Gå til innhold

168 cm og 83 kilo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg kjempefeit.

Er overvektig i følge sånn bmi kalkulator.

Er jeg egentlig feit eller er jeg normal?

bruker alt fra 42-44-46 i str det variere velig fra butikk til butikk.

Anonymous poster hash: 6c86a...25b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke i normal størrelse. Jeg vil si kraftig overvektig på vei til fedme

Anonymous poster hash: e480a...0bf
Skrevet

171 og 82 kg her. Jeg føler meg også feit. Og vet at jeg er i dårlig form. Før jeg ble gravid med første veide jeg 67 og da følte meg meg mye bedre.

For min del så trives jeg ikke med disse ekstra kiloene så her skal de av.. Går bare litt tregt når man er to barns mamma og ingen av barna sover hele natten.

Anonymous poster hash: 8cf6e...f7b

Skrevet

Fedme faktisk. Nørd

Anonymous poster hash: 0ed27...37c

Skrevet

Jeg vil si at du er overvektig - det betyr ikke at du ikke kan være flott slik.

Men du bør tenke på helsen din! Sjekk hvordan du ligger an ift midjemål så får du en pekepinn på hvor fettet ditt sitter og hvor farlig det er. Kvinner skal ikke måle mer enn 80 cm rundt midjen.

Bmi-messig ligger du på 29,4, altså på grensen til helsefarlig overvekt.

Hvis du er ekstremt godt trent, så gir bmi'en ikke et helt riktig mål på helsen din. Men er du normaltrent så er den ganske god som pekepinn.

Anonymous poster hash: 82872...eb6
Skrevet

Jeg er 167 og 61,5 kg. Er ikke sylslank. Som høygravid sist var jeg 80kg.

Vil mene uten å ha sett deg at du burde ned 15-20 kg for helsen din.

Skrevet

Du er overvektig ja. Jeg er 172, og da jeg veide 72 kg følte jeg meg feit. Ønsker helst å ligge mellom 60-65kg.

Anonymous poster hash: acf14...f9a

Skrevet

Du er feit. Jeg er 2 cm høyere enn deg og veier nesten. 30 kilo mindre og jeg er slank/ normal. Du burde miste ti kilo for å bli innenfor normalvektig.,

Anonymous poster hash: dfa95...8b3

Skrevet

Fedme faktisk. Nørd

Hun har en BMI på 29.41. BMI på 30 er fedme. Vil ikke du si at hun er på vei til fedme da?

Skrevet

Du er overvektig ja. Jeg er 172, og da jeg veide 72 kg følte jeg meg feit. Ønsker helst å ligge mellom 60-65kg.

Dagen før fødsel veide jeg 82kg.

Skrevet

Jeg er 175 og 95, det blir vel omtrent det samme som deg, HI. Jeg er overvektig, og det er ikke noe spørsmål. Jeg er ikke sånn rundfet, jeg har fortsatt en viss innsvingt figur og overvekten er fordelt med greie proporsjoner. Men BMI er 29 og på vei mot fedme ja.

Anonymous poster hash: 85e91...a7e
Skrevet

Fedme faktisk. Nørd

Hun har en BMI på 29.41. BMI på 30 er fedme. Vil ikke du si at hun er på vei til fedme da?

Jo, det er så nære som! Ved 85kg er bmi over 30, fedme!

Skrevet

Siden du spør så svarer jeg i dine ord.

Dessverre er du feit.

Anonymous poster hash: e8a16...566

Skrevet

oi, og så jeg som har gått ned fra 128 kilo til 83 kilo.  Tengte at jeg snart var i mål, men er nok ikke det. Tenkte at det var bare inni hodet mitt at jeg fortsatt var feit.

Men da er jeg fortsatt feit da.

:(

Jeg følte meg enorm som 128 kilo tung, og føler meg fortsatt feit ved 83. Men tengte kanskje jeg er normal, men at det er i hodet jeg er feit.............at hodet ikke henger med.

Men da er jeg vel fortsatt feit da....sukk-----

Skrevet

oi, og så jeg som har gått ned fra 128 kilo til 83 kilo.  Tengte at jeg snart var i mål, men er nok ikke det. Tenkte at det var bare inni hodet mitt at jeg fortsatt var feit.

Jeg følte meg enorm som 128 kilo tung, og føler meg fortsatt feit ved 83. Men tengte kanskje jeg er normal, men at det er i hodet jeg er feit.............at hodet ikke henger med.

Du er fortsatt overvektig, men du er også FLINK. Fokuser på FLINK og så fortsetter du. Du vet allerede at du kan!

Skrevet

Jeg er 162, og er ikke feit når jeg veier 80 kilo.

Anonymous poster hash: aaa5c...a08

Skrevet

Du er, som flere skriver, overvektig. Men dessverre virker det som det er den nye normalen for tiden.. Alt for mange som lar kroppen forfalle. Og det står ikke på unnskyldninger..

Tragisk egentlig! Koster dem norske stat alt for mye når det kommer til sykdommer knyttet opp mot overvekt.

Anonymous poster hash: 06e09...251

Skrevet

Sjekket synet ditt? :P

Skrevet

Du er, som flere skriver, overvektig. Men dessverre virker det som det er den nye normalen for tiden.. Alt for mange som lar kroppen forfalle. Og det står ikke på unnskyldninger..

Tragisk egentlig! Koster dem norske stat alt for mye når det kommer til sykdommer knyttet opp mot overvekt.

Ja men jeg prøver å gjøre noe med det da. Har jo gått ned fra 128 til 83.

Skrevet

Jeg er akkurat det samme som deg og er på mitt aller største nå. Jeg er f

ikke feit, men god og rund. Jeg vil ned til 65-67 kilo. Så flink du har vært som har gått ned så mye!

Anonymous poster hash: 17f61...1e3

Skrevet

Da får du fortsette den bra jobbinga med å gå ned i vekt, så er du snart i mål :) 

Du har vært kjempeflink :) Du må bare være flink litt til ;)

Anonymous poster hash: 92fd1...37c

Skrevet

Du er fortsatt overvektig, men du er også FLINK. Fokuser på FLINK og så fortsetter du. Du vet allerede at du kan!

Takk :)

Skrevet

oi, og så jeg som har gått ned fra 128 kilo til 83 kilo. Tengte at jeg snart var i mål, men er nok ikke det. Tenkte at det var bare inni hodet mitt at jeg fortsatt var feit.

Da er du på goooood vei da.

Skjønner hva du mener. Når man har vært ekstremt overvektig (jeg har vært det) så får man problemer med å se sin egen kropp. I dag hvor jeg har bmi på 21 føler jeg meg fortsatt feit.

Uansett. Godt jobba. Er DU fornøyd på 83 kg så blir du der. Ingen skal si noe på det. Men du spurte jo og som jeg sa. På bmi skalaen er du fortsatt overvektig. Eller feit, som var dine ord.

Anonymous poster hash: e8a16...566

Skrevet

Sjekket synet ditt? :P

Gjort det! -0,25 på det ene og hele -0,5 på det andre.

Skrevet

Ja men jeg prøver å gjøre noe med det da. Har jo gått ned fra 128 til 83.

Jeg svarte på hovedinnlegget. Og jeg hadde da ingen forutsetninger til å vite at du har gått så mye ned i vekt ut i fra det!

Du har vært veldig flink! Stå på så når du målet ditt :) Kanskje du kan være til inspirasjon for andre som er overvektig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...