Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #26 Skrevet 1. februar 2014 Bite uføre alenemødre som svarer slik om neglene ? Jeg er ufør alenemor men det kunne aldri falt meg inn å mobbe noen hverken for neglene deres eller noe annet. Jeg synes neglene var fine jeg og gratulerer med graviditet Håper du klarer å glede deg selv om det ikke var helt planlagt Anonymous poster hash: ec309...f86
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #27 Skrevet 1. februar 2014 Herregud så mange stygge damer her inne! Er det ikke det vi prøver å lære barna våre og ikke mobbe andre. Spesielt er dette ett problem på nett :-( Lurer virkelig på hvordan dere oppdra barna deres! Om dere liker neglene eller ei er totalt urelevant! Husk at dere ikkje kjenner personene her inne :-( Jeg mener ikke at du hi har frynsete nerver, dårlig selvtillit e.l men man vet aldri hva folk kan slite med :-( Skjerp dere! Anonymous poster hash: f2814...c89
Tired mama Skrevet 1. februar 2014 #28 Skrevet 1. februar 2014 Haha! Ler meg ihjel! Dib i et nøtteskall altså! :-) HI spør om en ting, også får hun masse dritt for noe helt annet... Vær stolt av neglene dine, HI. De så velstelte og fine ut. Noe annet enn mine korte og tynne negler med flisete neglbånd. Og lykke til med alt som har med graviditeten å gjøre. ;-)
mams87 Skrevet 1. februar 2014 #29 Skrevet 1. februar 2014 Til dere som er så opptatt av neglene mine, her er de - og jeg er kjempe fornøyd. Klart det er nytt design hver mnd, men denne mnd var jeg ekstra fornøyd ;-) Hvordan ser deres negler ut? Nå viser det seg, som sagt, at jeg er gravid etter en cb test. Steet videre nå er å finne ut av hva man gjør. Hadde blødninger forrige svangerskap også, hver gang jeg egentlig skulle ha mensen frem til fjerde mnd. HI Anonymous poster hash: c2af1...f13 [/quote Jeg synes neglene dine er kjempe fine!!!
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #30 Skrevet 1. februar 2014 Ser veldig ut som en negativ test for meg... Anonymous poster hash: 35f75...abe
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #31 Skrevet 1. februar 2014 Haha! Ler meg ihjel! Dib i et nøtteskall altså! :-) HI spør om en ting, også får hun masse dritt for noe helt annet... Vær stolt av neglene dine, HI. De så velstelte og fine ut. Noe annet enn mine korte og tynne negler med flisete neglbånd. Og lykke til med alt som har med graviditeten å gjøre. ;-) Du hadde jo helt normale fine negler da. Ikke noe som ser ut som ja noe kunstige greier som det jo er... Anonymous poster hash: 0a569...b66
Sint naken biltyv Skrevet 1. februar 2014 #32 Skrevet 1. februar 2014 Til dere som er så opptatt av neglene mine, her er de - og jeg er kjempe fornøyd. Klart det er nytt design hver mnd, men denne mnd var jeg ekstra fornøyd ;-) Hvordan ser deres negler ut? Nå viser det seg, som sagt, at jeg er gravid etter en cb test. Steget videre nå er å finne ut av hva man gjør. Hadde blødninger forrige svangerskap også, hver gang jeg egentlig skulle ha mensen frem til fjerde mnd. HI Anonymous poster hash: c2af1...f13 Syns du har lekre negler jeg!
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #33 Skrevet 1. februar 2014 Gratulerer med barn i magen, HI! :-) Anonymous poster hash: ae288...c97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå