Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #26 Skrevet 3. februar 2014 Jeg irriterer meg over de som argumenterer med en enkeltpåstander som om det skulle være gjeldende fakta. "Min mor røyka i alle år og er frisk som en fisk, så jeg tror ikke røyking er farlig" - den typen. He-he... samme her. Og akkurat et slikt argumentet kan jo i seg selv vise at morens røyking helt tydelig har gjort skade på den som skrev det Anonymous poster hash: c01e2...f32
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #27 Skrevet 3. februar 2014 Uføretrygdede med diagnoser som ME, ME LIGHT(!) fibromyalgi, og annet diffusitass. Og som syter og klager. Anonymous poster hash: 3f7c8...c1a Og jeg irriterer meg over folk som helt tydelig ikke har kunnskap om det de uttaler seg om Anonymous poster hash: c01e2...f32
Papegøyeblomst Skrevet 3. februar 2014 #28 Skrevet 3. februar 2014 Uføretrygdede med diagnoser som ME, ME LIGHT(!) fibromyalgi, og annet diffusitass. Og som syter og klager. Anonymous poster hash: 3f7c8...c1a Og jeg irriterer meg over folk som helt tydelig ikke har kunnskap om det de uttaler seg om Anonymous poster hash: c01e2...f32 De som påstår at ALT er trolling.. Akkurat som om ting de ikke selv har opplevd, eller virker sannsynlig utenfor deres egen lille verden, er mulig... Så drit i å svar, da, hvis du ikke tror på HI!
Miss.Stiletthæl Skrevet 3. februar 2014 #29 Skrevet 3. februar 2014 Grammatikk-politiet her inne tar litt av til tider. Jeg var medlem her inne i 2006 og skal LOVE dere at det som er her inne ikke er noen ting i forhold. Det er fredeligere og langt mindre trafikk. Ja, hvor er alle liksom??? ;-) HÆÆÆ...
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #30 Skrevet 3. februar 2014 De som er sammen med utlendinger og som ser på alt som rasisme. Utrolig slitsomt. Anonymous poster hash: 443b8...08d
L'attente Skrevet 3. februar 2014 #31 Skrevet 3. februar 2014 Grammatikk-politiet her inne tar litt av til tider. Jeg var medlem her inne i 2006 og skal LOVE dere at det som er her inne ikke er noen ting i forhold. Det er fredeligere og langt mindre trafikk. Ja, hvor er alle liksom??? ;-) HÆÆÆ... Nei skal innrømme at det var mye bra underholdning der inne! Noen har brent seg fast i minnet :-)
Miss.Stiletthæl Skrevet 3. februar 2014 #32 Skrevet 3. februar 2014 Grammatikk-politiet her inne tar litt av til tider. Jeg var medlem her inne i 2006 og skal LOVE dere at det som er her inne ikke er noen ting i forhold. Det er fredeligere og langt mindre trafikk. Ja, hvor er alle liksom??? ;-) HÆÆÆ... Nei skal innrømme at det var mye bra underholdning der inne! Noen har brent seg fast i minnet :-) Action på en babyside :-D Moderator fikk nok arbeide for lønna si en periode der :-)
L'attente Skrevet 4. februar 2014 #33 Skrevet 4. februar 2014 Grammatikk-politiet her inne tar litt av til tider. Jeg var medlem her inne i 2006 og skal LOVE dere at det som er her inne ikke er noen ting i forhold. Det er fredeligere og langt mindre trafikk. Ja, hvor er alle liksom??? ;-) HÆÆÆ... Nei skal innrømme at det var mye bra underholdning der inne! Noen har brent seg fast i minnet :-) Action på en babyside :-D Moderator fikk nok arbeide for lønna si en periode der :-) Ja var du dum nok til å logge deg av en time eller to kunne du ta deg søren på å ha gått glipp av noe når du kom på igjen. Og da var selvsagt tråden slettet og folk lagde nye tråder som handlet om hvor forferdelig den originale tråden var. Det var til å bli sprø av for en nysgjerrigper som meg selv :-)
MammantilNurket Skrevet 4. februar 2014 #34 Skrevet 4. februar 2014 Og den der jævla engelen som ikke har noen grenser for hva hun kan få seg til å si og hvem hun sparker bare for å hevde seg selv og sitt elendige selvbilde - hun irriterer meg. Små mennesker som trenger å tråkke på andre kan være veldig farlige. SignererJeg syner den og høyner med hobbydiagnostisering, anekdotisk empiri, spamming, de som ser troll i hver busk ... og faktisk trolling
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #35 Skrevet 4. februar 2014 Folk som forsvarer egne forkastelige valg og hevder at HI er patetisk, desperat og så videre og så videre. Valg som røyking i svangerskapet, å ha gjennomført 6-7 aborter, velge å kun ligge med gifte menn når de skal ha seg napp på byen, være utro mot partneren sin eller drikke alkohol når de ammer. Anonymous poster hash: 4c030...b5a Glemte selvfølgelig dem som støtter disse egoene og sier at man skal drite i alle andre og bare tenke på seg selv. Å vise medmenneskelighet for andre, tenke på barna, mannen, familien er kanskje ikke så nøye med... Anonymous poster hash: 4c030...b5a Og da kan jeg jo svare at de som irriterer meg mest er de dømmesyke uten evne til å se snev av nyanser . Anonymous poster hash: c3e26...9ce
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #36 Skrevet 4. februar 2014 Og den der jævla engelen som ikke har noen grenser for hva hun kan få seg til å si og hvem hun sparker bare for å hevde seg selv og sitt elendige selvbilde - hun irriterer meg. Små mennesker som trenger å tråkke på andre kan være veldig farlige. Signerer Det er tydeligvis bare jeg som ikke får lest disse innleggene..! Irriterende. Anonymous poster hash: c3e26...9ce
Serepta Skrevet 4. februar 2014 #37 Skrevet 4. februar 2014 De som strør rundt seg med asberger/adhd/autistdiagnose bare man spør om råd til å håndtere en situasjon.
Groosalugg Skrevet 4. februar 2014 #38 Skrevet 4. februar 2014 Jeg irriterer meg over dem som bruker forkortelsen BH for barnehage.. Bør jo være mulig å skjønne at BH putter du puppene i, og BHG putter du ungene i.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #39 Skrevet 4. februar 2014 De som strør rundt seg med asberger/adhd/autistdiagnose bare man spør om råd til å håndtere en situasjon. Oh jepp. Anonymous poster hash: c3e26...9ce
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #40 Skrevet 4. februar 2014 Jeg irriterer meg over dem som bruker forkortelsen BH for barnehage.. Bør jo være mulig å skjønne at BH putter du puppene i, og BHG putter du ungene i. Haha kanskje litt kjipt om du forveksler dem før du drar på jobb. Anonymous poster hash: a03c8...b79
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #41 Skrevet 4. februar 2014 Når HI legger inn noe om den fæle BF eller har ikke penger, eller den føle svigermor.. (Altså de som klager). Når de ikke får det svaret de ønsker, legger de til og på mye, som gjør hovedinnlegget til barnemat i forhold. Legger på og vrir det i det uendelige, slik at sytingen til slutt blir berettiget. Irriterer meg også over de som ber om råd, og når de får masse gode råd, så er plutselig alt forsøkt og det vil ikke funke på deres barn/mann/svigermor. Og etter 40 gode råd og tips som HI forkaster, så DYTTER hun med teksten "flere?" Alle bedrevitere og de med tåpelige svar er ren underholdning:) ler godt av at de må trampe å andre anonymt PÅ NETT for å ha det bra med seg selv. Er brennsikker på at 50% av disse damene legger it sitt bilde av det perfekte liv, mens virkeligheten er en helt annen og det er mulig de virkelig ikke har det bra i livet sitt og derfor er bitre og lar dette gå utover en person på nett som legger frem en problemstilling som får begeret i bitterheten/ulykkeligheten til å renne over. Anonymous poster hash: 27d0a...db2
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #42 Skrevet 4. februar 2014 De som alltid må toppe andres historier her inne. Type - anno 1 : jeg opplevde bla bla bla anno 2 : ja, jeg også - MEN i mitt tilfelle var det mere, større, viktigere osv bla bla bla. Spesielt en bruker jeg legger ofte merke til at holder på slik, utrolig irriterende. Anonymous poster hash: e9cd1...9c0 Haha, du har lagt merke til det du også? Type utro mann? Jada, min også. Mannen chattet med andre på nett? Min også. Mannen jobber for mye? Min også. Kommunikasjonsproblemer i forholdet? Her og. Sliter med sjalusi? Jada. Fødselsdepresjon? Jeg og! Dårlig økonomi? Huffja, det sliter jeg også med. Psycho eks? Vet aaaakkurat hva du mener! Teite svigerforeldre? Oh yes! Og sånn fortsetter det i det uendelige. Med samme person, gjerne med lange utgreiinger om hvor ille det er. Merkelig det der… Anonymous poster hash: dd359...0c7
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #43 Skrevet 4. februar 2014 Jeg irriterer meg over alle de kvinnene som "beordrer" andre kvinner om å behage mannen sin i senga. Du må tilby munnsex selv om du får brekkninger av det. I følge de har menn sterke sexbehov og du må derfor stille opp hver dag i uken. Analsex er sååå godt, du kan umulig ha prøvd det, mannen din kommer til å elske det. Det er ikke rart at menn er utro når dere er sååå snerpete. Det verste er at de mener i fullt alvor at alle menn er like og at alle menn på et eller annet punkt faktisk kommer til å gjøre det slutt dersom man ikke er på tilbudsfronten til en hver tid. De mener også at alle menn ønsker trekant, dersom man prøver å si at nei min mann ønsker ikke det, så mener de at han ikke er ærlig med deg. Damer som pusher kvinner til å gjøre ting i senga som de ikke ønsker , de irriterer meg mest. Anonymous poster hash: b6d0a...34a
Gjest MMJ Skrevet 4. februar 2014 #44 Skrevet 4. februar 2014 Jeg kjenner etter så alt for mange år på DIB jeg er lei av type innlegg: "Hvem liker dere best her inne", "Hvem synes dere gir best svar her inne", "Hvem her inne ville du møtt på orgentlig"... Ja, jeg blir aldri nevnt i trådene, men det er ikke derfor jeg ikke liker de Plasomme tråder laget av de som henger mest på DIB
Rediken Skrevet 4. februar 2014 #45 Skrevet 4. februar 2014 Hvis du legger frem et lite problem som plager deg så skriver noen "er dette problemet ditt har du jaggu ikke opplevd mye vondt her i livet" osv.
Bjæk Skrevet 4. februar 2014 #46 Skrevet 4. februar 2014 Mye av det som allerede er nevnt, samt alle som skriver: "sånne som deg skulle aldri hatt barn!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå