Gå til innhold

Inspirert! Hva har barnet ditt spurt deg om

Anbefalte innlegg

Skrevet

" Hvor var jeg da du var liten jente, mamma?" .. Da jeg sa at han ikke var laget enda, ble han skikkelig hissig,- "Jammen, hvor VAR JEG da, sa jeg!!" ..Hmmm

Ellers er Google en favoritt, og nå har han replikken inne selv: "Det kan vi Google, mamma!"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som du ikke kan svare på.

Jeg fikk en gang spørsmål om hvorfor hvalen er i vann når den er ett pattedyr.

Jeg aner ikke faktisk.

Noen som vet det og har andre spørsmål som er vanskelige å svare på?

Anonymous poster hash: d45ed...620

hvalen er for stor/tung til å være på land. Kroppen dens ville kollapset under tyngdekraften dersom den ikke hadde oppdriften fra vannet :-)

Skrevet

Ellers kjenner jeg en liten en som lurte på hvordan menneskene på TV har blitt så små, hvorfor de var der inne og om de ikke blir lei seg når vi slår av lyset mens de snakker (les slår av Tv). Prøvde å bevise at de egentlig ikke var der ved å sappe gjennom noen kanaler, da lurte han på hvor mange rom det var inni der...

Det med tv er ikke alltid like lett å forstå. Da jeg var rundt 2, kanskje mellom 2 og 3 var jeg overbevist om at de i tv'n kunne se meg. Mamma ville jeg skulle være på stua og tørke meg etter et bad - jeg ville ikke fordi det var så mange menn på tv'n.... tror det var valgkamp. Svarthvitt-tv alle mannfolka i dress, hvit skjorte og slips.

Dette var rett før leggetid, og mamma var nok litt stressa, for hun var fremdeles på badet for å rydde opp. Hun ropte og spurte om jeg tørket meg. Jeg sa NEI! Hun ropte noe pedagogisk tilbake om at mennene ikke kunne se meg.

Jeg skal vise at de kan se meg, jeg, ropte jeg.......... stilte meg splitter naken foran tv'n spredde beina godt og tisset ut hele min fulle blære!

Jeg ventet på reaksjonen fra mennene i tv'n.... men den kom ikke, gitt! :P

Slik lærte jeg at tv er enveis ;)

Mamma var ikke fullt så blid da hun kom styrtende.

Nevnte jeg at vi hadde gulv til gulv-teppe ;)

Anonymous poster hash: 03304...091

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...