Gå til innhold

Hvem er penest av deg eller mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

.

Anonymous poster hash: 1a8fc...7ef
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Premie til deg for tøysete spørsmål

Anonymous poster hash: 53b2c...de4

Skrevet

Premie til deg for sureste svar ;)

Skrevet

Selv om det er tøysete så skal jeg svare.

Mannen min er penest av oss to! Han har fått mange tilbud opp igjennom årene, mens jeg har fått 1! Jeg er ikke en biledskjønn skapning, men jeg har sjarm, bein i nesa og visdom som gjør at jeg blir respektert og hørt av menn, men ikke sjekket opp eller flørtet med. 

Anonymous poster hash: 4154e...9ae
Skrevet

Selv om det er tøysete så skal jeg svare.Mannen min er penest av oss to! Han har fått mange tilbud opp igjennom årene, mens jeg har fått 1! Jeg er ikke en biledskjønn skapning, men jeg har sjarm, bein i nesa og visdom som gjør at jeg blir respektert og hørt av menn, men ikke sjekket opp eller flørtet med.  Anonymous poster hash: 4154e...9ae

Er ikke bare utseende som avgjør om du er pen ;)

Anonymous poster hash: a55b4...361

Skrevet

Vet faktisk ikke... Han er ganske pen, men jeg er ikke verst heller..

Anonymous poster hash: 15b2e...9cb

Skrevet

Syns egentlig jeg var veldig real da jeg byttet ut hjernedødt med tøysete.

Skrevet

Syns egentlig jeg var veldig real da jeg byttet ut hjernedødt med tøysete.

At du i det hele tatt vurderer å bruke ordet hjernedødt sier aller mest om deg ;)

Skrevet

Mannen min er langt penere enn meg!

Skrevet

Mannen min, men jeg er smartest;) Det er visst den perfekte genkombinasjonen har jeg lest et sted;) Bra fysiske gener hos far, bra intelligensgener hos mor.

Skrevet

Jeg har fått høre av to kompiser at de synes min kjære er, jeg velger å si mindre pen istedet for det de sa, og lurt på hva ei dame som meg gjør med han. Da svarte jeg at for meg er han verdens fineste og det holder rikelig.

Anonymous poster hash: cfaa3...6f6

Skrevet

Han er skikkelig kjekk og pen, men ser jo at jeg er pen jeg også. Vil si vi passer hverandre ganske bra :) Han er også veldig smart, så det gjør han enda kjekkere <3

Anonymous poster hash: 20f60...ba8
Skrevet

Det er hvertfall jeg som får mest oppmerksomhet på byn av oss :P

Vil egentlig si at jeg er penest av oss når jeg går inn for å se pen ut.

Altså velger nøye hvilke klær,sminker meg for en gangs skyld,sette opp håret og stilige sko.

Da føler jeg meg vel å får mye oppmerksomhet fra menn.

Anonymous poster hash: 782bc...7c7
Skrevet

Selv om det er tøysete så skal jeg svare.Mannen min er penest av oss to! Han har fått mange tilbud opp igjennom årene, mens jeg har fått 1! Jeg er ikke en biledskjønn skapning, men jeg har sjarm, bein i nesa og visdom som gjør at jeg blir respektert og hørt av menn, men ikke sjekket opp eller flørtet med.  Anonymous poster hash: 4154e...9ae

Er ikke bare utseende som avgjør om du er pen ;)

Anonymous poster hash: a55b4...361

Takk, hadde regnet med å få janteloven mitt i fleisen her nå!! U made my day!!

Anonymous poster hash: 4154e...9ae

Skrevet

Jeg var penest før, men etter tre tette graviditeter føler jeg meg som skurefille. Mannen min er like flott som alltid ;)

Anonymous poster hash: 1c02d...fdf
Skrevet

Jeg er mindre pen og får ikke gjort noe med det, er født sånn. Samboer er dritkjekk og har sexy utstråling, så ja, han er desidert penest av oss to.

Anonymous poster hash: fcfbd...713
Skrevet

Har jeg litt sminke på, så er vi nok ganske like pene, men uten så har nok mannen et fortrinn med litt mørkere hud og hår enn meg. På vinteren tenderer jeg til å se litt utvasket ut. :sad:

Skrevet

Mannen min er MYE penere enn meg. Har flere ganger hatt dårlig samvittighet ovenfor han som har fått de vraket og jeg som har fått den skjønnheten! :P

Anonymous poster hash: 5dec4...930
Skrevet

Jeg er mye penere en mannen, selv om jeg mener mannen min er den fineste på jord. Blir ofte sjekket opp, faktisk av andre fedre på skolen til sønnen min, speiderlederen til sønnen min sjekket meg opp, og blir alltid kontaktet på byen, til og med ropt etter eller sånn "hei du, i svart jakke der, du har ikke lyst til å...". Gleder meg litt til å bli eldre, få litt rynker og vokse fra det nå. Menn mister hemninger i fylla, selv er jeg avholds så det kan bli slitsomt. Mannen min har opplevd at andre legger an på meg mens han står å holder rundt meg/i hånda. Han bare ler av det, og er stolt over kona si.

Anonymous poster hash: a1e61...0f4

Skrevet

Absolutt meg. Både meg og uten sminke

Anonymous poster hash: 64bf1...98f
Skrevet

Mannen. Forstår ikke hvordan jeg har vært så heldig :)

Skrevet

Må nok si mannen her ja. Han har alt jeg ser etter i en mann. Høy, mørk, kjekk, muskler, nydelig smil og en stor sjarm. Jeg er høy, lubben og så langt ifra perfekt som det går Ann..

Vi var på en foreldrefest for noen år siden for foreldrene til de i klassa til min stedatter. Der var jo moren også til min stedatter self. ( vi er gode venner vi, så det er ikke problemet). Men flere av mennene på festen sa høyt og tydelig til min mann at han var jo kjempe heldig da han var med henne. For hun er/ var jo nydelig.. Så spurte de: hva skjedde? Hehe.. Gubben bare såg rart på de.. Hva skulle han ha svart da?? ;-)

Anonymous poster hash: 1adff...535

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...