frk Nilsen Skrevet 31. januar 2014 #26 Skrevet 31. januar 2014 Fredagselsk - Kjolefredag - Fine snøen er her enda - Ikke støl etter gårsdagens skitur. 45 minutters svettehelvete i nydelige forhold. - Vinner på vinlotteriet (glemte vinen på kontoret da, men det resulterte bare i langt større og bedre fangst på polet ) - Pizza og vin - Enten Breaking Bad eller Torchwood på Netflix i kveld Hat - Det er fredag, alt hat er satt til side
LillaGorilla♥♥ Skrevet 31. januar 2014 #27 Skrevet 31. januar 2014 Elsk; Ungene sover. Og mini har ikke våkna en eneste gang siden kl 18. Spist deilig middag på det lokale kjøpesenterets kafé. Ingen har feber. Jeg skal kjøpe- og drikke- prosecco imorgen. Jeg skal lage negerboller a la mama foodie imorgen. Jeg skal snart sove. Hat; Jeg er så jævlig trøtt. Hele tiden.
sug lut Skrevet 31. januar 2014 #28 Skrevet 31. januar 2014 Fredag er utelukkende elsk, alle ungene (dvs lille og venn og den voksne og vennene, de som jeg ifølge annie burde sendt hjem eller på rommet når vi skulle spise i alle år, samt selvsagt ut av huset før kveldsmat for da skal man ha huset for seg selv) kommer på giga-fredagstaco-lollapaloosa som de pleide når alle (mer eller mindre) bodde her. Og de handler, lager maten og har med seg latter og liv, og skal dessuten måke og vaske før de drar igjen. Er nemlig sånn at det man investerer opp gjennom bærer frukter. Og jeg har megasterk brasero og skal ikke foreta meg noe på minst en time. (Pssst: sende over litt biscotti til brasero'n?)å ja <3 !!!!!Din bestilling er nå sendt fra vårt lager som B-post og leveres direkte i postkassen i løpet av 3-5 virkedager.Mvh Blomstres Biscotti Bakeri Kan jeg trippel-like deg?
sug lut Skrevet 31. januar 2014 #29 Skrevet 31. januar 2014 Elsk; Ungene sover. Og mini har ikke våkna en eneste gang siden kl 18. Spist deilig middag på det lokale kjøpesenterets kafé. Ingen har feber. Jeg skal kjøpe- og drikke- prosecco imorgen. Jeg skal lage negerboller a la mama foodie imorgen. Jeg skal snart sove. Hat; Jeg er så jævlig trøtt. Hele tiden Hint: preggers?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 31. januar 2014 #30 Skrevet 31. januar 2014 Elsk; Ungene sover. Og mini har ikke våkna en eneste gang siden kl 18. Spist deilig middag på det lokale kjøpesenterets kafé. Ingen har feber. Jeg skal kjøpe- og drikke- prosecco imorgen. Jeg skal lage negerboller a la mama foodie imorgen. Jeg skal snart sove. Hat; Jeg er så jævlig trøtt. Hele tiden Hint: preggers? Det håper jeg da for guds skyld ikke. Jeg er så ferdig som man kan få blitt. Og med tanke på at man har en fireåring som kommer tuslende inn rundt leggetid nesten hver kveld, er jeg litt usikker på hvordan det skulle gått til. Eller, det går seg jo til innimellom, men såpass innimellom at en test burde slått ut nå. Og det gjør de ikke. Og takk høyere makter for det. Men om dette ikke gir seg, er en tur til legen på sin plass iallefall. For jeg er ikke meg selv om dagen.
sug lut Skrevet 31. januar 2014 #31 Skrevet 31. januar 2014 Elsk; Ungene sover. Og mini har ikke våkna en eneste gang siden kl 18. Spist deilig middag på det lokale kjøpesenterets kafé. Ingen har feber. Jeg skal kjøpe- og drikke- prosecco imorgen. Jeg skal lage negerboller a la mama foodie imorgen. Jeg skal snart sove. Hat; Jeg er så jævlig trøtt. Hele tiden Hint: preggers? Det håper jeg da for guds skyld ikke. Jeg er så ferdig som man kan få blitt. Og med tanke på at man har en fireåring som kommer tuslende inn rundt leggetid nesten hver kveld, er jeg litt usikker på hvordan det skulle gått til. Eller, det går seg jo til innimellom, men såpass innimellom at en test burde slått ut nå. Og det gjør de ikke. Og takk høyere makter for det. Men om dette ikke gir seg, er en tur til legen på sin plass iallefall. For jeg er ikke meg selv om dagen. Da er det greit å sjekke det ja, selv om det antakelig er ungens feil, søvndeprivasjon kan få mor Theresa til å sparke småbarn.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 31. januar 2014 #32 Skrevet 31. januar 2014 Sånn! Fredagselsken min er masse levende lys i stua, største ungen som er så fornøyd etter å ha mistet enda en tann og det blir jubelhelg med en pokal i vente, minsten - det er jo stas å komme hjem til en som blir så synlig glad for å se mammaen sin; nesten som en liten valp som er helt yr av glede- hadde knøttet hatt hale så ville den gått i spinn Og jo så klart det ble godis og cola light med lime i glasset!! Det ligger an til lørdagselsk siden jeg skal lage nye porsjoner med lemoncurd og pistasj biscotti og kanskje en banankake til mannen om tiden står meg bi.
frk Nilsen Skrevet 31. januar 2014 #33 Skrevet 31. januar 2014 Helle_Høygir, du og din lemoncurd.... blir jo forelsket av tanken
Gjest Helle_Høygir Skrevet 31. januar 2014 #34 Skrevet 31. januar 2014 Jeg har så abstinenser nå at jeg nærmer meg skjelvinger. Har ikke spist curd på 2 uker og det var 13,5 dager for mye spør du meg. Og love and behold - nyeste nummeret av Bake har masse med sitron i seg !!! Neste prosjektet på "bake no nytt" blir terter med curd toppet med marengs som jeg skal holde bittebitte litt under grillen i ovnen for å få den sånn pen brun
LanzaroteJenta Skrevet 31. januar 2014 #35 Skrevet 31. januar 2014 Elsk; Ungene sover. Og mini har ikke våkna en eneste gang siden kl 18. Spist deilig middag på det lokale kjøpesenterets kafé. Ingen har feber. Jeg skal kjøpe- og drikke- prosecco imorgen. Jeg skal lage negerboller a la mama foodie imorgen. Jeg skal snart sove. Hat; Jeg er så jævlig trøtt. Hele tiden Hint: preggers? Det håper jeg da for guds skyld ikke. Jeg er så ferdig som man kan få blitt. Og med tanke på at man har en fireåring som kommer tuslende inn rundt leggetid nesten hver kveld, er jeg litt usikker på hvordan det skulle gått til. Eller, det går seg jo til innimellom, men såpass innimellom at en test burde slått ut nå. Og det gjør de ikke. Og takk høyere makter for det. Men om dette ikke gir seg, er en tur til legen på sin plass iallefall. For jeg er ikke meg selv om dagen. I hear you så altforgodt, sister! Det er slitsomt med to små. Min eldste (2.5) driver å prøver å bli bleiefri. Går stort sett greit med tissinga, men nekter å bæsje noe annet sted enn i buksa. Gud, gi meg styrke! Minste er bare 4 mnd og er glad i nattmat, kan ikke nekte ham det stakkar. Storebror synes det er helt på sin plass å våkne omtrent på samme tid som når Lillebror ammes, og vil opp i vår seng.Da blir det trangt og det går utover hu Mor som har lært seg å "sove" i de merkeligste stillinger. For katten ligger nemlig også o senga, og han må jo ikke forstyrres heller.. Sa nettopp til mannen at jeg tror muligens jeg er på vei til å bli sinnsyk. Han mener jeg allerede er der. God natt, og sov godt/ litt/ ikkeno/ stryk det som ikke passer.
sug lut Skrevet 1. februar 2014 #36 Skrevet 1. februar 2014 Elsk; Ungene sover. Og mini har ikke våkna en eneste gang siden kl 18. Spist deilig middag på det lokale kjøpesenterets kafé. Ingen har feber. Jeg skal kjøpe- og drikke- prosecco imorgen. Jeg skal lage negerboller a la mama foodie imorgen. Jeg skal snart sove. Hat; Jeg er så jævlig trøtt. Hele tiden Hint: preggers? Det håper jeg da for guds skyld ikke. Jeg er så ferdig som man kan få blitt. Og med tanke på at man har en fireåring som kommer tuslende inn rundt leggetid nesten hver kveld, er jeg litt usikker på hvordan det skulle gått til. Eller, det går seg jo til innimellom, men såpass innimellom at en test burde slått ut nå. Og det gjør de ikke. Og takk høyere makter for det. Men om dette ikke gir seg, er en tur til legen på sin plass iallefall. For jeg er ikke meg selv om dagen. I hear you så altforgodt, sister! Det er slitsomt med to små. Min eldste (2.5) driver å prøver å bli bleiefri. Går stort sett greit med tissinga, men nekter å bæsje noe annet sted enn i buksa. Gud, gi meg styrke! Minste er bare 4 mnd og er glad i nattmat, kan ikke nekte ham det stakkar. Storebror synes det er helt på sin plass å våkne omtrent på samme tid som når Lillebror ammes, og vil opp i vår seng.Da blir det trangt og det går utover hu Mor som har lært seg å "sove" i de merkeligste stillinger. For katten ligger nemlig også o senga, og han må jo ikke forstyrres heller.. Sa nettopp til mannen at jeg tror muligens jeg er på vei til å bli sinnsyk. Han mener jeg allerede er der. God natt, og sov godt/ litt/ ikkeno/ stryk det som ikke passer. Å, så slitsomt det høres ut...
LillaGorilla♥♥ Skrevet 1. februar 2014 #37 Skrevet 1. februar 2014 Elsk; Ungene sover. Og mini har ikke våkna en eneste gang siden kl 18. Spist deilig middag på det lokale kjøpesenterets kafé. Ingen har feber. Jeg skal kjøpe- og drikke- prosecco imorgen. Jeg skal lage negerboller a la mama foodie imorgen. Jeg skal snart sove. Hat; Jeg er så jævlig trøtt. Hele tiden Hint: preggers? Det håper jeg da for guds skyld ikke. Jeg er så ferdig som man kan få blitt. Og med tanke på at man har en fireåring som kommer tuslende inn rundt leggetid nesten hver kveld, er jeg litt usikker på hvordan det skulle gått til. Eller, det går seg jo til innimellom, men såpass innimellom at en test burde slått ut nå. Og det gjør de ikke. Og takk høyere makter for det. Men om dette ikke gir seg, er en tur til legen på sin plass iallefall. For jeg er ikke meg selv om dagen. I hear you så altforgodt, sister! Det er slitsomt med to små. Min eldste (2.5) driver å prøver å bli bleiefri. Går stort sett greit med tissinga, men nekter å bæsje noe annet sted enn i buksa. Gud, gi meg styrke! Minste er bare 4 mnd og er glad i nattmat, kan ikke nekte ham det stakkar. Storebror synes det er helt på sin plass å våkne omtrent på samme tid som når Lillebror ammes, og vil opp i vår seng.Da blir det trangt og det går utover hu Mor som har lært seg å "sove" i de merkeligste stillinger. For katten ligger nemlig også o senga, og han må jo ikke forstyrres heller.. Sa nettopp til mannen at jeg tror muligens jeg er på vei til å bli sinnsyk. Han mener jeg allerede er der. God natt, og sov godt/ litt/ ikkeno/ stryk det som ikke passer. Min dypeste sympati.. Minien her er straks året, men likevel glad i nattmat. Prøver å avvenne, men det er jammen ikke så lett. Iallefall når man er sterkt imot skrikekurer og alt som ligner. Men han sover iallefall lengre strekk på natta nå da, selv om han gjerne kan våkne kl 2 og holde på en stund deretter. Jeg kjenner at en tur til kiropraktor er på sin plass snart, for som hos deg, er soving og dertilhørende stillinger en relativt interessant affære... Sov helt til kl 12 idag, faktisk, og det trengtes jammen. Kjenner meg sånn passelig opplagt nå, iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå