Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #1 Skrevet 3. februar 2014 La oss lage en fullstendig liste. Jeg har <3 Anonymous poster hash: 9d5b7...ecb
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #2 Skrevet 3. februar 2014 Jeg hadde tidligere og der varte sexen i maks 1 min.. Og altfor mye friksjon uten den beskyttende huden. Aldri mer.. Anonymous poster hash: 0c104...4be
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #3 Skrevet 3. februar 2014 Elskern min har. Han sliter med å bli hard med kona. La oss lage en fullstendig liste. Jeg har <3 Anonymous poster hash: 9d5b7...ecb Anonymous poster hash: 45f4f...e16
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #4 Skrevet 3. februar 2014 Jeg Anonymous poster hash: 7723f...2e6
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #5 Skrevet 3. februar 2014 Jeg har! Han er perfekt og kan holde på leenge, så det med tid er bare tull. Og friksjon? Du var vel ikke våt nok da. Har heller ikke noe med forhud å gjøre. Ville aldri hatt noe annet <3 Anonymous poster hash: 65633...392
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #6 Skrevet 3. februar 2014 Jeg har og etter 6,5 år ser det fortsatt unaturlig og rart ut. Anonymous poster hash: f2f29...952
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #7 Skrevet 3. februar 2014 Jeg. Anonymous poster hash: 04773...898
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #8 Skrevet 3. februar 2014 Jeg har, og jeg syns ikke noe om det. Hadde jeg elsket mannen litt mindre hadde jeg forlatt han for lengst. Mange seksuelle problemer. Jeg blir sår, uansett hvor våt jeg er, han sliter med å bli hard, han blir lett sår han også og jeg syns rett og slett det ser gyselig ut. Er dritforbannet på foreldrene hans som gjorde dette mot han (Han er fra Canada. Egentlig ikke noe bedre når de gjør det av religiøse årsaker, men litt mer tullete i et moderne land som Canada) Anonymous poster hash: 98d12...3bd
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #9 Skrevet 3. februar 2014 Jeg Anonymous poster hash: f6d27...bff
Edelweis Skrevet 3. februar 2014 #10 Skrevet 3. februar 2014 Jeg har det. (medisinske årsaker) og jeg synes det er mye bedre enn en ikke omskjært en!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #11 Skrevet 3. februar 2014 Jeg har det. (medisinske årsaker) og jeg synes det er mye bedre enn en ikke omskjært en! Ja, samme søren om mannen har mindre følelse nedentil, liksom! Anonymous poster hash: 98d12...3bd
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #12 Skrevet 3. februar 2014 Jeg har også! Anonymous poster hash: 2ab69...177
Edelweis Skrevet 3. februar 2014 #13 Skrevet 3. februar 2014 Jeg har det. (medisinske årsaker) og jeg synes det er mye bedre enn en ikke omskjært en! Ja, samme søren om mannen har mindre følelse nedentil, liksom! Anonymous poster hash: 98d12...3bd Hva mener du? Han har ingen problemer med mindre følelse der nede! Han selv er såre fornøyd med sin!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #14 Skrevet 3. februar 2014 Dere som har en mann som er omskjært av medisinkse grunner og i voksen alder, er det stor forskjell før og nå? Har sexlivet endret seg mye? Har en mann som trolig må omskjæres nå, og han er utrolig nervøs. Jeg tar det mere rolig, for jeg tror det kommer til å bli bedre, men jeg er kanskje litt naiv? Anonymous poster hash: c45a7...599
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #15 Skrevet 3. februar 2014 Det heter omskåret og ikke omskjært. Hører dere virkelig ikke hvor feil det lyder? Anonymous poster hash: 38132...191
beibilykke Skrevet 3. februar 2014 #16 Skrevet 3. februar 2014 jeg har delvis tror jeg . hehe.. eller dvs han fikk det gjort som ungdom pga at forhuden var for trang eller noe.. ;p..
♥Nemi♥ Skrevet 3. februar 2014 #17 Skrevet 3. februar 2014 Det heter omskåret og ikke omskjært. Hører dere virkelig ikke hvor feil det lyder? Anonymous poster hash: 38132...191 Om man ikke hører hvor feil det lyder? Vet jo at det skrives sånn, men har til gode å møte en nordlending som sier skåret ;-) Jeg har ikke. Måtte bare kommentere :-)
Musemora Skrevet 3. februar 2014 #18 Skrevet 3. februar 2014 Jeg har ikke. Men jeg hater øreflipper og siden de ikke trengs, har han amputert dem for min skyld. Jeg er kjempefornøyd😁
mamma_bergen Skrevet 3. februar 2014 #19 Skrevet 3. februar 2014 Jeg har ikke. Men jeg hater øreflipper og siden de ikke trengs, har han amputert dem for min skyld. Jeg er kjempefornøyd😁 Bare det at forhud har funksjoner, øreflipper derimot henger jo bare og dingler Snille mannen din
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #20 Skrevet 3. februar 2014 Dere som har en mann som er omskjært av medisinkse grunner og i voksen alder, er det stor forskjell før og nå? Har sexlivet endret seg mye? Har en mann som trolig må omskjæres nå, og han er utrolig nervøs. Jeg tar det mere rolig, for jeg tror det kommer til å bli bedre, men jeg er kanskje litt naiv? Anonymous poster hash: c45a7...599 Min mann måtte ble omskåret for 3 år siden pga medisinske grunner. Det var ikke så store plager han hadde, men han var lei av å få betennelse der(ca 5 ganger i året) og når han hadde betennelse så hadde han veldig vondt i flere dager så etter å ha snakket med legen bestemte han seg. Han synes sex er blitt mye bedre, han sier han er mer følsom nå og dermed blir sexen bedre for han for han kjenner mer nå. han holder også lengre ut en før. For meg selv så merker jeg ingen forskjell utenom at han holder ut et par minutter mer enn før,og det er jo positivt. Anonymous poster hash: 4679d...db4
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #21 Skrevet 3. februar 2014 Jeg har ikke en mann, men jeg har en sønn på 11 år som er det. Må jeg må si jeg gruer meg til han blir eldre og etter hvert skal ha sex. Håper virkelig ikke han får slike kommentarer som dette her av de jentene han møter på! Han har komplekser allerede fordi han støtt får kommentarer på hvorfor han ser ut som han gjør. Og ja, han er omskåret av medisinske grunner. Forresten, dere kan godt informere barna deres at noen har forhud og noen er uten av ulike årsaker. Det hadde hjulpet vår sønn (og mange andre) veldig! Anonymous poster hash: a0f5a...6ab
Musemora Skrevet 3. februar 2014 #23 Skrevet 3. februar 2014 Jeg har ikke. Men jeg hater øreflipper og siden de ikke trengs, har han amputert dem for min skyld. Jeg er kjempefornøyd😁Bare det at forhud har funksjoner, øreflipper derimot henger jo bare og dingler Snille mannen din Han er snill ja. Han Vurderer å ta mandlene og blindtarmen og, så slipper han å få slike ekle infeksjoner. Praktisk med alt som er gjort altså👍
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #24 Skrevet 3. februar 2014 Mannen min er omskjæret Anonymous poster hash: f57d2...00b
Frøken Ubesluttsom Skrevet 3. februar 2014 #25 Skrevet 3. februar 2014 Han er jo ikke omskjært egentlig, men fjernet forhuden pga for trang forhud. Hadde opprasjon for ca 6 år siden. Og det er jo samme prosedyre som ved omskjæring... Syns det er helt greit jeg. Mer renslig også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå