Gå til innhold

gullkorn fra 5 åringen:-) g

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma...justin bieber drakk altfor masse øl i bilen sin han! Da kom polti

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? Var det et gullkorn?

Anonymous poster hash: 3b2e4...faa
Skrevet

Ja det synes jeg...han var sååååå sjokkert lillemannen:-)

Skrevet

Nå tror jeg du trenger litt frisk luft.

Anonymous poster hash: f3d63...b10

Skrevet

Han hadde hørt dette i bhg og en stooor bieberfan... jeg synes han var morsom jeg da...ungen vet ikke hva øl er en gang

Skrevet

Nå trenger kanskje både du og vi litt pause. Det er ikke alt som er interessant for andre enn foreldrene selv.

Anonymous poster hash: 36f4c...f36

Skrevet

Nå tror jeg du trenger litt frisk luft.

Anonymous poster hash: f3d63...b10

Tror du trenger den en øl! 🍻 ro dæ ned glansvask

Anonymous poster hash: 57264...cb7

Skrevet

Dette var ikke akkurat et gullkorn. Kanskje det var morsomt for deg fordi det er ditt barn, men noe mer enn det?

Anonymous poster hash: 3b2e4...faa
Skrevet

Hehe! Noen har sikkert hørt om det fra eldre søsken.

Anonymous poster hash: ecb46...196

Skrevet

Nå trenger kanskje både du og vi litt pause. Det er ikke alt som er interessant for andre enn foreldrene selv.

Var det noen som holdt en 🔫mot hodet ditt og tvang deg å lese dette innlegget? Hvis ikke, gå å legg deg.

Anonymous poster hash: 57264...cb7

Skrevet

Gullkorn???? Opplys meg!

Anonymous poster hash: d38cb...b18
Skrevet

Kjære vene de som ikke vil lese det jeg skriver kan da holde seg unna....hvor vanskelig er det?

Skrevet

Hehe! Noen har sikkert hørt om det fra eldre søsken. Anonymous poster hash: ecb46...196

Ja trur det...ungen var heelt sjokkert:-)

Skrevet (endret)

Det var da voldsomt til pes mamma til adhd gutt får da for tiden.. Hva skjer liksom?

Endret av ღTyrkiskPepperღ
Skrevet

Gullkorn???? Opplys meg! Anonymous poster hash: d38cb...b18

Om hva...min definisjon på gullkorn?

Skrevet

Det var da voldsomt til pes mamma til adhd gutt får da for tiden.. Hva skjer liksom?

Jepp...er gjerne de anonyme...men de får si hva de vil:-)

Skrevet

Ikke bare bare for de små når de lærer at store idoler kan gjøre gale ting. At politiet kommer er jo enormt. Også øl! Huff og huff. ;)

Skrevet

Kjære vene de som ikke vil lese det jeg skriver kan da holde seg unna....hvor vanskelig er det?

Man trykker seg jo inn på en gullkorntråd med en viss forventning. Når man så leser tråd nr x om hva barna dine sier og gjør som ikke er så veldig interessant for andre enn foreldrene så syns jeg det kan være ok å gi beskjed om mine tanker. Ikke stygt ment og du skriver selvsagt om hva du vil.

Skrevet

Nå stod det i innlegget at det gjaldt sønnen min...så helt uventet kan det som befannt seg der ikke ha vært:-)

Skrevet

Ikke bare bare for de små når de lærer at store idoler kan gjøre gale ting. At politiet kommer er jo enormt. Også øl! Huff og huff. ;)

Nettopp:-)

Skrevet

Har tydeligvis fått seg fanklubb blant dei som ikkje fekk nok klemmar som barn..
Skrevet

Har tydeligvis fått seg fanklubb blant dei som ikkje fekk nok klemmar som barn..

Uansett hva jeg skriver nå er det vel noen som må være i mot

Skrevet

Uansett hva jeg skriver nå er det vel noen som må være i mot

Joda, det varer ei veke eller to før dei finn ein anna å henge seg opp i.
Skrevet

Kan ikke du lage en blogg eller noe? Så kan du skryte av gutten din der? Hvis det der var eg gullkorn så er det ikke så mye som skal til for at du heiser flagget og jubler skjønner jeg...

Anonymous poster hash: 6b1aa...530

Skrevet

Kan ikke du lage en blogg eller noe? Så kan du skryte av gutten din der? Hvis det der var eg gullkorn så er det ikke så mye som skal til for at du heiser flagget og jubler skjønner jeg...Anonymous poster hash: 6b1aa...530

Men er ikke det bra da? Å være stolt av barna sine er ganske naturlig og om du ikke ønsker å lese hennes fine småglimt så står det deg fritt til å la være.

Hvorfor provoserer dette deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...