Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #26 Skrevet 30. januar 2014 Vi er pene begge to, men han er absolutt den penest/kjekkeste! Høy, mørk, normalt muskuløs, veldig fin kropp og pent avlangt/maskulint ansikt med sexy øyne og mørke skjeggstubber. Da jeg så ham første gang tenkte jeg "Damn!", skikkelig eyecandy. Alle venninnene mine synes han er kjekk, og har merket at andre jenter tenker det samme. Flere ganger har jenter fortalt meg at han er kjekk/sexy. Jenter snur seg etter ham på gata. Han bryr seg ikke om at han er kjekk selv. Veldig ordentlig og lojal fyr (vært sammen i ti år), som ikke blir smigret av at folk synes han er kjekk (som han sier, han har ikke gjort noe for det selv, bare gode gener, og foretrekker komplimenter om jobben han gjør for eksempel.) Han er veldig opptatt av det som er på innsiden og kommenterer/merker aldri folks utseende. Heldigvis, hadde han vært klar over hvor kjekk han er hadde han kanskje vært en slesk player, haha Anonymous poster hash: 3a434...df6
Rediken Skrevet 30. januar 2014 #27 Skrevet 30. januar 2014 Mannen er penest nå for tiden, jeg ser helt gusten ut nå. Håret er matt og faller av, store poser under øynene, blek og tørr hud... Heldigvis blir det bedre når jeg slutter og amme minstemann
Katapult Skrevet 30. januar 2014 #28 Skrevet 30. januar 2014 Kommer helt an på øyet som ser ;-). Mannen mener at jeg er penest, jeg mener det motsatte. Vanskelig å svare på egentlig.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #29 Skrevet 30. januar 2014 tror vi ligger ganske likt der, jeg er 155 cm høy & han er rundt 168 cm. han er en klassisk pen mann med møk hud & godt trent, jeg er i mine egne øyne helt ok, naturlig tynn, mørkt tykt hår & store mørke øyne, men om jeg skal dømme utifra det jeg blir fortalt av andre er jeg nokk endel penere en jeg tror selv(heldigvis). har en kusine som er modell & agenten hennes sa det var synd jeg var så kort ellers kunne jeg jobbe som modell selv. det var jo hyggelig å høre da, spess med tanke på at jeg har blitt mye mobba osv som barn & sliter litt med ettervirkningene av det. Anonymous poster hash: fb1bf...2f6
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #30 Skrevet 30. januar 2014 Du med alle &. Er ikke du mammaen til den overvektige jenta? Burde skifte litt skrivestil, blir fort kjent igjen. Anonymous poster hash: a1e61...0f4
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #31 Skrevet 30. januar 2014 Jeg liker å tro at vi er ganske like pene. Mannen er nok kjekkere enn jeg er pen for tida da, siden han har gått ned veldig mye i vekt. Anonymous poster hash: 3345e...b9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå