Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #26 Skrevet 30. januar 2014 Lykke til med behandling. Og takk for at du deler. Du beskriver den forunderlige angsthverdagen godt. Hilsen meg som fikk en sykmelding i hånda for to uker siden, men som ikke har klart å dra ned å levere den ennå. Sjefen lurer på hvor det blir av papirene, og i dag hadde jeg virkelig bestemt meg for å få det til, men i stedet sitter jeg her med en migrenelignende hodepine, er lyssky og kvalm. Sååå, i morgen MÅ jeg ut av døra og ned i byen til kontoret. I tillegg må jeg også ta kontakt med legen, i tilfelle jeg skjønner at dette bare ikke går, at jeg ikke klarer å komme tilbake til jobb etter helgen. Angst går ikke over like fort som en forkjølelse, har jeg skjønt... Anonymous poster hash: 6473c...0c1 Du kan sende den i posten. Bedre det enn å aødri få levert den Hehehe, joda, men jobbkontoret er nærmere enn postkontoret eller annet utsalgssted med frimerker, og jeg må uansett snakke med sjefen, så det er egentlig ingen vei utenom. Anonymous poster hash: 6473c...0c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå