Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #1 Skrevet 30. januar 2014 Jeg har hatt kontakt med en type i noen uker.. 2 dater... Han tar kontakt og skriver mye fint og skjønt til meg At jeg er en skjønnhet og han drømmer om meg Sist vi traff hverandre hadde vi sex, en uke siden... Vi har bare kontakt på sms Vi begge tar kontakt og begge skriver koselige ting Men nå spurte jeg om han hadde planer for helgen... Får ikke svar... Har så svingende magefølelse Please. Hva skjer?? Anonymous poster hash: a6862...cab
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #2 Skrevet 30. januar 2014 Han står sikkert i dusjen/lager mat/er på do/på butikken el. Svarer sikkert ila kvelden ro ned Anonymous poster hash: e668a...0c8
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #3 Skrevet 30. januar 2014 Sendte på snapchat - ser at han har åpnet den Hi Anonymous poster hash: a6862...cab
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #4 Skrevet 30. januar 2014 Svarer sikkert snart likevel, han driver sikkert bare med noe akkurat nå Anonymous poster hash: e668a...0c8
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #5 Skrevet 30. januar 2014 Takk.. Fikk svar nå skulle være med datteren og slappe av Han virker liksom ikke så intressert... Hehe jaja - tror jeg bare 'gir litt opp' Hi Anonymous poster hash: a6862...cab
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #6 Skrevet 30. januar 2014 Noen menn er bare slik: Om de har noe på gang med ei dame, som de liker, sjekker de hva hun skriver, enda om de ikke har tid til det, også kan det gå timer før de endelig svarer, når de har tid.. Med andre ord, gi han litt tid på seg, det kan hende han liker deg, og derfor sjekket med det samme, men venter til han har god tid på å svare deg. Anonymous poster hash: 887cf...57f
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #7 Skrevet 30. januar 2014 Mulig spenningen forsvant litt etter dere hadde sex så kort tid etter dere traff hverandre? Ikke vær for ivrig, bare vær litt likegyldig. Da merker du fort hvor interessert han er. Eller spør rett ut : har det dabbet av litt for deg? Jeg er ikke så glad i det "spillet" i starten av forholdet, så jeg liker å være direkte og spille med åpne kort. Ville sagt at jeg er interessert i han, og lurer på om det er gjensidig Anonymous poster hash: e668a...0c8
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #8 Skrevet 30. januar 2014 Takk.. Fikk svar nå skulle være med datteren og slappe av Han virker liksom ikke så intressert... Hehe jaja - tror jeg bare 'gir litt opp' Hi Anonymous poster hash: a6862...cab Forventer du at han skal bruke helgen med deg, når han har jentungen sin i helga? Siden du påstår han ikke er så interessert. Hva med å ta det som det er: Dere har ikke datet lenge, dere er ikke sammen enda, han vil ikke introdusere deg for jenta før han er sikker på at dette er noe som kommer til å vare. Se det som positivt du, han trekker ikke hvem som helst inn i livet til ungen sin, han trekker ingen inn i livet til ungen sin, før han vet med sikkerhet at det er varig. Anonymous poster hash: 887cf...57f
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #9 Skrevet 30. januar 2014 Var jo ikke dèt at han skal være sammen med datteren sin som var problemet. Problemet er at han ikke virker like interessert lenger. Regner med at HI ikke er sur for at han skal være med datteren og ikke henne Anonymous poster hash: e668a...0c8
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #10 Skrevet 30. januar 2014 Er ikke lett.. Skal man vise interesse eller være tilbakeholden... Lurer på om vi er elskere eller om vi dater Hi Anonymous poster hash: a6862...cab
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #11 Skrevet 30. januar 2014 21:15 Helt rett ja Hi Er så usikker Anonymous poster hash: a6862...cab
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #12 Skrevet 30. januar 2014 Han spurte hva jeg skulle, jeg sa byn Det tok veldig lang tid før han svarte... At du er vell klar for nye eventyr da smilefjes :( Svare på det da?? Hi Anonymous poster hash: a6862...cab
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #13 Skrevet 30. januar 2014 Da svarer du som sant er, at du vil ha han Anonymous poster hash: e4667...771
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #14 Skrevet 30. januar 2014 Tusen takk for svar Var det jeg tenkte og Men er redd for å virke for ivrig Hi Anonymous poster hash: a6862...cab
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #15 Skrevet 30. januar 2014 Vær ærlig. Skriv at du egentlig mest har øyne for han nå Anonymous poster hash: e668a...0c8
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #16 Skrevet 30. januar 2014 Jeg svarte at jeg egentlig håpte på mer eventyr med han Har ikke fått svar enda - 15 min siden Herregud så lenge siden jeg har vært betatt :/ Hi - stress Anonymous poster hash: a6862...cab
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #17 Skrevet 30. januar 2014 Så slitsomt :/ Hater den perioden i starten av "noe".. For et tankekjør! Men tror det er best å være ærlig og spille med åpne kort. Bare vær ærlig om at du liker han Ikke si at du flørter med andre på byen ol for å gjøre han sjalu Anonymous poster hash: e668a...0c8
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #18 Skrevet 30. januar 2014 Jeg sa at jeg vil ha eventyr med han Tror han ble veldig glad :D Har fått noen mega skjønne sms nå Tusen takk jenter Er stress ja, men veldig spennende Hi Anonymous poster hash: a6862...cab
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #19 Skrevet 31. januar 2014 På an igjen med veldig dårlig magefølelse Han tok kontakt igjen i dag Men når jeg hinter om å treffes så får jeg aldri svar Hvorfor?? Hi Anonymous poster hash: a6862...cab
Gjest Sekretøsa Skrevet 31. januar 2014 #20 Skrevet 31. januar 2014 Spør han! Han er mann, han forstår ikke hint!
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #21 Skrevet 31. januar 2014 Tusen takk for svar Men skrev.. Håper vi kan treffes snart Og det fikk jeg ikke svar på Hi Anonymous poster hash: a6862...cab
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #22 Skrevet 31. januar 2014 Han er mann, han skal ha datteren i helgen, da er nok "treffes snart" noe han tar hensyn til på mandag... Slikt irriterer meg grønn. Har lært at man heller må bli mer konkret. "Kan vi møtes søndag etter du har levert datteren din?" eller "Kan vi finne på noe mandag?" Jeg har brent meg mange ganger på å holde på for lenge med menn som ikke tar nok initiativ selv, så jeg begynner å stille litt mer krav til kommunikasjonen. Trenger ikke bli så krevende at man skremmer dem bort, men jeg gidder ikke kaste bort tiden min på noe som ikke blir mer likevel. Hadde jeg vært deg nå så hadde jeg bare ventet. Du har sagt hvordan du står ift ham, da må han også komme på banen, mener jeg. Anonymous poster hash: 862d0...22e
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #23 Skrevet 31. januar 2014 Er utrolig glad for svar - virkelig!! Jeg syns også at kommunikasjon er utrolig viktig.. Trenger ikke være vanskelig heller Jeg skal bare ikke ta mer initativ nå og bare se hva som skjer Hvis han tar kontakt så kan det ikke skade å spørre litt konkret Får jeg håpe Hi Anonymous poster hash: a6862...cab
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #24 Skrevet 31. januar 2014 Jeg har vært borti noe lignende. Jeg fikk først inntrykk av at han var interessert, men det viste seg at han ikke var interessert i noe annet enn å tømme seg innimellom.. Slik du snakker om deres kommunikasjon føler jeg det ligner veldig på våres. Anonymous poster hash: 6a349...f65
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #25 Skrevet 31. januar 2014 Tusen takk for svar Ja, har dårlig magefølelse Og jeg følger den nå - tar ikke kontakt.. Han tok kontakt før i dag og i går Jeg kjenner at det er tomme ord og det orker jeg ikke Har ikke hørt mere nå så Hi Anonymous poster hash: a6862...cab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå