Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #26 Skrevet 2. februar 2014 Du har fortsatt litt å gå på, men du har jo vært kjempeflink! Ikke bli deppa. Vær heller stolt av deg selv og bruk mestringsfølelsen til å ta ti til. Stå på! Hilsen en medfeit. ;-) Anonymous poster hash: ad8e5...9e4
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #27 Skrevet 2. februar 2014 Takk for mange gode ord. Men det begynner bli tungt. Vekta går ufattelig sakte ned, kunne jo tenke meg ned 10 til, minst. Men det virker som om kroppen stopper. Har jo en drøm om å kunne bli omtalt som normal-vektig. Men skjønner jeg må bare holde fokus, og fortsette selv om vekta ikke går ned lenger. Anonymous poster hash: 6c86a...25b
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #28 Skrevet 2. februar 2014 Jeg har også gått ned en del, fra 128 kilo til 92 nå, er også 168 høy.. Skal ta av 12 til fordi jeg skal ta en bukplastikk, men dersom jeg ikke skulle det så hadde jeg stoppa på minus 5-7 til.. Ja jeg er overvektig, og noen kommer også til å si at jeg er feit og hvertfall burde slanke meg 20-30 kilo til.. Men veit du hva, jeg driter i hva andre sier!!! Jeg spiser sunt, jeg trener fire dager i uka og jeg er mindre syk/sengeliggende i løpet av året enn de fleste rundt meg.. Noen dager føler jeg meg ikke så bra, men det er mennskelig.. Om DU føler at du bør gå ned i vekt pga trivsel og helse så gjør du det, ikke fordi det er en gjeng med frekke folk her som sier du skal gjøre det!! MVH E. Anonymous poster hash: b1ad4...734
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #29 Skrevet 2. februar 2014 Spiser du lite og regelmessig? Mitt beste tips er å gå en tur hver dag, ikke så slitsomt og godt for kropp og humør:) Masse lykke til!! Anonymous poster hash: a2665...0eb
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #30 Skrevet 2. februar 2014 oi, og så jeg som har gått ned fra 128 kilo til 83 kilo. Tengte at jeg snart var i mål, men er nok ikke det. Tenkte at det var bare inni hodet mitt at jeg fortsatt var feit. Men da er jeg fortsatt feit da. Jeg følte meg enorm som 128 kilo tung, og føler meg fortsatt feit ved 83. Men tengte kanskje jeg er normal, men at det er i hodet jeg er feit.............at hodet ikke henger med. Men da er jeg vel fortsatt feit da....sukk----- Anonymous poster hash: 6c86a...25b WOW! Jeg er imponert!!!!!! Du har gått ned 45 kilo - du burde være kjempestolt av deg selv!!!!!!! En ting som du kan huske på, det er at da du veide en kilo og du gikk ned en kilo, så utgjorde det en mye mindre del av din totale kroppsvekt. Når du nå går ned en kilo så utgjør det en mye større del av din nåværende kroppsvekt. Det vil egentlig si at når du nå går ned en kilo så går du ned langt mer enn en kilo utgjorde ift totalvekten din da du veide nesten 130 kilo. Så at det går saktere nå... prøv å finne litt ro med det. Du har tydeligvis funnet hva som fungerer for at du skal ned i vekt, så fortsett på samme måte som før!!! Igjen - jeg er virkelig imponert over det du har gjort! Ikke rart du er fornøyd med det du har gjort hittil Den viktigste jobben har du gjort, nå skal du bare litt mer ned for å komme unna helserisikoen med overvekt. Du er nesten der, så hold ut! Og så utrolig bra at du føler deg vel i kroppen din nå! Det er ikke alle som greier å føle det til tross for at de har gått mye ned. Det tyder på at du har et realistisk forhold til kroppen din! Bra jobba!!! Anonymous poster hash: 82872...eb6
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. februar 2014 #31 Skrevet 2. februar 2014 Jeg er 169 og 85,6 kilo. Jeg er i alle fall skikkelig feit. Var 73 for litt over 1 år siden, da nærmte jeg meg noe. Vil ned til 65, men er også fornøyd om jeg klarer å komme ned til under 70 kilo.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #32 Skrevet 2. februar 2014 Jeg har også gått ned en del, fra 128 kilo til 92 nå, er også 168 høy.. Skal ta av 12 til fordi jeg skal ta en bukplastikk, men dersom jeg ikke skulle det så hadde jeg stoppa på minus 5-7 til.. Ja jeg er overvektig, og noen kommer også til å si at jeg er feit og hvertfall burde slanke meg 20-30 kilo til.. Men veit du hva, jeg driter i hva andre sier!!! Jeg spiser sunt, jeg trener fire dager i uka og jeg er mindre syk/sengeliggende i løpet av året enn de fleste rundt meg.. Noen dager føler jeg meg ikke så bra, men det er mennskelig.. Om DU føler at du bør gå ned i vekt pga trivsel og helse så gjør du det, ikke fordi det er en gjeng med frekke folk her som sier du skal gjøre det!! MVH E. Anonymous poster hash: b1ad4...734 Ro deg ned da Ta deg en sjokolade eller no... HI spør og får svar.. Er hun selv som bruker begrepet feit.. Anonymous poster hash: 06e09...251
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #33 Skrevet 2. februar 2014 Føler meg kjempefeit. Er overvektig i følge sånn bmi kalkulator. Er jeg egentlig feit eller er jeg normal? bruker alt fra 42-44-46 i str det variere velig fra butikk til butikk. Anonymous poster hash: 6c86a...25b hvordan kan du bruke så store bukser om du er 83 kg? Jeg er samme høyde som deg, og veier faktisk det samme som deg og jeg bruker str 38-40 i bukser. Avhengig av hvor de kommer fra. Bukse str 42 blir aaaaltfor stort og detter av meg. Anonymous poster hash: 8b1ae...ea3
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #34 Skrevet 2. februar 2014 Føler meg kjempefeit. Er overvektig i følge sånn bmi kalkulator. Er jeg egentlig feit eller er jeg normal? bruker alt fra 42-44-46 i str det variere velig fra butikk til butikk. Anonymous poster hash: 6c86a...25b hvordan kan du bruke så store bukser om du er 83 kg? Jeg er samme høyde som deg, og veier faktisk det samme som deg og jeg bruker str 38-40 i bukser. Avhengig av hvor de kommer fra. Bukse str 42 blir aaaaltfor stort og detter av meg. Anonymous poster hash: 8b1ae...ea3 Ja underlig det der, alle vet jo at alle som har samme høyde og vekt har kiloene og formene plassert på nøyaktig samme sted! Anonymous poster hash: 85e91...a7e
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #35 Skrevet 2. februar 2014 Føler meg kjempefeit. Er overvektig i følge sånn bmi kalkulator. Er jeg egentlig feit eller er jeg normal? bruker alt fra 42-44-46 i str det variere velig fra butikk til butikk. Anonymous poster hash: 6c86a...25b hvordan kan du bruke så store bukser om du er 83 kg? Jeg er samme høyde som deg, og veier faktisk det samme som deg og jeg bruker str 38-40 i bukser. Avhengig av hvor de kommer fra. Bukse str 42 blir aaaaltfor stort og detter av meg. Anonymous poster hash: 8b1ae...ea3 Dertkan da ikke stemme.............. 94 cm rundt midjen 66.5 cm rundt låra 110 cm runt hoftene 109 cm rundt brystet. Anonymous poster hash: 6c86a...25b
Sint naken biltyv Skrevet 2. februar 2014 #36 Skrevet 2. februar 2014 Jeg er 162, og er ikke feit når jeg veier 80 kilo. Anonymous poster hash: aaa5c...a08 Sjekket synet ditt? Anonymous poster hash: 06e09...251 Enig. Du er garantert feit. Og HI, du er feit. Men det går an å gjøre noe med det.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #37 Skrevet 2. februar 2014 Jeg var over 90, og har gått ned til 81 kg nå. Jeg føler meg like feit og har oftere "dårlige dager" nå enn da jeg var over 90. Jeg skal ned 15 kg til så det er fortsatt en lang vei å gå. Jeg tror at jeg ofte er energitappet noe som bringer frem følelse av å være feit, samt at man ikke ser seg selv utenfra. Når jeg ser bilder av meg da jeg var over 90 kan jeg nesten ikke tro det fordi jeg ikke så slik ut i hodet mitt. Etter å ha gått ned 11-12 kg er jeg fortsatt samme str i hodet mitt. Jeg har aldri opplevd et dårlig selvbilde som feit, men når jeg begynte å fokusere på slanking og gikk ned i vekt, kom også "problemene". Anonymous poster hash: 33174...0be
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #38 Skrevet 2. februar 2014 Føler meg kjempefeit. Er overvektig i følge sånn bmi kalkulator. Er jeg egentlig feit eller er jeg normal? bruker alt fra 42-44-46 i str det variere velig fra butikk til butikk. Anonymous poster hash: 6c86a...25b Du er ikke tynn akkurat. 42-44 og 46 er store størrelser også, ikke fornekt deg selv! Anonymous poster hash: 99226...312
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #39 Skrevet 2. februar 2014 Jeg er 164 og 83 kg (før graviditet), og er feit ja. Har lagt på meg 30 kg pga sykdom, og syns jeg ser best ut når jeg er ca 55-60 kg. Men du har ihvertfall vært superflink som har gått ned så mye, og folk er forskjellige så selv om noen i din høyde passer best til å veie f.eks 60 kg, så vil ikke det automatisk si at du også passer best til det. Folk er så opphengt i selv tallet man veier, men det er jo individuelt med antall kilo for å se bra ut :-) Anonymous poster hash: d2cd1...17e
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #40 Skrevet 2. februar 2014 Jeg er 162, og er ikke feit når jeg veier 80 kilo. Anonymous poster hash: aaa5c...a08 Sjekket synet ditt? Anonymous poster hash: 06e09...251 Enig. Du er garantert feit. Og HI, du er feit. Men det går an å gjøre noe med det. Nei, det er jeg ikke. Jeg er ikke tynn, men jeg er IKKE feit Anonymous poster hash: aaa5c...a08
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #41 Skrevet 2. februar 2014 Føler meg kjempefeit. Er overvektig i følge sånn bmi kalkulator. Er jeg egentlig feit eller er jeg normal? bruker alt fra 42-44-46 i str det variere velig fra butikk til butikk. Anonymous poster hash: 6c86a...25b Du er ikke tynn akkurat. 42-44 og 46 er store størrelser også, ikke fornekt deg selv! Anonymous poster hash: 99226...312 Det er jo det jeg har følt på, at dette ER store størrelser Realitychek.......skjerpings............ned enda mere........ Anonymous poster hash: 6c86a...25b
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #42 Skrevet 2. februar 2014 Føler meg kjempefeit. Er overvektig i følge sånn bmi kalkulator. Er jeg egentlig feit eller er jeg normal? bruker alt fra 42-44-46 i str det variere velig fra butikk til butikk. Anonymous poster hash: 6c86a...25b hvordan kan du bruke så store bukser om du er 83 kg? Jeg er samme høyde som deg, og veier faktisk det samme som deg og jeg bruker str 38-40 i bukser. Avhengig av hvor de kommer fra. Bukse str 42 blir aaaaltfor stort og detter av meg. Anonymous poster hash: 8b1ae...ea3 Dertkan da ikke stemme.............. 94 cm rundt midjen 66.5 cm rundt låra 110 cm runt hoftene 109 cm rundt brystet. Anonymous poster hash: 6c86a...25b skal måle meg i morgen, må låne meg ett måleband først men jo jeg er faktisk 168 og veier 83.4kg Veide meg seinest i dag Anonymous poster hash: 8b1ae...ea3
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #43 Skrevet 2. februar 2014 Jeg er 165 og veier 83, har fått 3 raske barn uten å gå skikkelig ned mellom hver. Nå er jeg på vei nedover og har meldt meg inn i VG Vektklubb. Jeg ser selv at jeg er stor/tjukk, og vet at BMI en min er høy, men jeg kan også klart se at jeg ikke har fedme eller er i nærheten av det. Jeg har alltid vært tung, før jeg fikk barn var jeg slank og godt trent da veide jeg 67, noe som tilsier overvekt ifølge BMI. Uansett lykke til videre!!!! Anonymous poster hash: 25abb...a69
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2014 #44 Skrevet 2. februar 2014 Føler meg kjempefeit. Er overvektig i følge sånn bmi kalkulator. Er jeg egentlig feit eller er jeg normal? bruker alt fra 42-44-46 i str det variere velig fra butikk til butikk. Anonymous poster hash: 6c86a...25b Jeg er 171 og 85 kg, føler meg for stor men ikke akkurat feit...(ignorer ammehengepupp Vil gjerne ned til 68 kg, men da er jeg TYNN altså. Anonymous poster hash: 9066b...311
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #45 Skrevet 3. februar 2014 Føler meg kjempefeit. Er overvektig i følge sånn bmi kalkulator. Er jeg egentlig feit eller er jeg normal? bruker alt fra 42-44-46 i str det variere velig fra butikk til butikk. Anonymous poster hash: 6c86a...25b Jeg er 171 og 85 kg, føler meg for stor men ikke akkurat feit...(ignorer ammehengepupp Vil gjerne ned til 68 kg, men da er jeg TYNN altså. Anonymous poster hash: 9066b...311 Du, jeg følte meg heller ikke direkte feit, mer litt ukomfortabel med meg selv. Jeg var 74 kg(172cm) og gikk ned 10-12 kg. Nå kan jeg ikke forstå at det ikke plaget meg mer, for jeg var jammen blaut-tjukk! Og jeg var mindre enn deg... Vi fornekter virkeligheten enten vi vil eller ei. Gjør noe med det og se selv:-) lykke til. PS dette er ment som en oppmuntring og ikke kritikk Anonymous poster hash: 66bfc...408
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #46 Skrevet 3. februar 2014 oi, og så jeg som har gått ned fra 128 kilo til 83 kilo. Tengte at jeg snart var i mål, men er nok ikke det. Tenkte at det var bare inni hodet mitt at jeg fortsatt var feit. Men da er jeg fortsatt feit da. Jeg følte meg enorm som 128 kilo tung, og føler meg fortsatt feit ved 83. Men tengte kanskje jeg er normal, men at det er i hodet jeg er feit.............at hodet ikke henger med. Men da er jeg vel fortsatt feit da....sukk----- Anonymous poster hash: 6c86a...25b wow imponerende! Vær stolt, og sammenligna med startvekt så må det jo være enorm forskjell ! Slutt å tenke vekt, tenk sunt kosthold og normal trening, så skal du se st det med vekta løser seg selv! Lykke til! DU ER FLOTT!! Anonymous poster hash: efe78...6be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå