Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #26 Skrevet 3. februar 2014 Min mann er det (australsk). Han har ingen problemer med det, ikke jeg heller. Beste sexpartneren jeg har hatt. Vi har tre sønner, men har aldri vurdert noe lignende for dem. Anonymous poster hash: 3c85f...8e4
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #27 Skrevet 4. februar 2014 Dere som har en mann som er omskjært av medisinkse grunner og i voksen alder, er det stor forskjell før og nå? Har sexlivet endret seg mye? Har en mann som trolig må omskjæres nå, og han er utrolig nervøs. Jeg tar det mere rolig, for jeg tror det kommer til å bli bedre, men jeg er kanskje litt naiv? Anonymous poster hash: c45a7...599 Eksen min ble omskåret i voksen alder, og for han var det ikke noe stas iallefall. Mistet utrolig mye følsomhet (Selv om den var SUPERFØLSOM til å begynne med) Glans er jo ment å være beskyttet, så var veldig følsomt med en gang. Så kompenserte kroppen ved å "kutte av" nervetrådene. Så mye mindre følsomt. Pga dette fikk han ofte problemer med å holde på ereksjonen. Jeg ble veldig sår av han etter omskjæringen. Men merkelig at legen vil omskjære han? Trodde de hadde bedre metoder for det nå. Anonymous poster hash: 98d12...3bd
Jallow B Skrevet 4. februar 2014 #28 Skrevet 4. februar 2014 Jeg har også, og han har ingen problemer med seksuallivet..
Katteskinnet Skrevet 4. februar 2014 #29 Skrevet 4. februar 2014 Dere som har en mann som er omskjært av medisinkse grunner og i voksen alder, er det stor forskjell før og nå? Har sexlivet endret seg mye? Har en mann som trolig må omskjæres nå, og han er utrolig nervøs. Jeg tar det mere rolig, for jeg tror det kommer til å bli bedre, men jeg er kanskje litt naiv? Anonymous poster hash: c45a7...599 Sikkert ikke noe du vil høre, men eksen min ble omskåret i voksen alder og han mistet mye følsomhet. Han leste på nett i ettertid noen som sa at forskjellen var som farge-tv vs. sort-hvitt tv, og det stemte for han. Sex var fremdeles godt, men ikke i nærheten på hva det var. Stemmer det anonym over sier, at kroppen kompenserer. Jeg trodde også de gjorde dette på bedre måter nå?
Gjest lykkeliggift Skrevet 4. februar 2014 #30 Skrevet 4. februar 2014 Min ble omskåret av religiøse årsaker da han var liten gutt. Rundt 5-6 år. Han har absolutt ikke mistet noe funksjon, kan holde på i timesvis - gang etter gang. Og den der veldig fin ut. Ikke no stygt arr eller noe. jeg tenker at han virkelig har vært heldig, og at det finnes ikke en sjans for at mine barn kommer til å bli omskåret så lenge jeg er i live. Jeg har prøvd både penis som er omskåret og ikke, jeg er mest fornøyd med min manns. MEN aldri aldri kommer det til å bli et argument for å omskjære menn/ gutter eller guttebabyer. Hvorfor skal de lide for at vår nytelse eller " Gud " og " profeten" liksom skal bli fornøyde og belønne den enkelte ( og foreldrene) med evig blessings osv. Det er lite å gjøre med at min mann allerede er omskåret, men å videreføre tradisjonen er noe jeg ikke er enig i. Og kommer ikke til å gjøre det heller.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #31 Skrevet 4. februar 2014 Min (norske) mann er omskjært. JEG synes det er bedre enn ikke omskjært. Anonymous poster hash: 661f3...3ae
Jallow B Skrevet 4. februar 2014 #32 Skrevet 4. februar 2014 Dere som har en mann som er omskjært av medisinkse grunner og i voksen alder, er det stor forskjell før og nå? Har sexlivet endret seg mye? Har en mann som trolig må omskjæres nå, og han er utrolig nervøs. Jeg tar det mere rolig, for jeg tror det kommer til å bli bedre, men jeg er kanskje litt naiv? Anonymous poster hash: c45a7...599 Sikkert ikke noe du vil høre, men eksen min ble omskåret i voksen alder og han mistet mye følsomhet. Han leste på nett i ettertid noen som sa at forskjellen var som farge-tv vs. sort-hvitt tv, og det stemte for han. Sex var fremdeles godt, men ikke i nærheten på hva det var. Stemmer det anonym over sier, at kroppen kompenserer. Jeg trodde også de gjorde dette på bedre måter nå? Eksen min ble omskjært i voksen alder, og foretrekker faktisk å være omskjært. Han mener seksuallivet ble bedre i etterkant, og har ikke hatt noen problemer med det heller.
Katteskinnet Skrevet 4. februar 2014 #33 Skrevet 4. februar 2014 Dere som har en mann som er omskjært av medisinkse grunner og i voksen alder, er det stor forskjell før og nå? Har sexlivet endret seg mye? Har en mann som trolig må omskjæres nå, og han er utrolig nervøs. Jeg tar det mere rolig, for jeg tror det kommer til å bli bedre, men jeg er kanskje litt naiv? Anonymous poster hash: c45a7...599 Sikkert ikke noe du vil høre, men eksen min ble omskåret i voksen alder og han mistet mye følsomhet. Han leste på nett i ettertid noen som sa at forskjellen var som farge-tv vs. sort-hvitt tv, og det stemte for han. Sex var fremdeles godt, men ikke i nærheten på hva det var. Stemmer det anonym over sier, at kroppen kompenserer. Jeg trodde også de gjorde dette på bedre måter nå? Eksen min ble omskjært i voksen alder, og foretrekker faktisk å være omskjært. Han mener seksuallivet ble bedre i etterkant, og har ikke hatt noen problemer med det heller. Nei, men da er det ikke et problem da! Jeg får fortelle eksen min, og ikke minst de han ble kjent med over nett med det samme problemet at det virkelig ikke er et problem med nedsatt følsomhet, for en eller annens eks på nett trivdes med det! Godt du sa ifra!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #34 Skrevet 4. februar 2014 Dere som har en mann som er omskjært av medisinkse grunner og i voksen alder, er det stor forskjell før og nå? Har sexlivet endret seg mye? Har en mann som trolig må omskjæres nå, og han er utrolig nervøs. Jeg tar det mere rolig, for jeg tror det kommer til å bli bedre, men jeg er kanskje litt naiv? Anonymous poster hash: c45a7...599 Sikkert ikke noe du vil høre, men eksen min ble omskåret i voksen alder og han mistet mye følsomhet. Han leste på nett i ettertid noen som sa at forskjellen var som farge-tv vs. sort-hvitt tv, og det stemte for han. Sex var fremdeles godt, men ikke i nærheten på hva det var. Stemmer det anonym over sier, at kroppen kompenserer. Jeg trodde også de gjorde dette på bedre måter nå? Eksen min ble omskjært i voksen alder, og foretrekker faktisk å være omskjært. Han mener seksuallivet ble bedre i etterkant, og har ikke hatt noen problemer med det heller. Nei, men da er det ikke et problem da! Jeg får fortelle eksen min, og ikke minst de han ble kjent med over nett med det samme problemet at det virkelig ikke er et problem med nedsatt følsomhet, for en eller annens eks på nett trivdes med det! Godt du sa ifra! Haha Anonymous poster hash: 98d12...3bd
Jallow B Skrevet 4. februar 2014 #35 Skrevet 4. februar 2014 Dere som har en mann som er omskjært av medisinkse grunner og i voksen alder, er det stor forskjell før og nå? Har sexlivet endret seg mye? Har en mann som trolig må omskjæres nå, og han er utrolig nervøs. Jeg tar det mere rolig, for jeg tror det kommer til å bli bedre, men jeg er kanskje litt naiv? Anonymous poster hash: c45a7...599 Sikkert ikke noe du vil høre, men eksen min ble omskåret i voksen alder og han mistet mye følsomhet. Han leste på nett i ettertid noen som sa at forskjellen var som farge-tv vs. sort-hvitt tv, og det stemte for han. Sex var fremdeles godt, men ikke i nærheten på hva det var. Stemmer det anonym over sier, at kroppen kompenserer. Jeg trodde også de gjorde dette på bedre måter nå? Eksen min ble omskjært i voksen alder, og foretrekker faktisk å være omskjært. Han mener seksuallivet ble bedre i etterkant, og har ikke hatt noen problemer med det heller. Nei, men da er det ikke et problem da! Jeg får fortelle eksen min, og ikke minst de han ble kjent med over nett med det samme problemet at det virkelig ikke er et problem med nedsatt følsomhet, for en eller annens eks på nett trivdes med det! Godt du sa ifra! Lol. Jeg kom med ett svar til hun som hadde en kar som skulle omskjæres. At det skjer med noen, betyr ikke at det skjer med alle. Skal man omskjæres medisinsk, er det muligens fint å vite at det kan gå heeelt fint også
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #36 Skrevet 4. februar 2014 Dere som har en mann som er omskjært av medisinkse grunner og i voksen alder, er det stor forskjell før og nå? Har sexlivet endret seg mye? Har en mann som trolig må omskjæres nå, og han er utrolig nervøs. Jeg tar det mere rolig, for jeg tror det kommer til å bli bedre, men jeg er kanskje litt naiv? Anonymous poster hash: c45a7...599 Sikkert ikke noe du vil høre, men eksen min ble omskåret i voksen alder og han mistet mye følsomhet. Han leste på nett i ettertid noen som sa at forskjellen var som farge-tv vs. sort-hvitt tv, og det stemte for han. Sex var fremdeles godt, men ikke i nærheten på hva det var. Stemmer det anonym over sier, at kroppen kompenserer. Jeg trodde også de gjorde dette på bedre måter nå? Eksen min ble omskjært i voksen alder, og foretrekker faktisk å være omskjært. Han mener seksuallivet ble bedre i etterkant, og har ikke hatt noen problemer med det heller. Nei, men da er det ikke et problem da! Jeg får fortelle eksen min, og ikke minst de han ble kjent med over nett med det samme problemet at det virkelig ikke er et problem med nedsatt følsomhet, for en eller annens eks på nett trivdes med det! Godt du sa ifra! Lol. Jeg kom med ett svar til hun som hadde en kar som skulle omskjæres. At det skjer med noen, betyr ikke at det skjer med alle. Skal man omskjæres medisinsk, er det muligens fint å vite at det kan gå heeelt fint også Neste gang kan du vel kanskje svare hun som spurte, og ikke til en annen brukers erfaring? Temmelig respektløst. Anonymous poster hash: 98d12...3bd
Jallow B Skrevet 4. februar 2014 #37 Skrevet 4. februar 2014 Neste gang kan du vel kanskje svare hun som spurte, og ikke til en annen brukers erfaring? Temmelig respektløst. Anonymous poster hash: 98d12...3bd Jeg tok med hennes erfaring for å vise to vidt forskjellige. Hvordan blir det vridd om til å være respektløst?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #38 Skrevet 4. februar 2014 Takk til dere som har svart meg, både positive og negative opplevelser. Jeg er jo klar over at det kan gå begge veier, men det kan ikke bli så mye værre enn det er nå, så vi håper jo at det blir bedre. Og da inngrepet ikke er utført enda, kan det være mine begreper er feil...men han skal fjerne forhud og da trodde jeg det også ble kalt omskjæring, men det gjør det kanskje ikke? (Ikke HI, men hun som har en mann som trolig skal omskjæres ) Anonymous poster hash: c45a7...599
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #39 Skrevet 4. februar 2014 Takk til dere som har svart meg, både positive og negative opplevelser. Jeg er jo klar over at det kan gå begge veier, men det kan ikke bli så mye værre enn det er nå, så vi håper jo at det blir bedre. Og da inngrepet ikke er utført enda, kan det være mine begreper er feil...men han skal fjerne forhud og da trodde jeg det også ble kalt omskjæring, men det gjør det kanskje ikke? (Ikke HI, men hun som har en mann som trolig skal omskjæres ) Anonymous poster hash: c45a7...599 Leger har bedre måter å gjøre det på nå, hvor man kutter på en annen måte uten å kutte bort den beskyttelsen forhuden faktisk er. Man ser en økende tendens til potensmidler i land hvor man omskjærer, og dette sier kanskje sitt? Over tid mister man mye følsomhet, dessverre, og det bør være absolutt, ABSOLUTT siste utvei. Anonymous poster hash: 98d12...3bd
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #40 Skrevet 4. februar 2014 Det heter omskåret og ikke omskjært. Hører dere virkelig ikke hvor feil det lyder?Anonymous poster hash: 38132...191 Om man ikke hører hvor feil det lyder? Vet jo at det skrives sånn, men har til gode å møte en nordlending som sier skåret ;-) Jeg har ikke. Måtte bare kommentere :-) Det er lov å kommentere. Jeg leser jo gjerne det jeg skriver inni meg, og derav kommentaren "hører dere ikke hvor feil det lyder?". Det høres ut som barnehagestadiet. Anonymous poster hash: 38132...191
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå