Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #26 Skrevet 1. februar 2014 HAHAHA. Beste tråd ever. De som klager over skrivefeil håndterer hverken riktige begreper eller å skrive riktig. Oh the irony.... 😂 Anonymous poster hash: eaae0...718
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #27 Skrevet 1. februar 2014 Jeg irriterer meg enda mer over orddelingsfeil. Når f.eks. sykkeltur blir til sykkel tur. Også synes jeg det er fælt med de som må rette på alle skrivefeilene inne i trådene til folk. Jeg liker bedre tråder som denne, hvor vi diskuterer temaet. Anonymous poster hash: fff6e...3e9 Kremt... Det heter særskrivingsfeil. ☺️ Siden vi nå er inne på slikt. Hehehe... Jeg vet jeg nok gjør en del og/å-feil, eller har i hvert fall gjort det. Enda jeg er opptatt av rettskriving, så er dette en slurvefeii som har sneket seg inn, men ble oppmerksom på det for en stund siden. Nå tror jeg det er færre av de feilene... Håper jeg... Anonymous poster hash: d8f36...6a4 He he, ok. Er bra at dette temaet taes opp. Jeg har av og til problemer med å hjelpe 12-åringen med leksene. Anonymous poster hash: fff6e...3e9
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #28 Skrevet 1. februar 2014 Når vi alikevel er inne på grammatiske feil, så holdt Dan Børge Akerø på å gi meg slagside i går, da han avsluttet programmet med å si "Hvem by" på quizdan. Dette er nesten verre for meg enn og/å-feiler, selv om det også kan gi svært ubehagelige sjelelige lidelser. Enig med deg! Er det en østlandsgreie å si hvem til alt mulig? Hører det ikke her, var nytt for meg helt til jeg kom inn hit Anonymous poster hash: 44f6e...217
Nodisc Skrevet 1. februar 2014 #29 Skrevet 1. februar 2014 Oi, nå beveger du deg på tynn dib/bim-is..! Jeg reagerer også på og/å-feil og skrivefeil generelt, men det er visstnok IKKE lov å prate om det eller ha fokus på rettskriving, for så lenge man forstår meningen er visst alt lov... Så ta på deg bombehjelmen og vent på å bli pepret! Anonymous poster hash: 6dc2a...8e8 Syns det er unødvendig og respektløst å kommentere skrivefeil i tråder der mennesker faktisk er ute etter hjelp og råd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå