Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #26 Skrevet 31. januar 2014 Har ikke hørt en jævla dritt Typisk at jeg treffer alle de kåte!!!! Hi Anonymous poster hash: a6862...cab
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #27 Skrevet 31. januar 2014 Vil så gjerne ta kontakt..... Tror det er best å droppe... Hi Anonymous poster hash: a6862...cab
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #28 Skrevet 31. januar 2014 Slutt å gå og lure da. Ring og spørr hva han ønsker med dette.. Lek eller seriøst Anonymous poster hash: 3a1cd...3b7
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #29 Skrevet 31. januar 2014 Huff vanskelig Vet ikke om jeg tørr Hi Anonymous poster hash: a6862...cab
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #30 Skrevet 31. januar 2014 ... Og derfor ligger jeg ikke med menn før jeg er 100% sikker på at det er noe mer der. Anonymous poster hash: 9afba...c3d
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #31 Skrevet 1. februar 2014 Hvordan i alle dager kan du være 100% sikker på det da?? Hell i kjærlighet du?? Jeg var sammen med eksen, trodde vi hadde noe mer Men viste seg at han bare var ute etter en ting... Var sammen i 4 mnd.. Han ville ikke at jeg skulle treffe familie/venner Hi Anonymous poster hash: a6862...cab
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #32 Skrevet 1. februar 2014 Er du sikker på at han er singel? Synes han virker veldig uinteressert til å være i betatt/forelskelsesperioden. Da er man jo veldig ivrig på mld. og kontakt. Det at han spurte om du skulle ut på nye eventyr, tolker jeg nesten som at han mener du er litt løs. Beklager Anonymous poster hash: b1761...6b7
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #33 Skrevet 1. februar 2014 Jeg har vært hjemme hos han.. tror ganske sikkert at han er singel.. Men ja, virker overhode ikke forelsket... Jeg tror han skrev det med eventyr for at jeg skulle føle at det kan jeg bare... at han syns det er greit at jeg "går videre" HI Anonymous poster hash: a6862...cab
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #34 Skrevet 1. februar 2014 Ville spurt han direkte, om han er interessert i å bli bedre kjent med deg. Anonymous poster hash: b1761...6b7
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #35 Skrevet 1. februar 2014 Takk for svar :-P :-)Ja, det var faktisk planen :-)Hvis/når jeg hører noe fra han i dag, så skal jeg gi beskjed... og spørre... Føler meg dor gammel til gjetteleker... HI Anonymous poster hash: a6862...cab
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #36 Skrevet 1. februar 2014 Herregud så desperat og usikker noen er... Anonymous poster hash: b2ac2...190
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #37 Skrevet 1. februar 2014 Herregud så desperat og usikker noen er... Anonymous poster hash: b2ac2...190 Så koselig melding. Tusen takk. Du kjenner meg ikke Anonymous poster hash: a6862...cab
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #38 Skrevet 1. februar 2014 Jeg har vært hjemme hos han.. tror ganske sikkert at han er singel.. Men ja, virker overhode ikke forelsket... Jeg tror han skrev det med eventyr for at jeg skulle føle at det kan jeg bare... at han syns det er greit at jeg "går videre" HI Anonymous poster hash: a6862...cab Selv om du har vært hjemme hos han så kan det likevel være at han er i et forhold. Trenger ikke bo sammen. Folk i 30 årene har kanskje barn fra før de må være hjemme med. Det kan jo være at hun har vært hjemme med sine barn når du har vært hos han ;-) Anonymous poster hash: 50d9c...0ac
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #39 Skrevet 1. februar 2014 Jeg har vært hjemme hos han.. tror ganske sikkert at han er singel.. Men ja, virker overhode ikke forelsket... Jeg tror han skrev det med eventyr for at jeg skulle føle at det kan jeg bare... at han syns det er greit at jeg "går videre" HI Anonymous poster hash: a6862...cab Selv om du har vært hjemme hos han så kan det likevel være at han er i et forhold. Trenger ikke bo sammen. Folk i 30 årene har kanskje barn fra før de må være hjemme med. Det kan jo være at hun har vært hjemme med sine barn når du har vært hos han ;-) Anonymous poster hash: 50d9c...0ac Ja, kan jo begynne å lure... :-) HI Anonymous poster hash: a6862...cab
Sint naken biltyv Skrevet 1. februar 2014 #40 Skrevet 1. februar 2014 På an igjen med veldig dårlig magefølelse Han tok kontakt igjen i dag Men når jeg hinter om å treffes så får jeg aldri svar Hvorfor?? Hi Anonymous poster hash: a6862...cab Han ville ha billig fitte og det fikk han. Nå er han lei og vil ha ny billig fitte.
Gjest meg&mini Skrevet 1. februar 2014 #41 Skrevet 1. februar 2014 Hvis du har dårlig magefølelse, så følger du den! De fleste menn tar kontakt hvis de virkelig er interessert i en dame.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #42 Skrevet 1. februar 2014 Problemet er at han tar jo kontakt........... men jaja... HI Anonymous poster hash: a6862...cab
Gjest meg&mini Skrevet 1. februar 2014 #43 Skrevet 1. februar 2014 Ok. Neste gang han tar kontakt, spør du rett ut. Det verste som kan skje er at han sier "nei". Da kan du i det minste gå videre:)
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #44 Skrevet 1. februar 2014 Ok. Neste gang han tar kontakt, spør du rett ut. Det verste som kan skje er at han sier "nei". Da kan du i det minste gå videre:) Skal høre på deg :-) Klem fra HI Anonymous poster hash: a6862...cab
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #45 Skrevet 1. februar 2014 Ingen av oss har gitt lyd fra seg i dag så Hi Anonymous poster hash: a6862...cab
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #46 Skrevet 1. februar 2014 Kanskje han fikk det han ville.. han fik deg i sengen. Anonymous poster hash: 1b0a1...6ac
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #47 Skrevet 1. februar 2014 fik =fikk Anonymous poster hash: 1b0a1...6ac
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #48 Skrevet 1. februar 2014 Og jeg fikk han Hi Anonymous poster hash: a6862...cab
Elsker livet Skrevet 1. februar 2014 #49 Skrevet 1. februar 2014 Neste gang han evt. tar kontakt spør du hva han ser for seg når det gjelder dere. Er det sex ha er ute etter eller ønsker han å se om det kan bli noe mer mellom dere. Så sier du at du ikke er ute etter en sexkompis, men letere etter en å dele livet med, eller hva det nå enn er. Ikke kast bort tiden på en som ikke ønsker det samme som deg.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #50 Skrevet 1. februar 2014 Tusen takk for skjønne svar Dere er nydelige goinger.. I will Hi Anonymous poster hash: a6862...cab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå