Gå til innhold

Er dette en positiv test? Bilde..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere..

Har misstenkt en graviditet på symptomer og har tatt noen tester. De to første var negative, men igår og idag har det dukket opp en slik svak, svak strek. Har jo hørt om disse skyggestrekene, så krysser egentlig fingrene for at dette er en av disse.

Mensen har også kommet, men så mye mindre en vanlig. Vanligvis må jeg skifte tampong hver andre time for å ikke blø igjennom, nå har jeg nesten ikke noen blødninger på to timer.

Det passer egentlig utrolig dårlig med et barn til akkurat nå, så håper noen kan berolige meg med at dette her er en negativ test?

Anonymous poster hash: c2af1...f13

post-42-987097_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått slike tester både som falsk alarm, og tidlig i svangerskap. Vanskelig å si. Den trenger absolutt ikke være positiv, men det kan ta litt tid før de blir sterkere også. Men første hadde jeg dessuten en liten "mens", den kom vel en dag eller to før tiden, hadde sparsommelig blødning og varte ca tre dager.

Håper test om et par dager viser ønsker resultat. Vet du ca hvilken dag etter eggløsning du er?

Anonymous poster hash: 79530...618

Skrevet

Ja, litt svak men slik var mine tester før mensen kom. Ta en test til i morgen tidlig :-)

Anonymous poster hash: 51ad5...51c

Skrevet

Hei dere..

Har misstenkt en graviditet på symptomer og har tatt noen tester. De to første var negative, men igår og idag har det dukket opp en slik svak, svak strek. Har jo hørt om disse skyggestrekene, så krysser egentlig fingrene for at dette er en av disse.

Mensen har også kommet, men så mye mindre en vanlig. Vanligvis må jeg skifte tampong hver andre time for å ikke blø igjennom, nå har jeg nesten ikke noen blødninger på to timer.

Det passer egentlig utrolig dårlig med et barn til akkurat nå, så håper noen kan berolige meg med at dette her er en negativ test?

Derfor liker jeg clearblue digital, slipper å lure!

På bildet ser jeg kun en strek. Kjøp clearblue digital så tar du ny test i morgen

Anonymous poster hash: 329aa...2a1

Skrevet

Ser bare en strek, jeg også. Kjøpe slik test som hun andre skriver. :)

Skrevet

Oi, du hadde..fiksa..neglene dine du..

Jepp, jeg ser skyggestreken. Min første positive så sånn ut ;)

Anonymous poster hash: d7bd2...421

Skrevet

Jeg ser to streker. Har ved 7 graviditeter fått sånne og vært gravid. Aldri fått sånne uten å være gravid

Skrevet

Harry negler!!!!

Gjest meg&mini
Skrevet (endret)

Harry negler!!!!

Så bra at du svarte på spørsmålet hennes!

Jeg ser ikke streken.

Lykke til:)

Endret av meg&mini
Skrevet

Grusomme negler! Tror du må ta en ny test i morgen og se om streken blir sterkere. Kan jo være en kjemisk graviditet iom at du blør

Anonymous poster hash: 5a44c...d4d

Skrevet

Bruk penga på en ordentlig test istedenfor de fæle greiene du har på fingra så slipper du å være så usikker!

Anonymous poster hash: 04ca1...019

Skrevet

Jeg hadde glemt hvor utrolig ufine enkelte mennesker er på det forumet her. Jeg spurte om et enkelt spørsmål, og får kommentarer om neglene mine? I hvilken sammenheng er det relevant med spm mitt?

Dere skal få lov til å ha deres meninger, jeg personlig syntes de er flotte :-)

Tilbake til det dette innlegget handler om. Jeg kjøpte en cb, og det viser seg at jeg er gravid..

HI

Skrevet

Ser en strek og den ser rosa ut.Men hvis du har blødninger nå så kan d være en kjemisk eller tidlig spontanabort.Jeg hadde sånne streker og småblødde .Var gravid utenfor livmor.

Skrevet

Husk at de fleste som svarer her er bitre og uføre alenemødre da :D

Anonymous poster hash: 52043...f09

Skrevet

Jeg blir så skuffa over mennesker som klarer å lire av seg dritt! Her spør HI om grav.test og folk kritiserer neglene hennes! HALLO!! Jeg er veldig nyskjerrig på hva som får folk til å svare slik? Er det gøy å være frekk? Mangler dere impulskontroll? Kjeder dere dere? Liker drama? Dårlig oppdratt? Bitre? Hva er greia? Helt seriøst?- oppnår dere noe tilfredsstillende av å lire av seg slikt?

Nå er dette heldigvis bare noen negler, tipper Hi driter i deres meninger, men det er en holdning som bare er dårlig når voksene mennesker på slenge dritt! Lurer på hva slags folk dere er i virkeligheten og hvordan dere oppdrar barna deres. Ikke rart det er mye mobbing!

Anonymous poster hash: 73d20...cab

Skrevet

Når jeg leser sånne harry drittsvar så tenker jeg at det ikke er rart at mobbing er et såpass stort problem som det er.. Stakkars barna deres!! Regner ikke med dere har noen mann for å si det sånn

Anonymous poster hash: e9922...fce

Skrevet

Husk at de fleste som svarer her er bitre og uføre alenemødre da :D

Anonymous poster hash: 52043...f09

Hihi Word!!! 😄

Anonymous poster hash: e9922...fce

Skrevet

syns den ser positiv ut, iom at du har en blødning så kan det var en tiiidlig spontan abort. kjøp en digital i morgen og ta den på morgenurin.

by the way, syns neglene ikke var så værst jeg :)

Skrevet

Hehe... er det negler? Jeg stussa fælt på hva det der var men så ikke at det var det. Ikke sett så jalla pynt før... når det gjelder testen kan det være pos eller neg. Min var sånn når jeg var gravid. Men bruk nå skikkelig test da...

Anonymous poster hash: 0a569...b66

Skrevet

Til dere som er så opptatt av neglene mine, her er de - og jeg er kjempe fornøyd. Klart det er nytt design hver mnd, men denne mnd var jeg ekstra fornøyd ;-) Hvordan ser deres negler ut?

Nå viser det seg, som sagt, at jeg er gravid etter en cb test. Steget videre nå er å finne ut av hva man gjør. Hadde blødninger forrige svangerskap også, hver gang jeg egentlig skulle ha mensen frem til fjerde mnd.

HI

post-42-52448_thumb.jpg

Skrevet

Hvis min test hadde vist sånn så hadde jeg vært gravid.

Fått mange sånne tester og de stemte.

Skrevet

Noen av svarene he kunne like gjerne kommet fra sjalu 7 klassejenter. Min datter går i 7 . og viser meg stadig vekk mld jentene har sendt til hverandre pga sjalusi og misunnelse. Ord som stygg, hore, bitch osv ! Som voksen blir man forferdet over at barn kan skrive sånt til hverandre . Men det er jammen ikke rart når foreldrene har samme måte og snakke til folk på . For noen elendige forbilder dere er dere som kun skriver : stygge negler, slutt og bruk penger på så stygge negler så har du råd til en skikkelig test osv !

At dere ikke bare går å graver dere ned .

Strimmeltester fungerer utmerket . Som prøver er der faktisk veldig lurt å bruke disse testene . Jeg har selv vært prøver i 4 år og har aldri fått en antydning til strek bortsett fra den siste som var som denne , og nå er jeg gravid :)

Forøvrig synes jeg neglene dine var fine hi, selv om det er irrelevant ifh innlegget ditt:)

Skrevet

Ser to streker, hvis man dytter pc skjermen bakover blir det mer kontrast.

Anonymous poster hash: 2b127...c6f
Gjest meg&mini
Skrevet

Til dere som er så opptatt av neglene mine, her er de - og jeg er kjempe fornøyd. Klart det er nytt design hver mnd, men denne mnd var jeg ekstra fornøyd ;-) Hvordan ser deres negler ut?

Nå viser det seg, som sagt, at jeg er gravid etter en cb test. Steget videre nå er å finne ut av hva man gjør. Hadde blødninger forrige svangerskap også, hver gang jeg egentlig skulle ha mensen frem til fjerde mnd.

HI

HI, jeg digger deg! Kult at du la ut bilde av neglene dine.

Det er så mange kjerringer her inne. Liker at du ikke bryr deg om hva andre skriver og mener (???) om neglene dine.

Når det kommer til det tråden din faktisk handler om, ønsker jeg deg lykke til videre:)

Skrevet

HI Anonymous poster hash: c2af1...f13

Jeg har aldri likt sånne høye/tykke negler jeg. Og med bling blir det veldig trashy for min smak. Men for all del. Noen liker jo sånn billig look. Grattis med baby i magen!

Anonymous poster hash: 0a569...b66

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...