Gjest Sekretøsa Skrevet 30. januar 2014 #26 Skrevet 30. januar 2014 Jeg blir skikkelig grinete hvis folk smatter når de spiser...og jeg sier ifra!
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. januar 2014 #27 Skrevet 30. januar 2014 Jeg hadde blitt veldig irritert. Men han gjør ikke det. Vi sliter med at lillebror tygger med munnen på vidt gap selv ved tilsnakking flere ganger under hvert måltid. Da bli også alle andre påmindt både hvor ekkelt det er og at man lukker munnen.
Swana Skrevet 30. januar 2014 #28 Skrevet 30. januar 2014 Kjenner at hårene reiser seg. Mannen har ikke tenner, men sitt kjære gebiss. Når han tygger sjokolade klapprer tenna i takt + smatting. Dør av irritasjon Anonymous poster hash: 87803...59d HAHA, nå lo jeg godt! Ikke av gebiss eller smatting altså, men hohoho for en fantastisk beskrivelse tidlig på morran!
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #29 Skrevet 30. januar 2014 Mannen er ikke ille. Men jeg kan ikke sitte ved siden av mamma når vi skal spise. Deter så ille at jeg blir sur. Det verste er at jeg har lest at vi som plages av sånt sliter med noe psykisk. Hehe, men jeg haaaaaater slurping - slurpe for å drikke kalde drikker? Gi deg, det er heslig. Slafse med maten, spise med åpen munn.... Nei, ungene her får greit beskjed om å lukke brødsaksa når de spiser. Tåler ikke at det slurpes for varme drikker heller jeg. Jeg gjør det selvsagt aldri, fordi jeg er bevisst det... Anonymous poster hash: 8a2b8...5cd
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #30 Skrevet 30. januar 2014 Har mer, smatting på drops er fælt, å drikke med mat i munnen, iuuuujh.... Fisjafisj. Slurpe når man spiser frokostblanding, brbrbrbrrrrrrrrr Anonymous poster hash: 8a2b8...5cd
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #31 Skrevet 30. januar 2014 Blir irritert hvis han snakker med kjeften full av mat. Synes jeg er skikkelig kvalmt så da sier jeg ifra. Anonymous poster hash: c7ded...23f
Fero Skrevet 30. januar 2014 #32 Skrevet 30. januar 2014 Bordskikk er nødvendig for at alle skal ha et trivelig måltid. Så ja, jeg sier ifra når mannen spiser veldig lite pent. Ungene lærer jo av foreldrene, så da blir det enda viktigere. Bare spisehastigheten får jeg ikke gjort noe med. Mannen min er ferdig i løpet av 3 minutter. Hans yndlingspasta er penne, han svelger de hele slik at han slipper å tygge. Av samme grunn avskyr han spaghetti, mye jobb å få de inn i munnen. Har aldri forstått hvorfor mannen her foretrekker rør og skruer fremfor spaghetti, men når jeg leste innlegget ditt gikk det opp et lys for meg, og jeg måtte spørre.. Det viser seg at han derre mannen din ikke er alene om å mislike spaghetti på akkurat dette grunnlaget, haha! Jeg fatter ikke engang at det er mulig, men sånn er vel enkelte av disse mannfolka
Fero Skrevet 30. januar 2014 #33 Skrevet 30. januar 2014 For dere som har menn med bart (med eller uten tilhørende skjegg). Må mannen deres liksom "supe" på barten etter han har drukket noe? Jeg irriterer meg grønn når mannen her gjør det, for jeg synes det er så usmakelig å liksom skulle sutte på barten sin, men det var visst for å fjerne evt. rester av drikke eller noe sånt. Grøss.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 30. januar 2014 #34 Skrevet 30. januar 2014 Han har vokst opp i et hus hvor alle slafser.. Men, han slafser nesten ikke lenger, for han vet han vil få opplæring i bordmanerer på stedet, akter ikke å ende opp der hvor ungene slafser "fordi pappa gjør det".. Og tyggis! Jeg Haaaaaaaaater at han tygger tyggis, den slafsingen er ikke til å holde ut
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #35 Skrevet 31. januar 2014 Bråker når han spiser? Altså han slafser og skikkelig bråker? Hehe, alt man lurer på! Mannen min slurper nemlig slik når han drikker og jeg blir gal av å høre på, men sier såklart ikke noe :-) men det går noen tanker i hodet mitt ;-) Anonymous poster hash: af3f9...32d ahhh min mor er sånn. Har alltid hatet det. Hun slafser og tygger med åpen munn! Anonymous poster hash: 07c3e...462
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #36 Skrevet 31. januar 2014 Her er tyggis og chips bannlyst når vi skal kose oss med et tvprogram Blir det smatting / slafsing da så kjenner jeg det langt inn i ryggmargen - finnes ikke eklere lyder på denne jord :/ Han er vokst opp i et hjem uten grenser og alle slafser som ville dyr ! Så han må ofte bli påminnet bordskikk og jeg har alltid musikk rimelig høyt på når vi spiser Da jeg var yngre kunne jeg få følelsen av at jeg glatt kunne drept noen av intense slafselyder. Anonymous poster hash: 30bd4...a9e
MamsenMedToSmå Skrevet 31. januar 2014 #37 Skrevet 31. januar 2014 Samboeren min spiser vanligvis veldig pent men når han er veldig sulten går det veldig fort i svingene og da blir det mye lyd. Smatting og andre "spiselyder" gjør meg kvalm så ja, jeg sier i fra!
☆☆☆ Skrevet 31. januar 2014 #38 Skrevet 31. januar 2014 Han gjer ikkje det, men blir irritert om eg gjer det.
Appelsinpiken Skrevet 31. januar 2014 #39 Skrevet 31. januar 2014 Ja, han bråker, og om jeg er trøtt/sulten/hormonell er dt ekstra ille. Har regelrett eksplodert et par ganger. Hvor vanskelig er det å tygge maten i vanlig tempo med munnen igjen?? Knekkebrød er verstingen..
Gunner Skrevet 31. januar 2014 #40 Skrevet 31. januar 2014 Nei, her er det jeg som bråker og irriterer han. Gjør det aldri med vilje, da.
VE-G Skrevet 31. januar 2014 #41 Skrevet 31. januar 2014 Fantastisk tråd! Har tenkt for meg selv at det sikkert bare er jeg som er ei skikkelig heks på det området, men godt å se at det er flere som lar seg irritere av alle de rare lydene dessa mannfolka greier å lirke ut av seg mens de spiser. Holder veldig ofte fred, men noen ganger må jeg bare kommentere, eventuelt herme :-P Han spiser stort sett med munnen igjen også, så skjønner ikke hvordan han grein å lage så mye lyd.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #42 Skrevet 31. januar 2014 Når han drikker sier det "klunk klunk klunk klunk". Innimellom skikkelig irriterende, men han er bare sånn stakkar. Anonymous poster hash: 80416...8c8
Salomine Skrevet 31. januar 2014 #43 Skrevet 31. januar 2014 Hvis han er veldig sulten er det ei slafsing og snøfting som er vanvittig irriterende. Chips-spisingen hans er grenseløst irriterende å høre på, stapper hele never med chips inn på en gang og knasker og smatter ivei. Da hender det at jeg lar ergrelsen ta overhånd og sier noe til han, og han blir flau stakkar......
@nonym Skrevet 31. januar 2014 #44 Skrevet 31. januar 2014 Haha jaaa! Min mann lager seg en brødskive, bretter den i to og spiser den på to tygg! Han slurper suppe, og kaffe og te likedan! Han svelger hardt og skikkelig puster og peser når han spiser! Og prater med munnen full av mat! Men synes dere det er greit at man sier ifra? På hvilken måte ville dere sagt ifra? Er så glad flere enn meg blir irritert jeg og :-)
Håper<3 Skrevet 31. januar 2014 #45 Skrevet 31. januar 2014 Ja, men det er mye verre motsatt vei, han blir gal om det skulle komme så mye som et lite "slafs".
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #46 Skrevet 31. januar 2014 Mannen min mener maten smaker bedre dersom han tygger med åpen munn, så potetgull fortæres ikke i stillhet! Banan skal visstnok tygges hardt, så man virkelig hører den smattende mosingen av bananen og tennene som klamprer sammen i rask takt. Dette også for å fremme den gode smaken. Jeg som har problemer med å høre min egen smatting mens jeg tygger mat med lukket munn, sliter med å holde meg rolig under disse seansene.... Anonymous poster hash: 8cae9...7de
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #47 Skrevet 31. januar 2014 3 uker i måneden, så bryr det meg splitte at jeg legger ikke merke til det. 1 uke, uken før uken, så kjennes det ut som om jeg kunne drept han når han slafser. Anonymous poster hash: 04ea6...595
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå