Gå til innhold

Måtte nesten krangle meg til en legetime..:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var ikke inn til lege sist men nevnte problemet til en annen legesekretær jeg kjenner og hun mente jeg bare kunne vente å se. Før var den ikke vond, bare oppdaget den plutselig. Nå gjør den vondt og det irriterer. Derfor jeg nå ville få en lege til å se på den. Når jeg bestilte time sa damen: sånne kuler går over av selv, de tørker ut. Men den verker sånn og det er umulig å få noe ut, sier jeg. Bare ikke tenke på den, sier damen. Kan jeg likevel få en time å få sjekket kulen? Ja kan nå sette deg opp neste uke da, sier hun og sender over timekortet.

Kan hende hun mener d er en kvise eller noe sånt, men dette er umulig å få noe ut av. Kulen verker sånn. På str m en drue. Hovner opp om dagen da den irriterer. Er det så rart at jeg ville få legen til å se på den ?

Anonymous poster hash: fa8e2...829

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var ikke inn til lege sist men nevnte problemet til en annen legesekretær jeg kjenner og hun mente jeg bare kunne vente å se. Før var den ikke vond, bare oppdaget den plutselig. Nå gjør den vondt og det irriterer. Derfor jeg nå ville få en lege til å se på den. Når jeg bestilte time sa damen: sånne kuler går over av selv, de tørker ut. Men den verker sånn og det er umulig å få noe ut, sier jeg. Bare ikke tenke på den, sier damen. Kan jeg likevel få en time å få sjekket kulen? Ja kan nå sette deg opp neste uke da, sier hun og sender over timekortet.

Kan hende hun mener d er en kvise eller noe sånt, men dette er umulig å få noe ut av. Kulen verker sånn. På str m en drue. Hovner opp om dagen da den irriterer. Er det så rart at jeg ville få legen til å se på den ?

Anonymous poster hash: fa8e2...829

Nei, som både jeg og flere andre har svart er det helt greit å få den sjekket. Bare ikke driv å klem på den hele tiden. Det bare irriterer en evt betennelse ytterligere.

Anonymous poster hash: b277e...6b6

Skrevet

Er det en abscess? Venninna mi ignorerte sin abscess over tid, og endte opp med alvorlig blodforgiftning :(

Best å få tømt dem skikkelig hos legen. Bra du har fått time! Blir det uutholdelig vondt, går du til legevakten..

Anonymous poster hash: b1e9c...54a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...