Gå til innhold

Blir dere irritert hvis mannen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bråker når han spiser? Altså han slafser og skikkelig bråker? Hehe, alt man lurer på! Mannen min slurper nemlig slik når han drikker og jeg blir gal av å høre på, men sier såklart ikke noe :-) men det går noen tanker i hodet mitt ;-)

Anonymous poster hash: af3f9...32d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde blitt irritert om det ble gjort på pur f....

Anonymous poster hash: 4e13c...c8d
Skrevet

Kommer an på humøret mitt. Normalt sett ville jeg ikke blitt det:)

Anonymous poster hash: 36fef...c33

Skrevet

Du sier så klart ikke noe ???

Her så koster det ikke en kalori å si ifra hvis vi irriterer hverandre ;)

Gjest 5 andre
Skrevet

Ikke til vanlig, men det hender absolutt ;)

Skrevet

nei. det plager meg ikke, med mindre det er ekstremt og på faen.

Anonymous poster hash: cc9ed...1de
Skrevet

Om mannen min hadde elendig bordskikk hadde jeg da virkelig informert ham om det før han skjemte seg helt ut foran fremmede.

Skrevet

Haha. Jepp. Mannen min har en egen spisestil hvis han er veldig sulten.

Skjønner ikke hvordan han får det til men da er det mye lyd.

Jeg sier alltid, var du så sulten nå.

Kjempe sulten svarer han alltid og fortsetter i samme stil.

Det irriterer ikke så at jeg gidder irettesette han.

Men han får ikke ligge vedsiden av meg på sofaen og spise potetgull for DA bråker han noe vanvittig. Han sitter lydig i andre hjørnet til han er ferdig. :-)

Anonymous poster hash: 19a9b...4aa

Skrevet

Jeg må virkelig stålsette meg for ikke å gå amok når han setter seg ned for å spise, spesielt når vi skal se på tv.

Skrevet

Jeg må virkelig stålsette meg for ikke å gå amok når han setter seg ned for å spise, spesielt når vi skal se på tv.

Leeeer og leeeer.

Så for meg overskrift på VG.

Kvinne gikk amok når mannen tok seg to knekkebrød til kvelds.

Naboer sier: Hun virket som en rolig og snill dame.

😂

Anonymous poster hash: 19a9b...4aa

Skrevet

Jeg blir kjempeirritert, og det vet han, så han gjør det av og til for å sjekke reaksjonen, haha!

Jeg har en søster som spiser slik, og jeg blir alltid så muggen når vi har familiebesøk. Fnis.

Skrevet

Jeg tror faktisk det er verre for han enn det er for meg, for han får virkelig gjennomgå de gangene han tygger med åpen munn. Klarer ikke å begrense meg med eksempler på hva det høres ut som og antall sammenligninger for hva det er like irriterende som.

Skrevet

Mannen slurper innimellom noe dyrisk når han spiser suppe, MEN det gjør jeg også :D Så vi sitter der rundt bordet, 5 stykker, den ene verre enn den andre ;) Sier såklart ikke noe!
Har vel skjedd en eller to ganger, men da var jeg gravid og tålte absolutt ingenting en periode. Har vondt av det i ettertid. 

Jeg er dumsnill. Sier aldri ifra omtrent, og godtar somregel ting som dem er- selv om jeg absolutt ikke burde godta enkelte ting bestandig.

Anonymous poster hash: 42ee0...f0b
Skrevet

Jeg hater når mannen spiser drops! Han smatter noe helt vanvittig, og har jeg først begynt å legge merke til det, så klarer jeg ikke å konsentrere meg om noenting annet.

Jeg lider i stillhet fordi jeg blir så irritert at hvis jeg hadde sagt noe, så hadde det kommet ut som den eksplosjonen. Venter og venter på at han skal bli ferdig, men når han endelig er det, så tar han jo et nytt! ARRRGH!

Anonymous poster hash: 7893d...aba
Skrevet (endret)

Irriterer meg ikke så mye over lyden, men den innsatsen han legger inn når han spiser sjokolade eller potetgull, den gjør meg til tider matt.. Han kan sluke en stor Japp på null komma niks, og jeg blir nesten litt dårlig av å se på, så stort sett må jeg bare se ut av vinduet de fire sekundene han bruker, hehe.

Den ene broren min derimot, han er fæl til å tygge hjernedødt i vei med åpen munn og sløvt blikk. Han sitter selvfølgelig nærmest meg når vi er hjemme hos foreldrene våre. I tillegg MÅ han sitte å riste med et av beina når vi spiser. Og skal noe sendes rundt bores, ja da kan du banne på at det stopper opp hos ham, helt til noen spør pent om de ikke også kanskje kan få saus snart. Det og smattingen har irritert meg i flere åååååår! :P

Endret av Fero
Skrevet

Jeg blir vanvittig irritert og klarer ikke å holde kjeft om jeg enten er gravid eller har pms.

Bordskikk skal men vel ha kontroll på så det får han tåle;)

Anonymous poster hash: 545be...5c6

Skrevet

Blir nok litt irritert😉 Lirer av meg noe som: "Hallo i luken, er det nødvendig å bråke så fælt når du spiser?"

Det verste er når han spiser knekkebrød. Han liker ikke å få mat på leppene, så du kan tenke deg hvordan knekkebrødsmulene fyker rundt😳 Siden jeg ikke klarer å dy meg, hermer jeg etter ham så han selv ser hvordan det ser ut. Han begynner å ta hintet😉

Skrevet

Det er noe av det verste jeg vet! Kan ikke fordra det hos mannen, barn eller andre. Mannen tygger med munnen igjen, men klarer likevel å bråke noe sinnsykt! Tror han putter for mye i munnen på en gang, i tillegg til at han spiser alt for fort! Han får gjennomgå på det området ;)

Skrevet

Bordskikk er nødvendig for at alle skal ha et trivelig måltid. Så ja, jeg sier ifra når mannen spiser veldig lite pent. Ungene lærer jo av foreldrene, så da blir det enda viktigere. Bare spisehastigheten får jeg ikke gjort noe med. Mannen min er ferdig i løpet av 3 minutter. Hans yndlingspasta er penne, han svelger de hele slik at han slipper å tygge. Av samme grunn avskyr han spaghetti, mye jobb å få de inn i munnen.

Skrevet

Jaaaaa. Tåler ikke slurpe/ smattelyder;) men sier som regel ikke noe... for j eg vet jeg er ekstrem;)

Anonymous poster hash: 13240...9c1

Skrevet

Jeg takler knapt å være i rommet de sjeldne gangene min mann spiser sjokolade. Jeg vet ikke hvordan han faktisk gjør det, men jeg har ofte spurt om han mangler tenner (det er som om han tygger med gommene, samtidig som han sutter infernalsk).

Tidlig i forholdet hadde han en greie med å stappe mest mulig mat i munnen på kortest mulig tid. Litt hamstertendenser. En halv tallerken inn i munnen, tygging i flere minutter samtidig som han fylte på med drikke.

Anonymous poster hash: d9b37...891

Skrevet

Kjenner at hårene reiser seg. Mannen har ikke tenner, men sitt kjære gebiss.

Når han tygger sjokolade klapprer tenna i takt + smatting. Dør av irritasjon ;)

Anonymous poster hash: 87803...59d
Skrevet

Ahhh...tok opp dette tema med mannen i går når han skulle spise. Det er et mareritt de gangene han spiser havregryn. Han må liksom hakke, skrape og dandere maten noe voldsomt. Jeg kaller det gammalmannsnykker!Jeg blir helt koko i hodet av det. Og når han spiser noe han synes er veldig godt så MÅ han smatte. Det smaker bedre når en smatter må vite! Lord..

Anonymous poster hash: 723f3...55e

Skrevet

Blir sur ja. Blir sykt kvalm av folk som ikke spiser pent og mister matlyst. Sier det til han. Men har kun skjedd 2 ganger heldigvis. Han er heldigvis veldig ordentlig av seg

Skrevet

Har heldigvis nok med å lære barna bordskikk! 

Men han slurper når han drikker varm kaffe, har absolutt ikke problemer med å fortelle ham det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...