mamma til adhd gutt<3 Skrevet 3. februar 2014 Forfatter #26 Skrevet 3. februar 2014 Mamma...justin bieber drakk altfor masse øl i bilen sin han! Da kom poltiKan ikke du lage en blogg eller noe? Så kan du skryte av gutten din der? Hvis det der var eg gullkorn så er det ikke så mye som skal til for at du heiser flagget og jubler skjønner jeg...Anonymous poster hash: 6b1aa...530 Nei det skal ikke mye til før jeg jubler av gutta mine:-)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #27 Skrevet 3. februar 2014 Juble i vei du og ikke bry deg om de hormonelle kvinnemenneskene. De har det sikkert ikke så godt med seg selv Anonymous poster hash: bb264...227
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 3. februar 2014 Forfatter #28 Skrevet 3. februar 2014 Juble i vei du og ikke bry deg om de hormonelle kvinnemenneskene. De har det sikkert ikke så godt med seg selv Anonymous poster hash: bb264...227 Hvis du hadde visst hvor lite de går inn på meg:-)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #29 Skrevet 3. februar 2014 Få deg en blogg Anonymous poster hash: a32be...836
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 3. februar 2014 Forfatter #30 Skrevet 3. februar 2014 Få deg en blogg Anonymous poster hash: a32be...836 Det har jeg ingen planer om:-) skriver her jeg
sjoko10 Skrevet 3. februar 2014 #31 Skrevet 3. februar 2014 herregud så teit dere skal være da. ikke les da vel. syntes det var litt søtt jeg.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 3. februar 2014 Forfatter #32 Skrevet 3. februar 2014 herregud så teit dere skal være da. ikke les da vel. syntes det var litt søtt jeg. Folk er forskjellige vet du..av en eller annen grunn er det mange som blir provosert
Jeena Skrevet 3. februar 2014 #33 Skrevet 3. februar 2014 Må bare le av noen av svarene du får Så mye irritasjon det finnes på innsiden, stakkars mennesker.. Synes det var morsomt sagt av en 5-åring jeg
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 3. februar 2014 Forfatter #34 Skrevet 3. februar 2014 Må bare le av noen av svarene du får Så mye irritasjon det finnes på innsiden, stakkars mennesker.. Synes det var morsomt sagt av en 5-åring jeg Takk:-)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #35 Skrevet 3. februar 2014 Hihi, så søt Håper ikke han hører om hvordan Bieber slikket stripperpupper. Da blir det IALLEFALL noen gullkorn i heimen Overse dritten her inne du, det er alltid en som blir plukket ut. Føl deg heller beæret. Hihi Anonymous poster hash: c1a80...48c
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #36 Skrevet 3. februar 2014 Hvorfor må du fortelle oss ALT den snørrungen sier og gjør? Kjedelig!!!! Og det der er ikke et gullkorn, det er et søtt utsagn! Whatever... Dette er på grensen til nedspamming av forumet!!!! Anonymous poster hash: 48849...d39
Super-woman Skrevet 3. februar 2014 #37 Skrevet 3. februar 2014 Mamma...justin bieber drakk altfor masse øl i bilen sin han! Da kom poltiKan ikke du lage en blogg eller noe? Så kan du skryte av gutten din der? Hvis det der var eg gullkorn så er det ikke så mye som skal til for at du heiser flagget og jubler skjønner jeg...Anonymous poster hash: 6b1aa...530 Men er ikke det bra da? Å være stolt av barna sine er ganske naturlig og om du ikke ønsker å lese hennes fine småglimt så står det deg fritt til å la være. Hvorfor provoserer dette deg? Er så enig med deg
Super-woman Skrevet 3. februar 2014 #38 Skrevet 3. februar 2014 Hvorfor må du fortelle oss ALT den snørrungen sier og gjør? Kjedelig!!!! Og det der er ikke et gullkorn, det er et søtt utsagn! Whatever... Dette er på grensen til nedspamming av forumet!!!! Anonymous poster hash: 48849...d39 Det som er på grensen til nedspamming av dette forumet er slike frekke og usmakelige mennesker som deg. Du sitter bare ikke der og kaller barnet til andre for snørrunge! Eneste "snørrungen" som blir henvist til i denne tråden er deg akkurat nå.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #39 Skrevet 3. februar 2014 Hvorfor må du fortelle oss ALT den snørrungen sier og gjør? Kjedelig!!!! Og det der er ikke et gullkorn, det er et søtt utsagn! Whatever... Dette er på grensen til nedspamming av forumet!!!! Anonymous poster hash: 48849...d39 Det som er på grensen til nedspamming av dette forumet er slike frekke og usmakelige mennesker som deg.Du sitter bare ikke der og kaller barnet til andre for snørrunge! Eneste "snørrungen" som blir henvist til i denne tråden er deg akkurat nå. Anonymous poster hash: 48849...d39
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. februar 2014 Forfatter #40 Skrevet 4. februar 2014 Hvorfor må du fortelle oss ALT den snørrungen sier og gjør? Kjedelig!!!! Og det der er ikke et gullkorn, det er et søtt utsagn! Whatever... Dette er på grensen til nedspamming av forumet!!!! Anonymous poster hash: 48849...d39 Hvorfor i alle dager gidder du å lese innleggene mine da? Så vidt jeg vet er det ingen tvang om at man må lese alt. Hvis jeg har noe jeg har lyst å fortelle her inne,gjør jeg det,ferdig snakket. Ps...har du ikke lært å oppføre deg du?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #41 Skrevet 4. februar 2014 Hvorfor må du fortelle oss ALT den snørrungen sier og gjør? Kjedelig!!!! Og det der er ikke et gullkorn, det er et søtt utsagn! Whatever... Dette er på grensen til nedspamming av forumet!!!! Anonymous poster hash: 48849...d39 Hvorfor i alle dager gidder du å lese innleggene mine da? Så vidt jeg vet er det ingen tvang om at man må lese alt. Hvis jeg har noe jeg har lyst å fortelle her inne,gjør jeg det,ferdig snakket. Ps...har du ikke lært å oppføre deg du? Jøss, du er ikke så mye bedre enn de andre, og veldig ute etter å provosere! Om hun ikke har lært å oppføre seg? Vel, kanskje hun har en diagnose og kan skylde på det. For da er vel det meste lov? Anonymous poster hash: d2778...97e
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #42 Skrevet 4. februar 2014 Hehe, jeg må le. Og ikke av det såkalte "gullkornet" Anonymous poster hash: 4e4bb...bc5 Anonymous poster hash: 4e4bb...bc5
Line-mamma til to herlige Skrevet 4. februar 2014 #43 Skrevet 4. februar 2014 (endret) Men i svarte da... Hva er det med dere??? Istede for å svare så tett , kan dere ikke hellet svare noe morsomt deres 5 åringer har sagt og lage en koselig tråd? Trur jeg hadde ledd selv om ungen min ut av det blå kom å sa det der:) Syns det var morsomt jeg... Endret 4. februar 2014 av Line-mamma til to herlige
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. februar 2014 Forfatter #44 Skrevet 4. februar 2014 Hvorfor må du fortelle oss ALT den snørrungen sier og gjør? Kjedelig!!!! Og det der er ikke et gullkorn, det er et søtt utsagn!Whatever... Dette er på grensen til nedspamming av forumet!!!! Anonymous poster hash: 48849...d39 Hvorfor i alle dager gidder du å lese innleggene mine da? Så vidt jeg vet er det ingen tvang om at man må lese alt.Hvis jeg har noe jeg har lyst å fortelle her inne,gjør jeg det,ferdig snakket.Ps...har du ikke lært å oppføre deg du? Jøss, du er ikke så mye bedre enn de andre, og veldig ute etter å provosere! Om hun ikke har lært å oppføre seg? Vel, kanskje hun har en diagnose og kan skylde på det. For da er vel det meste lov? Anonymous poster hash: d2778...97e Når jeg sa at hun ikke oppfører seg tenkte jeg på at hun kaller mitt barn en snørrunge,det er ikke god oppførsel,er det vel? Om hun har en diagnose eller ikke aner jeg ikke,men slik oppførsel av ett voksent menneske aksepteres ikke uansett. Hvis jeg provoserer folk ved å skrive om mitt barn,so be it:-) Ha en flott dag:-) smiiiiil:-)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #45 Skrevet 4. februar 2014 Hvorfor må du fortelle oss ALT den snørrungen sier og gjør? Kjedelig!!!! Og det der er ikke et gullkorn, det er et søtt utsagn!Whatever... Dette er på grensen til nedspamming av forumet!!!! Anonymous poster hash: 48849...d39 Hvorfor i alle dager gidder du å lese innleggene mine da? Så vidt jeg vet er det ingen tvang om at man må lese alt.Hvis jeg har noe jeg har lyst å fortelle her inne,gjør jeg det,ferdig snakket.Ps...har du ikke lært å oppføre deg du?Jøss, du er ikke så mye bedre enn de andre, og veldig ute etter å provosere! Om hun ikke har lært å oppføre seg? Vel, kanskje hun har en diagnose og kan skylde på det. For da er vel det meste lov? Anonymous poster hash: d2778...97e Når jeg sa at hun ikke oppfører seg tenkte jeg på at hun kaller mitt barn en snørrunge,det er ikke god oppførsel,er det vel? Om hun har en diagnose eller ikke aner jeg ikke,men slik oppførsel av ett voksent menneske aksepteres ikke uansett. Hvis jeg provoserer folk ved å skrive om mitt barn,so be it:-) Ha en flott dag:-) smiiiiil:-) Vel, så mye som du skriver her inne må du bare regne med at noen reagerer. Det kan ikke akkurat kalles gullkorn men en helt vanlig morsom betraktning av en 5-åring. Verken mer eller mindre. Og smiler gjør jeg, og jeg vil anbefale deg bruke litt tid på omgivelsene dine og kanskje smile til dem også, istedet for å bruke all din tid her inne. Anonymous poster hash: d2778...97e
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. februar 2014 Forfatter #46 Skrevet 4. februar 2014 Definisjonen på gullkorn...er det den vi diskuterer?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #47 Skrevet 4. februar 2014 Definisjonen på gullkorn...er det den vi diskuterer?Få deg et liv! Og en blogg! Anonymous poster hash: 6b1aa...530
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #48 Skrevet 4. februar 2014 Nå var ikke dette gullkorn men fakta Anonymous poster hash: 34b25...166
*Miss Marple* Skrevet 4. februar 2014 #49 Skrevet 4. februar 2014 Definisjonen på gullkorn...er det den vi diskuterer?Få deg et liv! Og en blogg! Anonymous poster hash: 6b1aa...530 Mulig du skulle ta ditt første råd til etterretning selv? Det er slett ikke normal oppførsel å hakke og klage på andre mennesker på denne måten! Hvorfor i all verden følger du tråden hvis den plager deg sånn? Jeg lurer virkelig altså.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. februar 2014 Forfatter #50 Skrevet 4. februar 2014 Definisjonen på gullkorn...er det den vi diskuterer?Få deg et liv! Og en blogg! Anonymous poster hash: 6b1aa...530 Takk skal du ha,men jeg har i aller høyeste grad ett liv og nei,skal ikke ha blogg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå