rett frem. Men de har holdt seg veldig bra. Ser egentlig ikke forskjell. Har noen få lyse strekkmerker etter tvillingsvangerskap og navlen er ganske ødelagt. Anonymous poster hash: 2b729...89d
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #29 Skrevet 3. februar 2014 Nå er det kun 1 måndte siden jeg har født, men jeg fikk MASSE strekkmerker men kun på låra og rompa mi. Henge pupper har jeg gikk fra 75A før svangerskapet. Så endte jeg etter babyen kom opp i 75DD også har jeg gått ned igjen til 75C uke 2-3 så hang de en del ( jeg ammet ikke selvom jeg ville selv) men nå har de begynt å komme seg igjen. Men har vært veldig heldig jeg da magen og "kusa" trakk seg til normalen etter kun 3-4 uker ^^ Anonymous poster hash: 84faf...1f1
Gjest meg&mini Skrevet 3. februar 2014 #31 Skrevet 3. februar 2014 Ja og ja. Har heldigvis ikke så masse strekkmerker og puppene skal snart fikses på
beibilykke Skrevet 3. februar 2014 #32 Skrevet 3. februar 2014 jepp og jepp!! føler jeg alltid var hatt hengepupper, men strekkmerkene kompga hormonforandringene under første graviditet :/.. buuhuu.. men,men.ikke noe å gjøre med de..
Rediken Skrevet 3. februar 2014 #33 Skrevet 3. februar 2014 Ja, har begge deler. Består forresten blyanttesten fordi puppene mine er for små Etter nummer 1 var kroppen like fin, men med nummer 2 fikk jeg strekkmerker og hengepupper. Heldigvis er resten av kroppen fin så det plager meg ikke noe særlig
Gjest lemon-aid Skrevet 3. februar 2014 #34 Skrevet 3. februar 2014 Strekkmerker fikk jeg, det kan jeg leve med. Hengepupper også, og det plager meg mye - Det endte med å bestille time til operasjon.... ;-)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #35 Skrevet 3. februar 2014 Blyanttesten har det aldri vært noe poeng å prøve på. Man skjønner at en blyant ikke kan henge i løse luften.. Ingen pupper, altså. Over hodet. Så det fikset jeg på etter den siet graviditeten! Endelig. Hadde ventet i 20 år på pupper. Da synes jeg at jeg hadde vært tålmodig lenge nok. Strekkmerkene kom i ungdomsårene. De synes knapt. Har vært heldig i forhold til strekkmerker under graviditetene. Da kom det merkelig nok ingen. Anonymous poster hash: 42e32...fd3
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #36 Skrevet 4. februar 2014 Hadde hengepupper før jeg ble gravid. Nå har det blitt enda mer heng. Har lyst til å fikse på de, men tørr ikke. Tenk om jeg ikke blir fornøyd og får masse arr i stedet. Noen strekkmerker nederst på magen, men ikke så mye og ikke så synlige. Anonymous poster hash: f08cf...b10
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #37 Skrevet 4. februar 2014 Ikke strekkmerker, men blyanten ser jeg nok aldri igjen om jeg plasserer den rett. Anonymous poster hash: 60391...b8f
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #38 Skrevet 4. februar 2014 Skulle ikke du/dere logge av for godt? Anonymous poster hash: 98701...307
Edelweis Skrevet 4. februar 2014 #39 Skrevet 4. februar 2014 Begge deler ja. Magen er ille og innsiden av lårene fikk strekkmerker i puberteten. 1 svangerskap sørget for strekkmerker på magen men ingen nye i de 3 svangerskapene etterpå heldigvis. Puppene har såvidt et grep om blyanten 😋
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #40 Skrevet 4. februar 2014 Ikke hengepupper, har dessuten silikon så skal godt gjøres at de henger. Strekkmerker har jeg, men de fikk jeg i puberteten. Masse på hofter/lår og noen små på magen. Fikk ingen nye når jeg gidd gravid. Thank god. Anonymous poster hash: 31ca5...b37
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #41 Skrevet 4. februar 2014 gikk skulle det stå Anonymous poster hash: 31ca5...b37
Englenemine Skrevet 4. februar 2014 #42 Skrevet 4. februar 2014 Ikke hengepupper , en håndfull strekkmerker som ikke plager meg egentlig men magen er ikke akuratt som før ungene kom men kunne vært så mye verre så er helt greit.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #43 Skrevet 4. februar 2014 Hverken strekkmerker eller hengepupper, fornøyd med det:) Anonymous poster hash: f3e15...5eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå