Gå til innhold

hvem irriterer deg her inne og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker som man kan si lite før noen klikker

Anonymous poster hash: 194e6...03e

Anonymous poster hash: 194e6...03e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg irriterer meg mest over dem som ikke forstår statistikk.

Anonymous poster hash: 587e1...20d
Skrevet

De som leter etter feil hos andre for å hevde seg selv. De er som regel anonyme, og ikke ville jeg ha nevnt nick uansett. Og selv er jeg anonym på grunn av sånne som dem. :P

Anonymous poster hash: a03c8...b79
Skrevet

Når folk spør om råd og får kritikk for hvordan de gjør det. "Du må gjøre det som meg, for da hadde barnet aldri hatt søvnproblener/spisenekt/trass"

Anonymous poster hash: db734...c2e

Skrevet

Når alt man sier blir vrengt på og brukt mot deg

Skrevet

De som tar ting veldig personlig og som ikke klarer å lese hovedinnleggers spørsmål på riktig måte. Som baler og baler ivei på noe HI egentlig ikke har spurt om.

Anonymous poster hash: 48b79...5b0
Skrevet

Når alt man sier blir vrengt på og brukt mot deg

De som kverulerer :wacko:

Til en viss grad enig i dette, men samtidig finner jeg det underholdende innimellom. Men det kommer definitivt an på min egen dagsform, og hvordan folk kverulerer (hvis dere skjønner hva jeg mener... er ikke helt sikker på om jeg selv skjønner det, så dere er tilgitt om dere ikke skjønner det :fnise: ).

Det som er mer frustrerende er de som starter en diskusjon om noe, ikke egentlig helt vet hva de snakker om og blir sure og roper opp om at folk kverulerer, vrir og vrenger på det de sier eller mener folk bruker hersketeknikk, når det som egentlig skjer er at de ikke klarer å argumentere for saken sin.

Anonymous poster hash: accea...66d

Skrevet

Folk som forsvarer egne forkastelige valg og hevder at HI er patetisk, desperat og så videre og så videre. Valg som røyking i svangerskapet, å ha gjennomført 6-7 aborter, velge å kun ligge med gifte menn når de skal ha seg napp på byen, være utro mot partneren sin eller drikke alkohol når de ammer.

Anonymous poster hash: 4c030...b5a
Skrevet

irriterer meg ikke, syntes det er svært underholdende... hi hi hi...

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Folk som alltid må svare noe stygt på innlegg uansett hvor uskyldig hovedinnlegget er.

Skrevet

Irriterer meg over dem som alltid skal "hjelpe" HI med rettskriving, selv om hovedinnlegget handlet om noe helt annet.

Skrevet

Uføretrygdede med diagnoser som ME, ME LIGHT(!) fibromyalgi, og annet diffusitass. Og som syter og klager.

Anonymous poster hash: 3f7c8...c1a

Skrevet

Folk som spør om noe, men bare vil ha svar de liker. Og folk som ikke ønsker ny informasjon om noe som helst, men bare vil ha bekreftelser. Og folk som forsvarer overgrep mot barn og kvinner(omskjæring og vold i ekteskapet)....Det er det jeg irriterer meg over;)

Skrevet

Folk som alltid må svare noe stygt på innlegg uansett hvor uskyldig hovedinnlegget er.

Helt enig!

Kom over ett innlegg her om dagen da det var snakk om det at det er så mange sure grinebittere her inne som rakker ned på uskyldige.

Der var det ei frøken som gladelig innrømte at hun på dårlige dager rakket ned på folk her inne for å selv føle seg bedre. hun var fullstendig klar over at det var ufortjent ovenfor disse personene, men for henne var dette som terapi.

Slike mennesker IRRITERER meg noe grenseløst! Her inne er det mange sårbare i vanskelige situasjoner som så sårt søker råd. Disse skal man ikke trekke lengre ned i gjørma for og selv føle seg bedre. Da må man heller ta ett oppgjør med seg selv! Total mangel på sympati..

Anonymous poster hash: 38d10...368

Skrevet

Folk som forsvarer egne forkastelige valg og hevder at HI er patetisk, desperat og så videre og så videre. Valg som røyking i svangerskapet, å ha gjennomført 6-7 aborter, velge å kun ligge med gifte menn når de skal ha seg napp på byen, være utro mot partneren sin eller drikke alkohol når de ammer.

Glemte selvfølgelig dem som støtter disse egoene og sier at man skal drite i alle andre og bare tenke på seg selv. Å vise medmenneskelighet for andre, tenke på barna, mannen, familien er kanskje ikke så nøye med...

Skrevet

Som regel syns jeg kranglefantene er svært underholdende og jeg kan godt kverulere for å hisse de enda mer opp.

Men de jeg ikke finner underholdene er de som velger seg ut bestemte nickbrukere og kverulerer og kritiserer alt de skriver om. På egne vegne tålte jeg det veldig godt den gangen det var jeg som var 'interessant', men jeg irriterer med veldig på andres vegne.

Og den der jævla engelen som ikke har noen grenser for hva hun kan få seg til å si og hvem hun sparker bare for å hevde seg selv og sitt elendige selvbilde - hun irriterer meg. Små mennesker som trenger å tråkke på andre kan være veldig farlige.

Skrevet

Ja det virker som enkelte her inne ser seg ut ett offer,og uansett hva som blir delt ,blir alt kritisert...

Man kan noen ganger lure på hva som terger så veldig...

Skrevet

Grammatikk-politiet her inne tar litt av til tider. Jeg var medlem her inne i 2006 og skal LOVE dere at det som er her inne ikke er noen ting i forhold. Det er fredeligere og langt mindre trafikk.

Skrevet

Og den der jævla engelen som ikke har noen grenser for hva hun kan få seg til å si og hvem hun sparker bare for å hevde seg selv og sitt elendige selvbilde - hun irriterer meg. Små mennesker som trenger å tråkke på andre kan være veldig farlige.

Signerer

Skrevet

Boblefolk og bedrevitere. Tenker selvfølgelig da på disse som vet best om ting som ikke har noe fasitsvar og som ikke evner å se at ting ikke alltid er svart hvitt. 

Er også overrasket hvor lite tolerante folk her inne er. Utdødd rase?

Anonymous poster hash: fab36...31f
Skrevet

De som alltid må toppe andres historier her inne.

Type - anno 1 : jeg opplevde bla bla bla

anno 2 : ja, jeg også - MEN i mitt tilfelle var det mere, større, viktigere osv bla bla bla.

Spesielt en bruker jeg legger ofte merke til at holder på slik, utrolig irriterende.

Anonymous poster hash: e9cd1...9c0

Skrevet

De som sier at "pytt sann det er da ikke vondt eller noen å bli lei seg for" når HI åpenbart ER det.

At folk er forskjellige spiller ingen rolle. De bruker seg selv som mal. SÅNN er det.

Anonymous poster hash: 024eb...c96

Gjest MammaTilKidsa
Skrevet

De som tror at forskning er svaret på ett og alt, og er den absolutte sannheten.

Skrevet

De som høvler ned HI eller andre ang ting som ikke har noe med hovedinnlegget å gjøre, hva i alle dager er vitsen med å snakke nedsettende til andre personer på slike måter jeg ofte ser her inne? Svar heller på det som blir spurt om, eller la vær å kommentere i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...