magica fra tryll Skrevet 3. februar 2014 #26 Skrevet 3. februar 2014 Tusen takk for svar alle dere :-) prøvde å skrive svar i går, men var for (sjokk) kvalm.. Føler meg faktisk litt bedre i dag, har til og med tatt en dusj, smurt matpakke til mini og tatt morgenstellet. Tok en egenmeldingsdag i dag for å se hvordan det går. Skal til gynekolog i morgen og kan evt høre om sykemelding der. Typisk nok ble jeg jo litt bekymret for at alt ikke er bra med spiren nå, siden jeg er hakket bedre i dag. Akupunktur er forresten det eneste, sammen med ingefærøl, jeg ikke har prøvd. Ingefærøl greier jeg ikke tanken på, uff, ble uggen nå kjente jeg. Skal vurdere akupunktur, er dog veldig skeptisk til nåler ;-) Men alt er vel bedre enn å være så dårlig. I går la jeg meg kl 20 og sov til klokken 06.30. Avbrutt av noen kvale oppvisningen. Skjønner ikke det er mulig å sove så lenge. Anonymous poster hash: 58469...fa7 Ja, jeg synes ihvertfall alt er bedre enn å være konstant superkvalm. Dessuten er det vel det eneste som virkelig hjelper,-det er ihvertfall min erfaring etter å ha prøvd det meste gjennom 5 svangerskap....
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #27 Skrevet 3. februar 2014 Du må kjøpe seaband på apoteket, tar bort kvalmen på noen minutter Anonymous poster hash: 4b7c5...39e
magica fra tryll Skrevet 3. februar 2014 #28 Skrevet 3. februar 2014 Du må kjøpe seaband på apoteket, tar bort kvalmen på noen minutter Anonymous poster hash: 4b7c5...39e Jeg hadde disse også, men de tok ikke kvalmen på meg, men er jo verdt et forsøk. De presser på kun 2 akupunkturpunkter, mens akupuntøren kan jo bruke mange flere punkter. Jeg fikk også sånne nåler som skal sitte(på ørene bl.a) som du kan klemme på ved behov.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2014 #29 Skrevet 3. februar 2014 Du må kjøpe seaband på apoteket, tar bort kvalmen på noen minutter Anonymous poster hash: 4b7c5...39e Jeg hadde disse også, men de tok ikke kvalmen på meg, men er jo verdt et forsøk. De presser på kun 2 akupunkturpunkter, mens akupuntøren kan jo bruke mange flere punkter. Jeg fikk også sånne nåler som skal sitte(på ørene bl.a) som du kan klemme på ved behov. De tok bort all kvalme på meg, men man må plassere de riktig...prøve seg fram Anonymous poster hash: 4b7c5...39e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå