Gå til innhold

Har du hengepupper og strekkmerker? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg bare lurer på om du har hengepupper og strekkmerker? Fikk du det etter graviditeten? Eller har du alltid hatt hengepupper og strekkmerker? :) 

Anonymous poster hash: 41482...46a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hengepupper har jeg ikke, de strutter fremdeles og har klart seg veldig bra gjennom 4 svangerskap og ammeperioder. Har 80DD og de peker rett frem :)

Men noen strekkmerker har jeg, nederst på magen, ikke veldig synlige men de er der.

Anonymous poster hash: 07bc3...b3c
Skrevet

Ikke hengepupper men strekkmerker. 

Skrevet

Ikke hengepupper, men magen er som en cookie. Helt ruklete av strekkmerker.

Anonymous poster hash: b22a8...2a3

Skrevet

JA, og vell så det!  Hengpupper, strekk merker. You name it! 

Det tok ikke lange tiden før puppene gikk fra og se ut som nydelige, sprettne, ungdommelige pupper til å se ut som 2 mishandlede druer med alt for store nippels i forhold til resten.. 

Og jeg er BARE 21 år! Men slik er livet, det er en liten pris og betale for den nydelige skapningen du sitter igjen med :) Så lenge kjæresten er fornøyd, er jeg fornøyd.

Anonymous poster hash: 7d776...ab6
Skrevet

Hengepuppper (altså stryker på blyanttesten) og strekkmerker her. Fikk det i puberteten, strekkmerkene er nesten ikke synlige i dag. 

Skrevet

Nei, har hverken hengepupper eller strekkmerker. Har 80 D som består blyanttesten.

Har født og ammet 3 barn som alle kom i tredveåra.

Anonymous poster hash: c296c...df5

Skrevet

Puppene mine er like fine og runde som før jeg ble gravid :) Er ikke antydning til hengepupper enda :) Har 6 små strekkmerker nederst på magen :)  Fornøyd med det :)

Skrevet

Ingen hengepupper, ingen hengemage og ingen strekkmerker. Positivt overrasket etter første graviditet, nå får vi se om jeg er like heldig etter nummer to...

Anonymous poster hash: 66e22...eed
Skrevet

Det er sikkert jeg som er dum og uvitende her men hva er denne såkalte blyanttesten? Har hørt det i flere anledninger. 

Skrevet

Hadde store, faste pupper før graviditeten, men nå kan jeg holde fast både det ene og det andre ved å putte det under puppen.

Ingen strekkmerker

Anonymous poster hash: d6ae4...93e
Skrevet

Det er sikkert jeg som er dum og uvitende her men hva er denne såkalte blyanttesten? Har hørt det i flere anledninger. 

Legge en blyant under brystet. Hvis brystet holder igjen blyanten slik at den ikke faller ned, har du ikke bestått...

Skrevet

Jepp. Ser ikke ut!

Blyanttesten er om du kan løfte puppen, legge en blyant i "skjøten", slippe puppen og se hva som skjer.

Detter blyanten har du bestått.

Om den ligger der like fint har du hengepupper.

Skrevet

Strekkmerker fra jeg var tenåring, og strekkmerker fra graviditet. Check.

Består ikke blyant-trikset.... :-p

Anonymous poster hash: d12c9...524

Skrevet

Noen strekkmerker, men ikke plagsomt. Puppene står pent ut :P

Skrevet

Består definitivt ikke blyanttest. Kan ha opp til flere under der. De var egentlig ganske hengete fra nesten med en gang de kom. Men mye mer etter jeg fikk barn og ammet. Har en DD eller E cup.

Fikk litt strekkmerker da jeg var gravid.

Anonymous poster hash: 15172...19d
Skrevet

Huff, ja D:

Men puppene skal fylles etter hvert :)

Strekkmerkene synes ikke :D

Anonymous poster hash: 7ed64...cb5

Skrevet

Jeg har strekkmerker og hadde hengepupper.

Puppene er fikset, merkene forblir :)

Anonymous poster hash: d0fd7...c4e

Skrevet

Har ikke hengepupper, men litt strekkmerker, tre over navlen, noen under, og noen nesten usynlige på hofter og innside lår. Har tre barn.

Skrevet

Hengepupper ? :P her kaller vi de ørevarmere når jeg liksom skal være litt sprek og jogge ;) nytter ikke med sports bh engang ;)

PS : ingen strekkmerker ;)

Anonymous poster hash: 65bee...198

Skrevet

Fikk pupper veldig fort, så har strekkmerker på brystene i puberteten. Bestod ikke blyanttest før graviditet og amming, og gjør det heller ikke nå. Har ganske tunge, dog flotte bryst. DD når jeg ikke er gravid, E ved graviditet og amming.

Har ikke strekkmerker på magen, men litt slapp hud.

Anonymous poster hash: d2217...7f1

Skrevet

Jeg har veldig store bryster og har alltid hatt det. Så de henger litt. Men det er greit. Jeg er så glad i dem fordeom. Fikk strekkmerker på dem i tenårene og, men de vises ikke lengre. 

Strekkmerker fikk jeg  på rumpa og hoftene i tenårene. Men de merkene forsvant. Etter graviditeten fikk jeg på magen. Og de vises mer, men ikke så mye. 

Anonymous poster hash: 5f4b6...044
Skrevet

Strekkmerker og hengepupper er på plass!

Blyanten forsvinner, her er det plass til et penal :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...